Wel?!quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je wil er toch niet als cousin It rondlopen
Maar de grijze haren weer minder.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn haartjes zijn lekker kort, dus nu zie je mijn kale plekken te duidelijk
Vind ik het dikke nadeel van die dingen. Die fans maken binnen de kortste keren herrie. Accu is leuk tot een jaar en daarna loopt het ding sneller leeg dan Dqod in 'die week'.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:57 schreef Dqod het volgende:
Gvd, mijn laptop moet echt eens even z'n tyfusbek houden met z'n teringherrie
Ffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind ik het dikke nadeel van die dingen. Die fans maken binnen de kortste keren herrie. Accu is leuk tot een jaar en daarna loopt het dingen sneller leeg dan Dqod in 'die week'.
Lange haren kroelen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil je wel knippenMoet ook naar de kapper. Model is eruit.
Kom hier, ruk ik het uit je borst en kus ik het beterquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn hartje is gebroken , hoe durf je
There there.gif :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn hartje is gebroken , hoe durf je
Ik heb niets tegen mijn eigen bloed, maar dat van anderen lijkt me wel vies.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niets tegen bloed, maar menstruatiebloed is wel een uitzondering.
Zelfs van lieve personen hoeft dat niet op mijn muur.
STOP AROUSING MEquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom hier, ruk ik het uit je borst en kus ik het beter
It's the same stuff manquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen mijn eigen bloed, maar dat van anderen lijkt me wel vies.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom hier, ruk ik het uit je borst en kus ik het beter
Implying hosti is a woman?quote:
Ook, maar ik doelde meer op die kinky praat over harten enzo :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]! soooooooooooooow
/rentweg
[..]
Implying hosti is a woman?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen mijn eigen bloed, maar dat van anderen lijkt me wel vies.
Je hebt weer aan de drugs gezeten he?:(quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Hmm, volgens mij heb ik onbewust op de binnenkant van mijn wang gebeten.Kapot.
Ohja, had ik moeten wetenquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook, maar ik doelde meer op die kinky praat over harten enzo :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |