Ik doe met je mee aeque.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:17 schreef aeque het volgende:
Ik ga gewoon de hele dag niks doen. Fuck it.
Misschien maar eens kijken danquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is de definitie van manly tears
Ik wel anders zien de overburen mij zonder broek.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
Broeken.
Die heb ik niet nodig op mijn balkon.
Nou en?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wel anders zien de overburen mij zonder broek.
Gaat me iets te ver.quote:
Kom hier schoonmaken dan, hoef ik het niet te doen. Krijg je bier en wiet van mequote:
Hihi, je zei 'groot'.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:36 schreef Harmankardon het volgende:
Ik loop om de haverklap in boxershort in de tuin rond en heb geloof ik alle buren wel topless gezien en sommigen helemaal naakt. Het is ook maar hoe groot je het maakt.
Heel verleidelijk. Echt, maar ik bloed en kan echt helemaal niks vandaag :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom hier schoonmaken dan, hoef ik het niet te doen. Krijg je bier en wiet van me
Fucking smoesjes, met je lekkende doosquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heel verleidelijk. Echt, maar ik bloed en kan echt helemaal niks vandaag :$
Ik dacht slaat uit.quote:
Ik heb me net afgetrokken op dit verhaalquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:36 schreef Harmankardon het volgende:
Ik loop om de haverklap in boxershort in de tuin rond en heb geloof ik alle buren wel topless gezien en sommigen helemaal naakt. Het is ook maar hoe groot je het maakt.
Als ze vanaf het fietspad naar boven kijken zien ze mij ook zonder broek.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wel anders zien de overburen mij zonder broek.
Pas op eh. Ik smeer je hele huis onder mijn bonkjes en sliertjesquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking smoesjes, met je lekkende doos
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Tis hemelvaart, gwn lekker chillaxen
Dit. Allebei. BAMquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*slowly thrusts forward in a pleasant manner*
Goor wijf dat je bentquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pas op eh. Ik smeer je hele huis onder mijn bonkjes en sliertjes
Ik zou ook niet al mijn buren naakt of half naakt willen zien. Brr die gedachte alleen al.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:36 schreef Harmankardon het volgende:
Jammer dit. Ik moet even denken wat ik hier mee ga doen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik ben een tokkie, het maakt me niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |