quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MI van Dqod:quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:12 schreef Dqod het volgende:
Blood is life, it's pure
Ok genoeg, anders vindt iedereen me een freak straks en zijn ze bang dat ik direct ga bijten ipv knuffelen. WHICH I WILL NOT DO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver, nu moet ik aan dat topic denken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt weer aan de drugs gezeten he?:(
I feel you.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het fascineert me al sinds ik als kotertje van 5 met mijn vader meeging als hij naar de bloedbank ging, en ik mocht kijken.
Hoe dat dan in van de kleine gutsjes in de zak terechtkwam, hehe.
En niemand weet dat ik de kloon ben.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Godver, nu moet ik aan dat topic denken.Over de vriendin aan XTC en drank.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:11 schreef artelligence het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
MI van Dqod:Als ik zo'n outfit had, zou ik die hebben aangetrokken zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maar gewoon een jurkje :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Nu toch wel dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
En niemand weet dat ik de kloon ben.![]()
![]()
Zo onverstandig ben ik niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
En niemand weet dat ik de kloon ben.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is dat Chris Patt? Die heeft voor Guardians vast nog wat getraind dan.
nah
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik sabbel ook graag aan sn... Nee laat maar, te makkelijk :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik sabbel wel aan mijn sneetjes hoor maar thats it.
Tevens zat er suiker in mijn nek :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties Forumhop: Hop naar: