Ik voel me soms heel alleen in mijn duistere voorliefde voor bloedquote:
Waarom vies dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen mijn eigen bloed, maar dat van anderen lijkt me wel vies.
Frau is geen dame. Frau is een schattig meisjequote:Op donderdag 14 mei 2015 12:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]Minder dames willen op de meet? Whut?
Hij is achterlijk. Kan niet anders.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef Fascination het volgende:
God, wat zit ik me toch altijd te ergeren aan Deezertje.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Frau is geen dame. Frau is een schattig meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een hele grote clitquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]! soooooooooooooow
/rentweg
[..]
Implying hosti is a woman?
Sorry maar aan mij heb je ook niksquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me soms heel alleen in mijn duistere voorliefde voor bloed
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klopt wel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FMLquote:
Nee, wilde ik sowieso al.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen naar de kapper voor de meet?
Ben je niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me soms heel alleen in mijn duistere voorliefde voor bloed
Weet ik niet zo goed. Is puur een gevoel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom vies dan?
Het is eigenlijk het enige lichaamssap waaraan ik niet echt iets kan bedenken dat vies is.
quote:
The Deezquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij is achterlijk. Kan niet anders.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood is life, it's pure
Ok genoeg, anders vindt iedereen me een freak straks en zijn ze bang dat ik direct ga bijten ipv knuffelen. WHICH I WILL NOT DO
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Het fascineert me al sinds ik als kotertje van 5 met mijn vader meeging als hij naar de bloedbank ging, en ik mocht kijken.quote:
Hoe dat dan in van de kleine gutsjes in de zak terechtkwam, hehe.![]()
quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MI van Dqod:quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:12 schreef Dqod het volgende:
Blood is life, it's pure
Ok genoeg, anders vindt iedereen me een freak straks en zijn ze bang dat ik direct ga bijten ipv knuffelen. WHICH I WILL NOT DOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Godver, nu moet ik aan dat topic denken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt weer aan de drugs gezeten he?:(Over de vriendin aan XTC en drank.
![]()
I feel you.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het fascineert me al sinds ik als kotertje van 5 met mijn vader meeging als hij naar de bloedbank ging, en ik mocht kijken.
Hoe dat dan in van de kleine gutsjes in de zak terechtkwam, hehe.
Ik ging altijd van allerlei smoesjes verzinnen zodat ik me weer mocht laten bloedprikken![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
En niemand weet dat ik de kloon ben.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Godver, nu moet ik aan dat topic denken.Over de vriendin aan XTC en drank.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:11 schreef artelligence het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
MI van Dqod:Als ik zo'n outfit had, zou ik die hebben aangetrokken zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maar gewoon een jurkje :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nu toch wel dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
En niemand weet dat ik de kloon ben.![]()
![]()
Zo onverstandig ben ik niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
En niemand weet dat ik de kloon ben.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is dat Chris Patt? Die heeft voor Guardians vast nog wat getraind dan.
nah
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik sabbel ook graag aan sn... Nee laat maar, te makkelijk :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik sabbel wel aan mijn sneetjes hoor maar thats it.
Tevens zat er suiker in mijn nek :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties Forumhop: Hop naar: