Hoe het dat populaire liedje ook alweer uit volgens mij jaren 90, gezongen door 2 (jonge) dames?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:58 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben al 2 uur lang Duitse liedjes aan het zingen. Deze dag
Edit: Dieser Tag*
Met een clip in een auto en regen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe het dat populaire liedje ook alweer uit volgens mij jaren 90, gezongen door 2 (jonge) dames?
Best wel emo liedje geloof ik.
Al gevonden via een chartlist van Duitsland.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met een clip in een auto en regen?
Tatu?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe het dat populaire liedje ook alweer uit volgens mij jaren 90, gezongen door 2 (jonge) dames?
Best wel emo liedje geloof ik.
even spiekenquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh god het datingsite topic.Mijn handen jeuken.
quote:Eerstejaars zijn vaak nog te onzeker. Uit eigen ervaring spreek ik dat tweedejaars al wat serieuzer in het leven staan.
En anders?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als hij met eerstejaars meisjes van amper 18 bedoelt die vers van de middelbare school komen, heeft hij een punt.
Joh, ik ben al 3 jaar een eerstejaarsquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als hij met eerstejaars meisjes van amper 18 bedoelt die vers van de middelbare school komen, heeft hij een punt.
Maar als die 19 zijn dan krijgen ze door het nieuwe level opeens levenservaring +10quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Want?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Komt helemaal goed met onze toekomstige 5 kinderen met jou als huisman.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef artelligence het volgende:
Ik ben een wasje aan het draaien. Heb afgewassen. Heb wastafel, badkamervloer en toilet schoongemaakt. Straks weer verder in de keuken. Aanrecht boenen, nog even stofzuigen. /huisman
Er zijn ook eerstejaars van 40 met kinderen. Heeft hij alsnog een punt eigenlijk, omdat hij aangaf een generalisatie te gaan maken.quote:
En nog steeds een lekker jong ding. Hoe doe je dat toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, ik ben al 3 jaar een eerstejaars
quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als die 19 zijn dan krijgen ze door het nieuwe level opeens levenservaring +10
Mijne ook, maar ik ben weiss gewordenquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh god het datingsite topic.Mijn handen jeuken.
Lekker?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En nog steeds een lekker jong ding. Hoe doe je dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |