+1quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:35 schreef Dqod het volgende:
Er zou een serie over mij moeten komen
/narcistenpost
Start een drugscartel danquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:35 schreef Dqod het volgende:
Er zou een serie over mij moeten komen
/narcistenpost
Laten wij de spreekwoordelijke koppen bij elkander steken dan :$quote:
Ja, ik ben bezig met een ondergronds labquote:
Yo Ms. Whitequote:Op donderdag 14 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met een ondergronds lab
Dan komt die serie vanzelf.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Uiteindelijk, vast wel. Wel met een mooie vrouw in m'n bed naast me danquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan komt die serie vanzelf.
Hoewel de kans groter is wanneer je roemvol ten onder zou gaan met je drugsimperium.
Jupquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat ook inbegrepen in het crazy catlady startpakket?
Ja lukt het een beetje met de voorbereidingen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel producerquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten wij de spreekwoordelijke koppen bij elkander steken dan :$
On a rollquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, super leeggekocht, en nu tijd voor het tweede wasje van vandaag.
#teringproductief
Gaat goed, gaat goed. Kom binnenkort nog ff meehelpen, kunnen we zsm beginnen :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lukt het een beetje met de voorbereidingen?
Wanneer zijn we operatief?
Helemaal fijnquote:
Als dit geen succesje wordt, weet ik het ook niet meer hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Frau en Dqod's real life soap (met drugs en geiten)
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Frau en Dqod's real life soap (met drugs en geiten)
Ook wel een beetje shockend ja, zeker voor een vrije dag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:52 schreef Dqod het volgende:
DOE NORMAAL MET JULLIE PRODUCTIVITEIT JUNGE
Nou euhm, beter dat je snaps wat spannender wordenquote:
Ja, daarom. Ik heb net even een beetje gestofzuigd en de kattenbak schoongemaakt. En afwas gedaan, maar ik voel me echt dirty en nasty nu, daardoor. Wie doet dat nouquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook wel een beetje shockend ja, zeker voor een vrije dag.
productiviteit? Wa's datquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:52 schreef Dqod het volgende:
DOE NORMAAL MET JULLIE PRODUCTIVITEIT JUNGE
Mooi, want ik lees net dat de mansion uit Scarface in prijs verlaagd is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat goed, gaat goed. Kom binnenkort nog ff meehelpen, kunnen we zsm beginnen :$
[..]
Helemaal fijn
En dan moet ik ook nog dingen gaan poetsen ook nogquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook wel een beetje shockend ja, zeker voor een vrije dag.
Ik heb al zeker 2 dagen geen geit meer gesnaptquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou euhm, beter dat je snaps wat spannender worden
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou euhm, beter dat je snaps wat spannender worden
Wel wijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 2 dagen geen geit meer gesnapt
Waar wachten we nog op danquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi, want ik lees net dat de mansion uit Scarface in prijs verlaagd is.
Je bent zelf verdomme ne fagoot, jonguhquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja en rosé als je die gezien hebt
Ok, even een paar hoge heren omleggen dan :$quote:
*Ongemakkelijk heen en weer schuiftquote:
Ganz geilquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:58 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben al 2 uur lang Duitse liedjes aan het zingen. Deze dag
Edit: Dieser Tag*
Hoe het dat populaire liedje ook alweer uit volgens mij jaren 90, gezongen door 2 (jonge) dames?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:58 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben al 2 uur lang Duitse liedjes aan het zingen. Deze dag
Edit: Dieser Tag*
Met een clip in een auto en regen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe het dat populaire liedje ook alweer uit volgens mij jaren 90, gezongen door 2 (jonge) dames?
Best wel emo liedje geloof ik.
Al gevonden via een chartlist van Duitsland.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met een clip in een auto en regen?
Tatu?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe het dat populaire liedje ook alweer uit volgens mij jaren 90, gezongen door 2 (jonge) dames?
Best wel emo liedje geloof ik.
even spiekenquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh god het datingsite topic.Mijn handen jeuken.
quote:Eerstejaars zijn vaak nog te onzeker. Uit eigen ervaring spreek ik dat tweedejaars al wat serieuzer in het leven staan.
En anders?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als hij met eerstejaars meisjes van amper 18 bedoelt die vers van de middelbare school komen, heeft hij een punt.
Joh, ik ben al 3 jaar een eerstejaarsquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als hij met eerstejaars meisjes van amper 18 bedoelt die vers van de middelbare school komen, heeft hij een punt.
Maar als die 19 zijn dan krijgen ze door het nieuwe level opeens levenservaring +10quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Want?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Komt helemaal goed met onze toekomstige 5 kinderen met jou als huisman.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef artelligence het volgende:
Ik ben een wasje aan het draaien. Heb afgewassen. Heb wastafel, badkamervloer en toilet schoongemaakt. Straks weer verder in de keuken. Aanrecht boenen, nog even stofzuigen. /huisman
Er zijn ook eerstejaars van 40 met kinderen. Heeft hij alsnog een punt eigenlijk, omdat hij aangaf een generalisatie te gaan maken.quote:
En nog steeds een lekker jong ding. Hoe doe je dat toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, ik ben al 3 jaar een eerstejaars
quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als die 19 zijn dan krijgen ze door het nieuwe level opeens levenservaring +10
Mijne ook, maar ik ben weiss gewordenquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Lekker?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En nog steeds een lekker jong ding. Hoe doe je dat toch?
Lynxquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En nog steeds een lekker jong ding. Hoe doe je dat toch?
Prachtig toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Die zijn vaak toch gewoon onzekere meisjes?quote:
Jaartje op jezelf wonen kan al vrij duidelijk verschil maken dan hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als die 19 zijn dan krijgen ze door het nieuwe level opeens levenservaring +10
Er zijn mensen die zo intens veel van muziek weten, eng gewoon. :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef aeque het volgende:
Plek 116 van de 148 deelnemende teams...Wat een ruk popquiz marathon dit jaar.
Maar als je Blade of the Deezer koopt nog een extra boost van 50% die scaled bij elk levelquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog. Elk individueel geval is anders. Hij moet niet naar de leeftijd kijken, maar naar haar gedrag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn vaak toch gewoon onzekere meisjes?
[..]
Jaartje op jezelf wonen kan al vrij duidelijk verschil maken dan hoor.
Hij moet niets. Maar mijn godquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog. Elk individueel geval is anders. Hij moet niet naar de leeftijd kijken, maar naar haar gedrag.
Dat ben je al.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles om geen crazy cat lady te worden.
[..]
Vast wel!
Ja echt bizar, maar we hadden ook gewoon klote rondes gekozen. Vorig jaar ging veel beter met plek 76 van de 150.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zo intens veel van muziek weten, eng gewoon. :$
Natuurlijk is ieder individueel geval anders. Maar hij probeert het toch een kans te geven, hij gaat toch op een tweede date?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog. Elk individueel geval is anders. Hij moet niet naar de leeftijd kijken, maar naar haar gedrag.
Nou ja, het is vooral grappig dat uitgerekend hij daar zo op hamert.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
klopt, maar ook weer niet zo'n levensgroot verschil.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn vaak toch gewoon onzekere meisjes?
[..]
Jaartje op jezelf wonen kan al vrij duidelijk verschil maken dan hoor.
Misschien kan die haar op de 2e date vragen of ze een borstvergroting wil nemen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk is ieder individueel geval anders. Maar hij probeert het toch een kans te geven, hij gaat toch op een tweede date?
Wel om te knuffelen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:20 schreef FrauMilena het volgende:
Straw praat voor mij. Heb geen zin om te typen.
Dat is het rare ook.quote:
Inderdaad. Klaagde hij eerst niet altijd over de oppervlakkigheid van vrouwen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral grappig dat uitgerekend hij daar zo op hamert.
Ik merk vaak bij dat soort quizzen dat mensen valsspelen, met Shazam en dergelijke. Dat trek ik zo slechtquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja echt bizar, maar we hadden ook gewoon klote rondes gekozen. Vorig jaar ging veel beter met plek 76 van de 150.
Een wereldverschil zal het niet zijn nee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
klopt, maar ook weer niet zo'n levensgroot verschil.
Maar misschien is dat gewoon mijn leeftijd die praat.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral grappig dat uitgerekend hij daar zo op hamert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |