Kan je van mij ook zeggen, het klopt alleen nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van art kan ik tenminste nog zeggen dat het een klein snotjong is
Hier wil ik bij zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Don't make fun of meNow kiss me and make up.
Vorige keer dat ik ging viel ik bijna flauw omdat ik niets gegeten had.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
I feel you.
Ik ging altijd van allerlei smoesjes verzinnen zodat ik me weer mocht laten bloedprikken![]()
Fggts./quote:
Nu heb ik trek in ijsje.quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is dat Chris Patt? Die heeft voor Guardians vast nog wat getraind dan.
Ich Tu Dir Wehquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:16 schreef FrauMilena het volgende:
ich sag ja ja ja du bist die schoenste frau der weeeeeeeelt
Nee daarom, dan gaat dat ik altijd gelijk heb niet meer opquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je van mij ook zeggen, het klopt alleen niet
2/10quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ich Tu Dir Weh
Tut mir nicht leid
Das tut dir gut
Hört wie es schreit
Oeiquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik ging viel ik bijna flauw omdat ik niets gegeten had.
Halverwege voelde ik me ineens reuzelicht in mijn hoofd.
Ik denk, leg er eentje voor der klaarquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik sabbel ook graag aan sn... Nee laat maar, te makkelijk :$
Tevens zat er suiker in mijn nek :$
Hoeveel buisjes worden er afgenomen als ze je op 2 ziektes willen testen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oei
Ja, je moet wel goed eten idd, vooral wanneer er meerdere buisjes worden afgenomen
Zo begaan met mij, deze jongenquote:
Waren er 10 ofzo, maar het was onverwacht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oei
Ja, je moet wel goed eten idd, vooral wanneer er meerdere buisjes worden afgenomen
Waar je die fabel vandaan haalt weet ik sowieso al nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee daarom, dan gaat dat ik altijd gelijk heb niet meer op
Breek even die gele tent af voor mequote:Op donderdag 14 mei 2015 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
Poging twee voor de supermarkt brbrbrbrbrbrbrbr
Nohhquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
NahAlleen figuurlijk. Als je zaterdag met dqod mee naar huis gaat.
Knap inderdaad. Hoewel het wel iets makkelijker is als je er de hele dag aan kan besteden en er nog geld voor krijgt ook. Idem voor die 300 films.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik moet altijd zo lachen om die interviews met vrouwelijke actrices die trots claimen een maand lang te hebben getraind voor een rol (bijvoorbeeld die GoT Sandsnakes) terwijl je mensen als Chris Pratt en Christian Bale hebt die zo ontzettend ver gaan.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
NohhEn dan sexytime met jou mislopen, dat nooit.
Personal trainer, pak geld, drugs en andere hulpmiddelen, vrije tijd zat...quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Knap inderdaad. Hoewel het wel iets makkelijker is als je er de hele dag aan kan besteden en er nog geld voor krijgt ook. Idem voor die 300 films.
Ik ga uit van 2, maar eigenlijk weet ik dat helemaal niet zo goed. Misschien ook wel 4, just in case.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoeveel buisjes worden er afgenomen als ze je op 2 ziektes willen testen?
Hnnnnnnngquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en je had niet eens door dat ik stiekem de suiker van je nek likte
Ah ja, begrijpelijk wel danquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waren er 10 ofzo, maar het was onverwacht.
Smooth.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt waar?
Dan hebben we denk ik meer oefening nodig.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Net weer een duif tegen mijn raam gevlogen, echt al de 3e in twee weken.Elke keer bijna een hartaanval ervan. En heb zowaar bewust mijn ramen al heel erg lang niet gewassen aangezien ik had begrepen dat hoe schoner ze zijn hoe minder snel ze zien dat het een raam is... maar dat helpt schijnbaar niet. Domme rotbeesten.
Ik zou kattengordijntjes nemenquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Net weer een duif tegen mijn raam gevlogen, echt al de 3e in twee weken.Elke keer bijna een hartaanval ervan. En heb zowaar bewust mijn ramen al heel erg lang niet gewassen aangezien ik had begrepen dat hoe schoner ze zijn hoe minder snel ze zien dat het een raam is... maar dat helpt schijnbaar niet. Domme rotbeesten.
Met tape een X op je raam plakkenquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Het is het een of het ander hè.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja leuk voor bedrijven maar niet in mijn woonkamer.
Of agent Mulder daar zit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Met tape een X op je raam plakken![]()
Heb je tegenwoordig wel kans dat iemand denkt dat dat zijn target is
Nja mn raam is niet zo mooi meer, wacht eigenlijk gewoon tot ze het een keer met z'n 2en tegelijk doen en er een barst in zit. Nieuwe ramenquote:
Ik weet niet, ik heb maar 1 paar ogen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt waar?
Dan hebben we denk ik meer oefening nodig.
Vooral kudo's voor die serie. Wat een bazenserie was datquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Fox
Scherp, oldscool. Kudos voor je post
Is dat ook inbegrepen in het crazy catlady startpakket?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |