Jupquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat ook inbegrepen in het crazy catlady startpakket?
Ja lukt het een beetje met de voorbereidingen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met een ondergronds lab
Ik ben wel producerquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten wij de spreekwoordelijke koppen bij elkander steken dan :$
On a rollquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, super leeggekocht, en nu tijd voor het tweede wasje van vandaag.
#teringproductief
Gaat goed, gaat goed. Kom binnenkort nog ff meehelpen, kunnen we zsm beginnen :$quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lukt het een beetje met de voorbereidingen?
Wanneer zijn we operatief?
Helemaal fijnquote:
Als dit geen succesje wordt, weet ik het ook niet meer hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Frau en Dqod's real life soap (met drugs en geiten)
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Frau en Dqod's real life soap (met drugs en geiten)
Ook wel een beetje shockend ja, zeker voor een vrije dag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:52 schreef Dqod het volgende:
DOE NORMAAL MET JULLIE PRODUCTIVITEIT JUNGE
Nou euhm, beter dat je snaps wat spannender wordenquote:
Ja, daarom. Ik heb net even een beetje gestofzuigd en de kattenbak schoongemaakt. En afwas gedaan, maar ik voel me echt dirty en nasty nu, daardoor. Wie doet dat nouquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook wel een beetje shockend ja, zeker voor een vrije dag.
productiviteit? Wa's datquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:52 schreef Dqod het volgende:
DOE NORMAAL MET JULLIE PRODUCTIVITEIT JUNGE
Mooi, want ik lees net dat de mansion uit Scarface in prijs verlaagd is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat goed, gaat goed. Kom binnenkort nog ff meehelpen, kunnen we zsm beginnen :$
[..]
Helemaal fijn
En dan moet ik ook nog dingen gaan poetsen ook nogquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook wel een beetje shockend ja, zeker voor een vrije dag.
Ik heb al zeker 2 dagen geen geit meer gesnaptquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou euhm, beter dat je snaps wat spannender worden
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou euhm, beter dat je snaps wat spannender worden
Wel wijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 2 dagen geen geit meer gesnapt
Waar wachten we nog op danquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi, want ik lees net dat de mansion uit Scarface in prijs verlaagd is.
Je bent zelf verdomme ne fagoot, jonguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |