die dusquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:22 schreef silliegirl het volgende:
Nashville!![]()
![]()
Mja, Deacon is ook leuk. Maar ik zie de NL-uitspraakproblemen al voor me
Wanneer gaan jullie kijken?quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:26 schreef mignonne het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik zeker weet wat k krijgdan kan ik wolletjes uit gaan zoeken en projectjes gaan plannen enzo
zoveel leuks om te maken
Weet ik nog nietquote:
Ja doeiquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Weet ik nog niet![]()
ik zou het liefst morgen gaan maar B. heeft wat minder haast. Die vindt 18 weken vroeg zat
quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:09 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Waren het maar die namen!
Damon staat er overigens op. Met Stefan en Elena vind ik ook nog weinig mis, maar nu zijn het dingen als "Claus "want die is stoer!""en Alaric (...) Oh, en Enzo kon ook wel![]()
![]()
![]()
Hebben jullie daar ook tips voor mannen die rare naamsuggesties doen? Want dan stap ik recht overquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:50 schreef Moppert het volgende:
Komen jullie anders over namen praten in het namentopic![]()
![]()
Heb ik aan gedacht maar het is niet zo leuk meedenken als je de naam van de oudste niet weetquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:50 schreef Moppert het volgende:
Komen jullie anders over namen praten in het namentopic![]()
![]()
Holle rug an sich is niet per se erg; je zwaartepunt veranderd en om dat te compenseren veranderd je houding ook en trek je automagisch je rug ietsje hol. Wat belangrijk is, is om dit niet te veel te doen, dus niet te overdreven krom trekken. Gewoon zoveel mogelijk goed rechtop staan en zitten, schouders naar achteren en kin ietsje omhoog. Dan heb je zomaar de helft al gewonnenquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Mignonne, ik zag je een keer een plaatje posten van een goede houding voor als je zwanger bent. Ik probeer erop te letten dat ik als het ware m'n buik dichtbij me houd, maar merk na verloop van tijd toch een "holle" rug.. Als ik m'n buik bij me houdt, span ik dan geen buikspieren aan die niet mogen??
komende week 27 graden!quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Korte broek gescoord bij de prenatal![]()
is het van dat kl*te weer
Ik heb om die reden ook maar 1 zomerjurkje aangeschaft en 1 shirt. Die spaarzame dagen dat je ze kan dragenquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik moet nog een week of 13 en dan hoop ik toch wel mooi weer te treffenquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb om die reden ook maar 1 zomerjurkje aangeschaft en 1 shirt. Die spaarzame dagen dat je ze kan dragen
Ik vind het bij korte positiebroeken zo jammer dat er nog steeds zo'n enorme band voor je buik aan vast zit. Als het zo warm is dat ik een korte broek aan wil, wil ik niet nog een extra laag stof over mn buik.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Bofkont.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:09 schreef LuDann het volgende:
Markplaats positiekleding pakketten ftw!Heb net een heel pakket zomerkleding gekocht.
Bij het passen heb ik even gevoeld hoe het is om die band ook laag te houden en dat ging en voelde primaquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het bij korte positiebroeken zo jammer dat er nog steeds zo'n enorme band voor je buik aan vast zit. Als het zo warm is dat ik een korte broek aan wil, wil ik niet nog een extra laag stof over mn buik.
Oh ja, dat is ook een idee natuurlijk. Al mijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:11 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Bij het passen heb ik even gevoeld hoe het is om die band ook laag te houden en dat ging en voelde prima![]()
Vaak kan je die banden er ook nog gemakkelijk uit slopen ^^,
Ik ga er ook vanuit dat ik ongeveer de helft aantrek, maar goed voor de prijs maakt het weinig uit. Een beetje een gangbare maat hebben is wel een stuk voordeliger inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:10 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Bofkont.
In mijn maat vind ik niet veel en als ik er wat in vind is het spuuglelijk![]()
Als je allebei op dezelfde zij ligt en hij komt er van achteren in zegmaar. lepeltje-lepeltje dus.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:30 schreef Krisvc het volgende:
Terwijl je in je handen klapt en walrusgeblaf nadoet?
Waarom moet ik toch zo visueel ingesteld zijn?quote:
daar heb je best een grote piemel voor nodig toch?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:27 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Als je allebei op dezelfde zij ligt en hij komt er van achteren in zegmaar. lepeltje-lepeltje dus.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
daar heb je best een grote piemel voor nodig toch?
Binnen vallen. Grote piemel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik lees vaak van af de laatste post bijdit was een interessante om mee binnen te vallen
ik zeg niks...quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
daar heb je best een grote piemel voor nodig toch?
zelfs verboden dacht ik!quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:52 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Binnen vallen. Grote piemel.
Is het echt verplicht om volwassen te worden voor je kinderen krijgt?
Ik ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:26 schreef coccinelle het volgende:
Jongensnaam hadden we al voor dat ik überhaupt zwanger was. Het wordt nu steeds echter nu we de naam op de proefkaartjes, mutsje en een hangertje hebben staan![]()
Uhm, ik hoop van niet...quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:52 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Apollo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:28 schreef LuDann het volgende:
Mijn vriend vindt het al snel goed waar het namen aangaat. Misschien ook omdat ik zijn bijdragen toch vaak wel afknal.![]()
Apollo.![]()
Nee joh! Juist niet, dan kunnen ze later zeggen "maahaam! Doe normaaal, je zet me voor schutquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:52 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Ah, kijk, die rol past me heeeeel goed.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee joh! Juist niet, dan kunnen ze later zeggen "maahaam! Doe normaaal, je zet me voor schut"
Als dat verplicht is heb ik nog een fail op m'n checklist.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:52 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Op zich hoeft het niets te betekenen, en die kans is ook nog eens heel groot. Een echo is een momentopname, voor hetzelfde geld is die groei de volgende keer weer bijgetrokken. Het is waarschijnlijk gewoon even een follow up.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:02 schreef Malteser het volgende:
[..]
Nou, dat dus.... Ik maak me nu stiekem ook wel een pietsie zorgen....
Tuurlijk, maar het is toch vreemd dat dit zo uit het niks komt? Waarom niet meteen tijdens de guo besproken dan.. echt heel vreemdquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:13 schreef pessie het volgende:
[..]
Op zich hoeft het niets te betekenen, en die kans is ook nog eens heel groot. Een echo is een momentopname, voor hetzelfde geld is die groei de volgende keer weer bijgetrokken. Het is waarschijnlijk gewoon even een follow up.
Ja, heb ik gezegd. Zij was not amused!! Heeft nog voor mij naar gynaecologie gebeld om de gegevens te checken enz.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:13 schreef pinquit het volgende:
Heb je het gezegd tegen de vk? Dat de gyn niks had gezegd?
Weet ze zeker dat ze de goede cliënt voor zich had enzo?
dat kun je gerust ook nog terug koppelen bij je volgende echo hoorquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:38 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezegd. Zij was not amused!! Heeft nog voor mij naar gynaecologie gebeld om de gegevens te checken enz.
En wat betreft de groei, ik weet dat het een momentopname is en dat het goed kan komen (groeispurt, meetfout, enz.) maar ik laat een GUO maken en krijg deze informatie niet. Ik vind dat echt niet netjes. Het gaat over ons kindje, er wordt zelfs een echo gepland en dit alles zonder dat wij er van weten.
Klopt, we krijgen nu een andere gynaecoloog. Ik overweeg wel om het voorzichtig aan te geven maar wil ook niet zeuren o.i.d.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat kun je gerust ook nog terug koppelen bij je volgende echo hoorde gyn die die echo maakt kan er niet zoveel aan doen als ik het goed begrepen heb, maar hij/zij kan het wel meenemen in het team natuurlijk.
Volgende week vrijdag hebben we de echo. Dag na Hemelvaart.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:46 schreef -ik86- het volgende:
Jeetje Malteser wat vreemd! Logisch dat je daar van schrikt! Wanneer heb je nu de echo? Ik hoop snel zodat je dan ook meer duidelijkheid hebt!
Hier vandaag 37 weken![]()
Maar een beetje een baaldag, sommige bewegingen zijn gewoon erg pijnlijk boven in mijn buik en meestal gaat het goed maar sommige dagen heb ik er gewoon veel last van. En dan probeert meneer ook nog eens precies zijn kontje op die plek naar buiten te duwen ofzo.
Gelukkig na een uurtje slapen vanmiddag en vanavond rustig aandoen gaat het beter.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 06:47 schreef Krisvc het volgende:
Ik vind het een rare situatie Malteser. Daar iets over zeggen is geen zeuren lijkt mij. Ik hoop dat volgende week vrijdag alles bijgetrokken is.
Ik droomde vannacht dat ik als een soort kanon op de zijlijn van een American Foolballfield aan het bevallen was, de baby afschoot en mijn man over het veld moest rennen om haar te vangen. Dat duurde allemaal zo lang dat ik maar een broodje Filet Americain met uitjes ging eten.
Lolquote:Op vrijdag 8 mei 2015 06:47 schreef Krisvc het volgende:
Ik vind het een rare situatie Malteser. Daar iets over zeggen is geen zeuren lijkt mij. Ik hoop dat volgende week vrijdag alles bijgetrokken is.
Ik droomde vannacht dat ik als een soort kanon op de zijlijn van een American Foolballfield aan het bevallen was, de baby afschoot en mijn man over het veld moest rennen om haar te vangen. Dat duurde allemaal zo lang dat ik maar een broodje Filet Americain met uitjes ging eten.
Dan zou ze niet de eerste zijn maar ik zou maar niet googlen op mummified babyquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:57 schreef twist02 het volgende:
37 weken voor ik86!
Kris die droom, haha!
Malteser, inderdaad een hele vreemde gang van zaken!Ben het eens met de rest: dat mag je best nog een keer aankaarten, dat is echt niet meteen 'gezeur' hoor, dit is gewoon niet netjes
Hoop dat volgende week alles gewoon weer netjes is bijgetrokken!
Kazy fijn dat alles in orde was!
Ik besef me serieus nu net pas dat ik nu bovenaan sta trouwensal geef ik die plek ook graag snel weer op... wakker worden naast dat lege wiegje wordt ondertussen een beetje deprimerend
![]()
Volgens mij heeft Mini d'r zinnen erop gezet om de eerste te worden die wel blijft zitten ofzo
Haha, dat verhaal ken ik volgens mij ja. Een collega vertelde dat vorig jaar tegen iedereen die zich aan die uitspraak durfde te wagen!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan zou ze niet de eerste zijn maar ik zou maar niet googlen op mummified baby
De rede waarom ik mijn draagdoek al gebruikquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:51 schreef Minarosa het volgende:
Twist, kan het me goed voorstellen maar (insert dooddoener...) het kan nooit meer lang durenecht de laatste loodjes!
Wanneer is vocht vasthouden trouwens iets zorgelijk? Het leek mij onschuldig, had er het afgelopen weekend een beetje last van in mijn voeten. Sinds gisteren is het flink toegenomen, ik pas mijn schoenen niet meer (ook 's ochtends niet), gelukkig thuis aan het werk. Ik vond het zelf zo'n typisch laatste loodjes-iets maar mn moeder vond het heel raar. Bloeddruk was in orde woensdag. Heb toch maar even de vk gebeld op aanraden van mijn moeder, ze belt zo terug.
Wat is trouwens jullie ervaring met buikbanden onder je kleren (ter ondersteuning, niet van die dingen met handjes erop of 'made by papa')? Ik merk dat mijn buik best zwaar wordt en als ik hem zelf vasthoud scheelt het veel, maar dat kan ik niet de hele dag doen
vandaar dat ik aan zo'n band dacht.
Dat is goed om te weten! Volgens mij niet in mijn gezicht.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:41 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
De rede waarom ik mijn draagdoek al gebruik![]()
Vocht vast houden, mijn vk zei; "je houd allemaal wel eens vocht vast bv in je voeten. Als je het in de volgorde gezicht-handen-voeten krijgt dan moet je dat direct melden bij mij.
ik ben benieuwd wat jouw vk er over te vertellen heeft.
Je matras flippen zodat je niet in een ligkuil ligt? Dat doet voor mij altijd wonderenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:32 schreef -Spring het volgende:
Weten jullie een manier om de 's nachts de heup waar je op ligt te ontlasten? Ik word nu ongeveer elk half uur wakker omdat ie zeer doet, maar mn andere heup is dan nog niet voldoende 'hersteld' om opnieuw lang op te liggen.
Ik slaap al met een voedingskussen tussen mn benen, maar dat helpt niet. En op mn rug krijg het snel benauwd.
2 dubbelgeslagen slaapzakken op je matras leggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:32 schreef -Spring het volgende:
Weten jullie een manier om de 's nachts de heup waar je op ligt te ontlasten? Ik word nu ongeveer elk half uur wakker omdat ie zeer doet, maar mn andere heup is dan nog niet voldoende 'hersteld' om opnieuw lang op te liggen.
Ik slaap al met een voedingskussen tussen mn benen, maar dat helpt niet. En op mn rug krijg het snel benauwd.
Omdat je dan zachter ligt?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:37 schreef pessie het volgende:
[..]
2 dubbelgeslagen slaapzakken op je matras leggen.
Sowieso even checken of er niet net een randje van je ondergoed/pyjama over dat uitstekende puntje van je heup loopt waar je precies op ligt. Klinkt misschien heel stom, maar bij mij scheelde dat al de helftquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:32 schreef -Spring het volgende:
Ja omdraaien inderdaad. Ik draai hem meestal om zn as, dus onder wordt boven, en daarbij ook om zn eh lengte zeg maar. Dus hoofdeind wordt voeteneind dat idee.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:38 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, pcm zou ik helemaal niet aan denken. En een kussen onder mn voeten ga ik ook proberen. En wat bedoel je met je matras flippen? Omdraaien?
Ja hoi.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:26 schreef Kuukske het volgende:
Nee joh gekkie. Ieder voor zich hoor met die OP. Ik snap het wel. Het is jammer als iemand niks laat weten maar die zal er redenen voor hebben. Helemaal jammer als iemand heel intensief meepost.
Ik gebruik JD straks om de update te doen. Handig, zon Fok-huwelijk..
Nogal!quote:
Ja. Ik heb ze er nog steeds onder liggen. Vind ik echt fijner nu. Dan heeft het heupbot iets om een beetje in weg te zakken zeg maar.quote:
dit!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ze er nog steeds onder liggen. Vind ik echt fijner nu. Dan heeft het heupbot iets om een beetje in weg te zakken zeg maar.
Verder deed ik ook wel op mijn rug liggen met heel veel kussens, dus iets meer half rechtop en dan het voedingskussen onder mijn knieën.
Maar linksom of rechtsom, slecht slapen is stom
Jeetje. Wel apart dat je tweelingzusje dan eigenlijk dus je halfzusje is...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:55 schreef Stippelrientje het volgende:
O.o
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)verschillende-vaders
Gek word je ervan en dan ben je eindelijk in slaap en dan moet je weer naar de wc aaaaaaaaaaaaaah. Ik heb nu een voedingskussen en ik heb een tuinstoel kussen in bed gelegd om op te liggen. Ik wil slapenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:32 schreef -Spring het volgende:
Iets wat lekker meerekt! De eerste les had ik een broek aan die te weinig meerekte. Zat voor geen meter en ik was als de dood dat ik uit die broek zou scheurenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:13 schreef Mariposas het volgende:
Wat draag je naar zwangerschapsyoga?Heb wel een joggingbroek maar die zit heel charmant heel laag, waardoor mogelijk m'n bil te zien is.
36 keer de trap op en af lopen omdat ik moet plassen 's nachts.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:23 schreef LuDann het volgende:
Over zwangerschapsyoga gesproken; wat doen jullie nu eigenlijk om een beetje in conditie te blijven?
Sporten lukt mij niet meer nu en vrijwel alles wordt door mijn fysio ook afgeraden. Ik doe daarom nu regelmatig mee met omroep Max in de ochtend. Bejaardengym.![]()
Hmm, ik denk minimaal als ik dat zo zie. Buikbanden gaan toch meestal wel over heel je buik heen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:24 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Geeft dit nou ook extra ondersteuning aan je buik?
http://www.wehkamp.nl/dam(...)2f_%2fN-1xra&IsSeg=0
Oej, jullie wc zit op een andere verdieping? Lijkt me vervelend.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:27 schreef Krisvc het volgende:
[..]
36 keer de trap op en af lopen omdat ik moet plassen 's nachts.![]()
Hm, toch even wat anders zoeken dan. Eens zien of ik binnenkort even langs de prenatal kan.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:27 schreef LuDann het volgende:
Buikband help bij mij wel tegen pijn in de onderbuik, maar niet tegen pijn in het kruis. Maar heb er eentje die alleen over de buik gaat, dus niet met zo'n broekje eraan.
[..]
Hmm, ik denk minimaal als ik dat zo zie. Buikbanden gaan toch meestal wel over heel je buik heen.
[ afbeelding ]
Wandelen met peuter. Die is gek op wandelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:23 schreef LuDann het volgende:
Over zwangerschapsyoga gesproken; wat doen jullie nu eigenlijk om een beetje in conditie te blijven?
Sporten lukt mij niet meer nu en vrijwel alles wordt door mijn fysio ook afgeraden. Ik doe daarom nu regelmatig mee met omroep Max in de ochtend. Bejaardengym.![]()
Cute.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wandelen met peuter. Die is gek op wandelen.
Wij zitten op de camping in een caravan en N. vond het eerst niet nodig om het chemisch toilet te vullen. 'Je kan 's nachts toch gewoon even naar het toiletgebouw.'quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:29 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oej, jullie wc zit op een andere verdieping? Lijkt me vervelend.
Dat lijkt me ook wel nodig ja, deze zomer in de caravan met 28 weken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wij zitten op de camping in een caravan en N. vond het eerst niet nodig om het chemisch toilet te vullen. 'Je kan 's nachts toch gewoon even naar het toiletgebouw.'
Uhuh. Zeven keer per nacht. Dan kan ik mn tent beter daar opzetten.
Ja precies!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:46 schreef Malteser het volgende:
[..]
Jeetje. Wel apart dat je tweelingzusje dan eigenlijk dus je halfzusje is...
Jep, alles was nog prima in ordequote:
Eerst die babyfase!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Cute.Ik wil ook een peuter om mee te wandelen!
Ik laat mijn bejaarde buurvrouw geregeld een blokje om uit ^^,quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Lenen? Mijne wandelt niet. Die loopt marathons.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Kortgene?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:40 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel nodig ja, deze zomer in de caravan met 28 weken.
Ik denk trouwens dat ik nu weet waar je 'gierende hartklep' foto gemaakt is.ik had dit weekend dezelfde ervaring in Zeeland
Deze week toevallig niet. We hebben daar met een stel vrienden een vouwwagen die daar het hele seizoen staat. En zelf hebben we pas een caravan gekocht die we deze week getest hebben op de Veluwe.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jep, was je daar deze week? Ik heb je niet gezien.
Jammer ja, denk dat ik de combinatie zwangere buik en L. wel had herkend.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:01 schreef -Spring het volgende:
[..]
Deze week toevallig niet. We hebben daar met een stel vrienden een vouwwagen die daar het hele seizoen staat. En zelf hebben we pas een caravan gekocht die we deze week getest hebben op de Veluwe.
Wel jammer!
Dat heb ik dus ook steeds jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:48 schreef klumsy het volgende:
Hoop alleen niet dat het klopt dat baby's voor de bevalling rustig zijn, want in dat geval kan het hier nog wel een paar weken gaan duren zo druk is hij vandaag
Nope, toen hadden we er een gehuurd op de camping zelf. En die bleef zowaar droog.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Spring, waren jullie niet vorig jaar ook al met een eigen caravan weg dan? Wel toch? Beviel die niet? (Was-ie lek?)
Zwemmen is een goede optie inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:14 schreef Mariposas het volgende:
Heb maar bij Primark een sportbroek en sport hemdje gekocht in een maat groter die ook lekker stretchy zijn. Zie er alleen meer uit alsof ik ga sporten in de sportschool of hardlopen.![]()
![]()
Qua andere sporten, ik fiets 4x pw 25 minuten naar werk (en weer terug). En tot morgen rijd ik paard. Doe eigenlijk niets anders dan normaal, maar ik heb dan ook helemaal nergens last van.
Is zwemmen geen optie LuDann? Sorry als ik iets doms zeg maar ik heb geen verstand dus van beperkingen door b.i. en EDS.
Van wc krijg ik in elk geval geen conditie, soms hoef ik zelfs een nacht helemaal niet.![]()
Ik heb trouwens een heerlijke manier gevonden om mijn blaas volledig te legen. Want dat lukt me niet altijd. Achterover leunen op de wc, bekken kantelen, en benen iets wijd En omhoog.Het ziet er alleen heel erg absurd uit.
![]()
Is ze ook een beetje schattig dan? Want dat vind ik nou juist zo leuk aan peuters.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:10 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik laat mijn bejaarde buurvrouw geregeld een blokje om uit ^^,
Ik vind haar een schatje. En een bikkel! Twee hersenbloedingen, longembolie der boven op gekregen. 95% kans om te overlijden gewoon overwonnen. Net ons weer dood laten schrikken met haar nieuwste party trick galblaas die niet functioneert en een mega hoge bloeddruk. (over een week of 5 mag die eruit als ze sterk genoeg is naar ik begreep).quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:12 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zwemmen is een goede optie inderdaad.Ik ben het ook van plan, maar die ouwetjes die massaal het zwembad hier in de buurt bevolken zitten mij chronisch dwars. Aso over je heen zwemmen enzo.
Maar goed, ik heb wel vast een badpak aangeschaft.
Dat klinkt als een goede tip, die acrobatiek op de wc! Ik heb ook moeite met plassen.
Spannend Twist, hopen dat het strippen wat gaat doen!
[..]
Is ze ook een beetje schattig dan? Want dat vind ik nou juist zo leuk aan peuters.
als een man zoiets zegt heeft het extra hoge zwijmelgehaltequote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:54 schreef Nikooos het volgende:
Zo begon het bij ons ook Twist ;-)
Nu pas tijd om weer even te reageren. Wat een achtbaan en wat ben ik verliefd
Vanavond de hele avond op mijn blote borst laten slapen en dat voelt zo fijn.
Binnenkort een langer verhaal al ik weer op het werk zit en niet naar m'n dochter kan kijken
Nu wil ik verse babies!
Foto?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:54 schreef Nikooos het volgende:
Zo begon het bij ons ook Twist ;-)
Nu pas tijd om weer even te reageren. Wat een achtbaan en wat ben ik verliefd
Vanavond de hele avond op mijn blote borst laten slapen en dat voelt zo fijn.
Binnenkort een langer verhaal al ik weer op het werk zit en niet naar m'n dochter kan kijken
Nu wil ik verse babies!
Ooh ik bedoelde van je nieuwe grote liefde, niet zozeer van jullie.buidelmomentquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:54 schreef Nikooos het volgende:
[..]
volgens mij is die gemaakt maar weet niet of die toonbaar is
06:15. Check. Peuter is ook graag vroeg wakker.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:16 schreef JantinaGr het volgende:
Vroege vogels, had nog niet zo snel reacties verwacht!
Zullen we peuter aan mijn partner matchen? Hier ging de wekker om 06:30, en we moeten pas om 16;00 de deur uitquote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
06:15. Check. Peuter is ook graag vroeg wakker.
Maar wat de rest ook zegt. Gewoon eerlijk zijn, dan heb je ook geen gedoe achteraf.
voor je eigen gemoedsrust kun je altijd bellenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:04 schreef -Spring het volgende:
Hu, ik heb wat druppeltjes gestold bloed in mn onderbroek. Geen seks gehad oid. Is dat reden om te bellen?
Bij het ziekenhuis hebben ze iemand die spoeddienst heeft en dan krijg je telefonisch consultquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:08 schreef -Spring het volgende:
Ik ben juist niet zo bang aangelegd. Bovendien weet ik ff niet wie ik dan moet bellen.Ik ben weg bij mn 'oude' vk, maar bij mn 'nieuwe' in het ziekenhuis ben ik nog niet geweest. En ik ben nog op vakantie, dus langskomen gaat m sowieso niet worden.
Ik voel r trouwens ook gewoon friemelen.
Whut, waarom heb je een wekker gezet dan? Of bedoel je je interne wekker?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Zullen we peuter aan mijn matchen? Hier ging de wekker om 06:30, en we moeten pas om 16;00 de deur uit. Gelukkig kan ik morgen weer uitslapen.
Nee, zo'n externe, met lawaai.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:25 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Whut, waarom heb je een wekker gezet dan? Of bedoel je je interne wekker?
Why??! God why??!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:39 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee, zo'n externe, met lawaai.
Vriend sliep hier (voor 't eerst in een tijd) en heeft 'm gezet. Hij staat altijd vroeg op, vindt 'ie fijn.
Helaas word ik er ook wakker van
Ik heb geen idee. Ik blijf meestal nog wel liggen, maar dan slaap ik of niet echt meer of ik val wel weer in slaap, maar wordt dan pas tegen de middag wakker.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Why??! God why??!![]()
Nou ja je hebt wel wat aan je dag. En kun je vast wennen.
Ooh dat scheelt wel. Ik ben wel jaloers haha. Peuter dirigeert me 9 van de 10 keer uit bed, want boterhammen eten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik blijf meestal nog wel liggen, maar dan slaap ik of niet echt meer of ik val wel weer in slaap, maar wordt dan pas tegen de middag wakker.
Heb je hard gehoest, geniest of zoiets?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:04 schreef -Spring het volgende:
Hu, ik heb wat druppeltjes gestold bloed in mn onderbroek. Geen seks gehad oid. Is dat reden om te bellen?
Jup! Vannacht stikte ik plots in mn eigen speeksel oid.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb je hard gehoest, geniest of zoiets?
Volgens het foldertje: 'redenen om te bellen' wat ik vorige keer kreeg Ja reden om te bellen.
Hmm.. Ja. Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:12 schreef Daui het volgende:
Vraag over de benodigdheden voor de kraamzorg
Er staat op de lijst
6 rompertjes maat 56/62.
4 setjes kleding vanaf maat 56/62
Maar is dat niet een beetje te groot?
Helemaal onderaan staatquote:
Kunnen ze gelijk leren zwemmenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:12 schreef Daui het volgende:
Er staat op de lijst
6 rompertjes maat 56/62.
eh dat lijkt me wat hoopvol ja. Zeker voor een tweeling. Ik verwacht niet dat jij straks 2 kinderen van beiden 4,5+ kilo baart die direct in maat 56 kunnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:12 schreef Daui het volgende:
Er staat op de lijst
6 rompertjes maat 56/62.
hoera je tieten doen hetquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:18 schreef Mariposas het volgende:
Sinds vandaag komt er vocht uit 1 tepel. Is het normaal dat dat gelig is?
Jups! Dat blijft ook na je bevalling nog een paar dagen geel, dacht ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:18 schreef Mariposas het volgende:
Sinds vandaag komt er vocht uit 1 tepel. Is het normaal dat dat gelig is?
een van de vk's op mn stageplek omschreef dat altijd als een bloedneus aan ej baarmoederquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
Jup! Vannacht stikte ik plots in mn eigen speeksel oid.![]()
Ik heb mezelf net zo ongeveer binnenste buiten gekeerd onder de douche en er is echt geen spoortje (meer) te bekennen.
Ik heb wel het idee dat ze gisteren helemaal is ingedaald, vast ligt nu. De bovenkant van mn buik voelt ineens veel soepeler.
quote:
De mijne was met vier dagen uit maat 50.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:23 schreef Estrys het volgende:
Wie maakt dat soort lijsten?? Vraag het me altijd af.
Een kleine maat 50 lijkt me eerder volstaan. Rompers maat 62 is handig voor als ze twee maanden oud zijn
Dan heb je dus 2,5 tot 3 weken de tijd om nog maatjes 62 te gaan halenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne was met vier dagen uit maat 50.En twee of drie weken later uit maat 56.
Lekker genieten van je nestelenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:30 schreef -Spring het volgende:
Thanks Mignonne. Ik vind het logisch te verklaren, heb verder nergens last van, voel r goed bewegen en maak me bovendien echt totaal geen zorgen.![]()
We gaan zo lekker richting huis. Kan ik weer verder nestelen.
Jups.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Lekker genieten van je nestelen![]()
Mocht t nou weer gebeuren en je maakt je toch zorgen, dan niet vergeten te vermelden dat je t vandaag ook 2 drupjes had
Echt? Hier ging maatje 50 zeker 3 weken mee. En 56 wel tot zes weken. Rompers zeker nog langer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne was met vier dagen uit maat 50.En twee of drie weken later uit maat 56.
bij mijn oudste ook zoietsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Echt? Hier ging maatje 50 zeker 3 weken mee. En 56 wel tot zes weken. Rompers zeker nog langer.
Ik had zo'n uitzondering, hij was 56 cm bij geboorte (en 7 pond) en paste echt maar nét in maat 56. Gelijk mijn moeder op pad gestuurd voor maat 62.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij mijn oudste ook zoietsdie woog 3,7 kg grofweg.
jongste woog 4,3 kg ongeveer en droeg afhankelijk van het merk 2 weken mt 50 en daarna nog zeker een week of 4-5 maat 56.
Maar goed, het kan best dat een kind heel erg lang is en direct in maat 62 moet of dat ze van 56 na een week of 2 naar 62 gaan. Maar dan kun je dat altijd nog bijkopen. Het is echt heel zeldzaam dat een kind direct in de kraamweek al maatje 62 aanmoet, daarom vind ik het zo gek om dat op zo'n kraamuitzetlijst te zetten.
Die van mij was in no time op geboortegewicht.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Echt? Hier ging maatje 50 zeker 3 weken mee. En 56 wel tot zes weken. Rompers zeker nog langer.
Nou duurde het ook best lang voordat ze weer op geboortegewicht waren bedenk ik me.
ja daarom, maar... Ze zijn zo goedkoop en hema heeft van die leuke... Waardoor ik het toch weer niet kan weerstaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:31 schreef pinquit het volgende:
Ja ik vind leuke rompers altijd zo nutteloosje ziet die dingen toch nooit? Ja tenzij hoogzomer ofzo, maar dan zou ik nog eerder een lis shirtje of hemdje aandoen zonder romper
Babykleertjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:17 schreef mousemicky het volgende:
De foto![]()
[ link | afbeelding ]
De bovenste plank, linkse 2 stapels is maat 50, rechtse 2 stapels 56 (broekjes liggen erachter, vooraan jumpsuits en shirtjes). Onderste plank linkse stapels 62, rechtse stapels 68. Alles wat hangt is maat 50/56/62 (op volgorde, want makkelijk voor vriend, kan ie gewoon links pakken). Ik denk dat ongeveer de helft 'nieuw' is (uit de winkel of tweedehands), de andere helft van J. geweest.
Dit is alleen de bovenkleding, rompers liggen in de commode (een stuk of 15 per maat ofzo... wel allemaal van J. geweest)
* mousemicky denkt dat ze wel genoeg heeft, want er is ook nog wat onderweg via L-E![]()
Ja, eens! Ik heb ook een berg te leuke rompertjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:37 schreef Mariposas het volgende:
[..]
ja daarom, maar... Ze zijn zo goedkoop en hema heeft van die leuke... Waardoor ik het toch weer niet kan weerstaan.
Hopen op een mooie zomer, dan moet ons kind maar de hele tijd in romper liggen.
Ik krijg echt moordneigingen van zulke uitspraken. Zijn er echt zulke domme mensen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:07 schreef LuDann het volgende:
Had een kapster die volgens mij geen kinderen op de planning heeft. Ze vroeg me of ik nu minder alcohol dronk en vond het maar belachelijk dat er tegenwoordig zulke strenge regels waren omtrent roken en alcohol ''want vroeger deden ze dat ook gewoon''. Een vriendin van haar die zwanger was liet haar dagelijkse wijntje dan ook echt niet staan...
Je wilt ze niet op de koffie hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:35 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik krijg echt moordneigingen van zulke uitspraken. Zijn er echt zulke domme mensen?
Maarja, aan de andere kant, ik zou nergens meer van op moeten kijken na de peuter van 2 met een bierverslaving(not kidding, hij weigerde alle drank die geen bier was, tot uitdroging aan toe).
Ik heb maar uitgelegd dat er zoiets als FAS bestaat en dat het niet verstandig is van die vriendin, meer kun je toch niet doen. Hopen dat ze het aan die vriendin doorgeeft maar die kans acht ik niet groot.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:35 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik krijg echt moordneigingen van zulke uitspraken. Zijn er echt zulke domme mensen?
Maarja, aan de andere kant, ik zou nergens meer van op moeten kijken na de peuter van 2 met een bierverslaving(not kidding, hij weigerde alle drank die geen bier was, tot uitdroging aan toe).
Hoe kom je er als ouder achter dat hij wel bier wil drinken? Of is dit een gevalletje van we geven hem voor de grap eens een (paar keer) een slokje?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:35 schreef silliegirl het volgende:
[..]
50%?!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je wilt ze niet op de koffie hebben![]()
zo'n 50% schijnt toch nog steeds alcohol te nuttigen tijdens de zwangerschap. Percentage is relatief gezien het hoogst onder hogeropgeleiden.
En die peuter omg
Wat? Meen je dat nou! Dat is wel heel achterlijk, 50%?!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je wilt ze niet op de koffie hebben![]()
zo'n 50% schijnt toch nog steeds alcohol te nuttigen tijdens de zwangerschap. Percentage is relatief gezien het hoogst onder hogeropgeleiden.
En die peuter omg
Jup.. Gewoon hier in NL..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:37 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb maar uitgelegd dat er zoiets als FAS bestaat en dat het niet verstandig is van die vriendin, meer kun je toch niet doen. Hopen dat ze het aan die vriendin doorgeeft maar die kans acht ik niet groot.
En wat verschrikkelijk! Hier in Nederland?
Mwah, ik gok dat dit niet kwam van een slokje laten proberenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:39 schreef -ik86- het volgende:
[..]
Hoe kom je er als ouder achter dat hij wel bier wil drinken? Of is dit een gevalletje van we geven hem voor de grap eens een (paar keer) een slokje?
Sorry hoor, ik zit mobiel, multi-quoten lukt dan niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:39 schreef -ik86- het volgende:
[..]
Hoe kom je er als ouder achter dat hij wel bier wil drinken? Of is dit een gevalletje van we geven hem voor de grap eens een (paar keer) een slokje?
Nee het gaat echt om glazen alcohol. Wat Sillie zegt dat weet ik niet, of het gaat om een enkele consumptie (met wetenschap van zwangerschap) of om structurele consumptie.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
Mwah, ik gok dat dit niet kwam van een slokje laten proberenOMG dat geloof je toch niet zeg.
Edit, ik zie nu sillies reactie. Wel dus.
50%!!! Dat komt me echt totaal niet bekend voor uit mijn zwangere omgeving, daar is dat percentage eerder 0%. Gaat het echt om glazen alcohol of ook dingen als stoofpotten met wijn of desserts met alcohol en kersenbonbons?
Ik snap daar ook niks van hoor. Ik lust best een wijntje, maar sowieso met mate.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:47 schreef -ik86- het volgende:
Ahhh dat is toch te erg. Ik snap het voor de grap laten proeven van alcohol aan een 2 jarige al niet en dan ook nog meer laten drinken in eerste instantie omdat hij t lekker lijkt te vinden. Maarja ik zag laatst ook op Facebook foto's van een eerste vakantie met een baby en dat was een "vrienden" vakantie waar je op de meeste foto's meerdere bierflessen ziet. Ik vind dat gewoon not done. Maarja dat is misschien ook wel door mijn werk (veel ex alcoholisten en cliënten met korsakof) en sindsdien ben ik ook helemaal niet meer van t veel drinken.
Dit laatste herken ik idd wel heel erg uit mijn (hogeropgeleide) omgeving ja. Maar toch, de (ex-)zwangeren die ik ken zijn eigenlijk zonder uitzondering heel erg uitgesproken over géén alcohol drinken tijdens hun zwangerschap. Ook niet dat ene (al dan niet beredeneerde) glaasje. Ik ben zo benieuwd wie dat dan wel doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:50 schreef mignonne het volgende:
Die wel dagelijks een wijntje bij het eten drinkt en 's avonds nog 1 (of 2) op de bank, maar die zichzelf pertinent niet als alcoholist zien; en onder die groep zijn veel hoogopgeleiden.
Ik weet niet waar die ligt, is nooit gezegd.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:59 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dit laatste herken ik idd wel heel erg uit mijn (hogeropgeleide) omgeving ja. Maar toch, de (ex-)zwangeren die ik ken zijn eigenlijk zonder uitzondering heel erg uitgesproken over géén alcohol drinken tijdens hun zwangerschap. Ook niet dat ene (al dan niet beredeneerde) glaasje. Ik ben zo benieuwd wie dat dan wel doe.
Sillie, grote kans dat dat je baby is hoor! Weet je waar de placenta ligt? Ik voelde deze baby ook rond die tijd al. Kan heel goed.
Heel apart! Maar ik vind het ook al zooo maf dat de baby zich al zo zelfstandig beweegt! Zo klein al!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:07 schreef LuDann het volgende:
Dat hogeropgeleiden stelselmatig meer alcohol drinken zie ik trouwens ook in mijn omgeving.
En dat kan best ja Sillie! Ik voelde mijn baby wat later maar mijn placenta ligt voor. Voelde ook plopjes en iets wat leek op spiertrekkingen in mijn buik.
Apart hoe je zo'n klein ding toch al kunt voelen he! Ik vind dat toch zo bijzonder.
Eens! Hier toevallig vandaag zelf een setje gekocht (broek, shirt lange mouw en muts), verder al wel een en ander gekregen. Maar doordat ik het geslacht niet weet, ga ik niet 'los'. Die schade haal ik later wel inquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:47 schreef Mineola het volgende:
Wat betreft kleertjes kan ik iedereen aanraden het geslacht van je kind niet te wetenDat scheelt echt superveel leuke pakjes kopen! En septemberbaby vind ik ook best moeilijk idd, ik hou er toch wel rekening mee dat deze ook wat vroeger komt en het een augustusbaby wordt. Dat hoeft helemaal niet maar het zit wel in mn hoofd. Tegelijkertijd lijkt het me zo leuk nu mijn UD wel zwanger te halen!
Als je geen wasmachine hebt niet nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:55 schreef Sara82 het volgende:
Ah, wat leuk, ploppies voor Sillie! Ik voelde ook al vroeg tikjes... nu veel minder. Het voelt nu als euh, bewegend water ofzo? En heel soms een Plop.
Even als babynoob he.... je hebt toch ook best wel veel kleertjes nodig? Of verwissel je alleen de rompers? Nee toch? Zo'n pupke is toch de hele dag aan het spraypoepen en spugen en kwijlen? Dat red je dan toch niet met 6 setjes...?
Je zal zelf ook wat kleren aandoen neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:17 schreef Mariposas het volgende:
Daar gaan dan hoop ik nog 400 hydrofielen bij, anders lijkt me dat een beetje zonde van een was draaien.
Ik was twee keer per week ongeveer 2 wasmachines per keer. Maar dan zijn we ook met vier. Waarvan er twee vuil maken voor 4quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:24 schreef Mariposas het volgende:
Ik was niet zo snel, eerlijk gezegd. Hier maar 1 was per week aan kleding. Maar gelukkig kom ik denk ik wel richting de 14 setjes.
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:24 schreef Mariposas het volgende:
Ik was niet zo snel, eerlijk gezegd. Hier maar 1 was per week aan kleding. Maar gelukkig kom ik denk ik wel richting de 14 setjes.
Ah.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:30 schreef pinquit het volgende:
Hihaho, vandaag een vriendin helemaal enthousiast dat ze al iets voor me heeft gekocht, en of ze het al mag geven binnenkort en of ze nu dan ook maar vast mag vertellen wat het is (ze kan heel slecht verrassingen bewaren enzoniet erg verder
)
Is t een soort van zomerpakje (rompertje met korte pijpjes zegmaar) met een VWbusje erop (zij zijn zelf helemaal VW-gekJaja logisch dat je t dan voor iemand anders koopt
Neehoor, keilief en alles)
Heb haar er wel even op gewezen dat we een herfstkindje krijgen, dus ze ff op de maat moet letten![]()
![]()
"Ohh.."
Waar kocht jij die.. ik moet maat 80 onderbroekjes hebben.. maar bijna onmogelijk hierquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:15 schreef mignonne het volgende:
Ik heb niet zoveel met rompertjes![]()
bij de meiden heb ik ze na maat 74-80 de deur uit gedaan, dus na 1 jaar zo'n beetje. Toen zijn we overgestapt op hemdjes en onderbroekjes. En in de zomer deed ik ze vaak geen romper aan, ik zou niet weten waarom ik ze dan een rompertje aan zou trekken als t warm is
zeeman heeft maat 86 onderbroekjes. van die soort die niet over luiers heen gaan zeg maar. Die waren ietsje te groot maar goed genoeg.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Waar kocht jij die.. ik moet maat 80 onderbroekjes hebben.. maar bijna onmogelijk hier
Ga ik daar van de zomer kijken!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
zeeman heeft maat 86 onderbroekjes. van die soort die niet over luiers heen gaan zeg maar. Die waren ietsje te groot maar goed genoeg.
Lengte zegt denk ik meer, daar zou ik eerder van uit gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Over pakjes en maten, hoorde vandaag dat vriend maar 5 pond was bij de geboorte en ik was zelf 6. Dus maat 50 moet toch haast wel nut hebben bij ons
SPOILER: Te erg voor woorden, plaatje maakt het niet beter :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zijn er denk ik nog geen 5 nieuw gekochte dingen bij... het meeste is nog van Minke of 2e hands overgenomen/gekregen van vrienden.
t was wel goed zoeken hoor. De meeste waren voor over de luier. Ik heb maar 1 soort gevonden en daar 10van gehaald toen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ga ik daar van de zomer kijken!
Hier is kleinste 92.. en die zakken af. Dank u!
Geen kont hebb3nde krielkippies die zindelijk zijn kennen ze hier niet..
*verder lurkt*
Boeit me niet hoe het eruit ziet.. en al zijn het dezelfde.. maar dit is hopeloos. Zwembroek maat 80/86 zakt nog afquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
t was wel goed zoeken hoor. De meeste waren voor over de luier. Ik heb maar 1 soort gevonden en daar 10van gehaald toen.
hopelijk past dat wel danquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Boeit me niet hoe het eruit ziet.. en al zijn het dezelfde.. maar dit is hopeloos. Zwembroek maat 80/86 zakt nog af
De mijne was met 53cm aan de lange kant en paste 4 weken in maatje 50 nogquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lengte zegt denk ik meer, daar zou ik eerder van uit gaan.
Die van ons loopt qua lengte benen steeds voor op het gemiddelde, dus ik koop niet zo veel en dure dingen in maat 50.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Die van ons loopt qua lengte benen steeds voor op het gemiddelde, dus ik koop niet zo veel en dure dingen in maat 50.
We waren zelf 49 en 51 cm en de baby is bij de metingen gemiddeld of net er onderquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik had 3 pakjes met lintje erom en daarnaast nog 2 of 3 pakjes meequote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Echt?! Ik had gewoon maar één pakje bij me.
haha ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Echt?! Ik had gewoon maar één pakje bij me.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:49 schreef klumsy het volgende:
Twist, ik hoop dat je morgen een mooi Moederdag cadeau krijgtof nouja krijgen
je moet er zelf voor "werken" maar dat heb je ook het mooiste cadeau dat je je maar kunt wensen
Hier zie ik het niet gebeuren morgen, hoop dat Skoap gelijkt krijgt met haar 13 mei, daar teken ik voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |