Dit laatste herken ik idd wel heel erg uit mijn (hogeropgeleide) omgeving ja. Maar toch, de (ex-)zwangeren die ik ken zijn eigenlijk zonder uitzondering heel erg uitgesproken over géén alcohol drinken tijdens hun zwangerschap. Ook niet dat ene (al dan niet beredeneerde) glaasje. Ik ben zo benieuwd wie dat dan wel doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:50 schreef mignonne het volgende:
Die wel dagelijks een wijntje bij het eten drinkt en 's avonds nog 1 (of 2) op de bank, maar die zichzelf pertinent niet als alcoholist zien; en onder die groep zijn veel hoogopgeleiden.
Ik weet niet waar die ligt, is nooit gezegd.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:59 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dit laatste herken ik idd wel heel erg uit mijn (hogeropgeleide) omgeving ja. Maar toch, de (ex-)zwangeren die ik ken zijn eigenlijk zonder uitzondering heel erg uitgesproken over géén alcohol drinken tijdens hun zwangerschap. Ook niet dat ene (al dan niet beredeneerde) glaasje. Ik ben zo benieuwd wie dat dan wel doe.
Sillie, grote kans dat dat je baby is hoor! Weet je waar de placenta ligt? Ik voelde deze baby ook rond die tijd al. Kan heel goed.
Heel apart! Maar ik vind het ook al zooo maf dat de baby zich al zo zelfstandig beweegt! Zo klein al!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:07 schreef LuDann het volgende:
Dat hogeropgeleiden stelselmatig meer alcohol drinken zie ik trouwens ook in mijn omgeving.
En dat kan best ja Sillie! Ik voelde mijn baby wat later maar mijn placenta ligt voor. Voelde ook plopjes en iets wat leek op spiertrekkingen in mijn buik.
Apart hoe je zo'n klein ding toch al kunt voelen he! Ik vind dat toch zo bijzonder.
Eens! Hier toevallig vandaag zelf een setje gekocht (broek, shirt lange mouw en muts), verder al wel een en ander gekregen. Maar doordat ik het geslacht niet weet, ga ik niet 'los'. Die schade haal ik later wel inquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:47 schreef Mineola het volgende:
Wat betreft kleertjes kan ik iedereen aanraden het geslacht van je kind niet te wetenDat scheelt echt superveel leuke pakjes kopen! En septemberbaby vind ik ook best moeilijk idd, ik hou er toch wel rekening mee dat deze ook wat vroeger komt en het een augustusbaby wordt. Dat hoeft helemaal niet maar het zit wel in mn hoofd. Tegelijkertijd lijkt het me zo leuk nu mijn UD wel zwanger te halen!
Als je geen wasmachine hebt niet nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:55 schreef Sara82 het volgende:
Ah, wat leuk, ploppies voor Sillie! Ik voelde ook al vroeg tikjes... nu veel minder. Het voelt nu als euh, bewegend water ofzo? En heel soms een Plop.
Even als babynoob he.... je hebt toch ook best wel veel kleertjes nodig? Of verwissel je alleen de rompers? Nee toch? Zo'n pupke is toch de hele dag aan het spraypoepen en spugen en kwijlen? Dat red je dan toch niet met 6 setjes...?
Je zal zelf ook wat kleren aandoen neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:17 schreef Mariposas het volgende:
Daar gaan dan hoop ik nog 400 hydrofielen bij, anders lijkt me dat een beetje zonde van een was draaien.
Ik was twee keer per week ongeveer 2 wasmachines per keer. Maar dan zijn we ook met vier. Waarvan er twee vuil maken voor 4quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:24 schreef Mariposas het volgende:
Ik was niet zo snel, eerlijk gezegd. Hier maar 1 was per week aan kleding. Maar gelukkig kom ik denk ik wel richting de 14 setjes.
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:24 schreef Mariposas het volgende:
Ik was niet zo snel, eerlijk gezegd. Hier maar 1 was per week aan kleding. Maar gelukkig kom ik denk ik wel richting de 14 setjes.
Ah.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:30 schreef pinquit het volgende:
Hihaho, vandaag een vriendin helemaal enthousiast dat ze al iets voor me heeft gekocht, en of ze het al mag geven binnenkort en of ze nu dan ook maar vast mag vertellen wat het is (ze kan heel slecht verrassingen bewaren enzoniet erg verder
)
Is t een soort van zomerpakje (rompertje met korte pijpjes zegmaar) met een VWbusje erop (zij zijn zelf helemaal VW-gekJaja logisch dat je t dan voor iemand anders koopt
Neehoor, keilief en alles)
Heb haar er wel even op gewezen dat we een herfstkindje krijgen, dus ze ff op de maat moet letten![]()
![]()
"Ohh.."
Waar kocht jij die.. ik moet maat 80 onderbroekjes hebben.. maar bijna onmogelijk hierquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:15 schreef mignonne het volgende:
Ik heb niet zoveel met rompertjes![]()
bij de meiden heb ik ze na maat 74-80 de deur uit gedaan, dus na 1 jaar zo'n beetje. Toen zijn we overgestapt op hemdjes en onderbroekjes. En in de zomer deed ik ze vaak geen romper aan, ik zou niet weten waarom ik ze dan een rompertje aan zou trekken als t warm is
zeeman heeft maat 86 onderbroekjes. van die soort die niet over luiers heen gaan zeg maar. Die waren ietsje te groot maar goed genoeg.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Waar kocht jij die.. ik moet maat 80 onderbroekjes hebben.. maar bijna onmogelijk hier
Ga ik daar van de zomer kijken!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
zeeman heeft maat 86 onderbroekjes. van die soort die niet over luiers heen gaan zeg maar. Die waren ietsje te groot maar goed genoeg.
Lengte zegt denk ik meer, daar zou ik eerder van uit gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Over pakjes en maten, hoorde vandaag dat vriend maar 5 pond was bij de geboorte en ik was zelf 6. Dus maat 50 moet toch haast wel nut hebben bij ons
SPOILER: Te erg voor woorden, plaatje maakt het niet beter :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zijn er denk ik nog geen 5 nieuw gekochte dingen bij... het meeste is nog van Minke of 2e hands overgenomen/gekregen van vrienden.
t was wel goed zoeken hoor. De meeste waren voor over de luier. Ik heb maar 1 soort gevonden en daar 10van gehaald toen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ga ik daar van de zomer kijken!
Hier is kleinste 92.. en die zakken af. Dank u!
Geen kont hebb3nde krielkippies die zindelijk zijn kennen ze hier niet..
*verder lurkt*
Boeit me niet hoe het eruit ziet.. en al zijn het dezelfde.. maar dit is hopeloos. Zwembroek maat 80/86 zakt nog afquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
t was wel goed zoeken hoor. De meeste waren voor over de luier. Ik heb maar 1 soort gevonden en daar 10van gehaald toen.
hopelijk past dat wel danquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Boeit me niet hoe het eruit ziet.. en al zijn het dezelfde.. maar dit is hopeloos. Zwembroek maat 80/86 zakt nog af
De mijne was met 53cm aan de lange kant en paste 4 weken in maatje 50 nogquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lengte zegt denk ik meer, daar zou ik eerder van uit gaan.
Die van ons loopt qua lengte benen steeds voor op het gemiddelde, dus ik koop niet zo veel en dure dingen in maat 50.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Die van ons loopt qua lengte benen steeds voor op het gemiddelde, dus ik koop niet zo veel en dure dingen in maat 50.
We waren zelf 49 en 51 cm en de baby is bij de metingen gemiddeld of net er onderquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik had 3 pakjes met lintje erom en daarnaast nog 2 of 3 pakjes meequote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Echt?! Ik had gewoon maar één pakje bij me.
haha ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Echt?! Ik had gewoon maar één pakje bij me.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:49 schreef klumsy het volgende:
Twist, ik hoop dat je morgen een mooi Moederdag cadeau krijgtof nouja krijgen
je moet er zelf voor "werken" maar dat heb je ook het mooiste cadeau dat je je maar kunt wensen
Hier zie ik het niet gebeuren morgen, hoop dat Skoap gelijkt krijgt met haar 13 mei, daar teken ik voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |