t was wel goed zoeken hoor. De meeste waren voor over de luier. Ik heb maar 1 soort gevonden en daar 10van gehaald toen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ga ik daar van de zomer kijken!
Hier is kleinste 92.. en die zakken af. Dank u!
Geen kont hebb3nde krielkippies die zindelijk zijn kennen ze hier niet..
*verder lurkt*
Boeit me niet hoe het eruit ziet.. en al zijn het dezelfde.. maar dit is hopeloos. Zwembroek maat 80/86 zakt nog afquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
t was wel goed zoeken hoor. De meeste waren voor over de luier. Ik heb maar 1 soort gevonden en daar 10van gehaald toen.
hopelijk past dat wel danquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Boeit me niet hoe het eruit ziet.. en al zijn het dezelfde.. maar dit is hopeloos. Zwembroek maat 80/86 zakt nog af
De mijne was met 53cm aan de lange kant en paste 4 weken in maatje 50 nogquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lengte zegt denk ik meer, daar zou ik eerder van uit gaan.
Die van ons loopt qua lengte benen steeds voor op het gemiddelde, dus ik koop niet zo veel en dure dingen in maat 50.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Die van ons loopt qua lengte benen steeds voor op het gemiddelde, dus ik koop niet zo veel en dure dingen in maat 50.
We waren zelf 49 en 51 cm en de baby is bij de metingen gemiddeld of net er onderquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik had 3 pakjes met lintje erom en daarnaast nog 2 of 3 pakjes meequote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Echt?! Ik had gewoon maar één pakje bij me.
haha ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Echt?! Ik had gewoon maar één pakje bij me.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:49 schreef klumsy het volgende:
Twist, ik hoop dat je morgen een mooi Moederdag cadeau krijgtof nouja krijgen
je moet er zelf voor "werken" maar dat heb je ook het mooiste cadeau dat je je maar kunt wensen
Hier zie ik het niet gebeuren morgen, hoop dat Skoap gelijkt krijgt met haar 13 mei, daar teken ik voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |