ja daarom, maar... Ze zijn zo goedkoop en hema heeft van die leuke... Waardoor ik het toch weer niet kan weerstaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:31 schreef pinquit het volgende:
Ja ik vind leuke rompers altijd zo nutteloosje ziet die dingen toch nooit? Ja tenzij hoogzomer ofzo, maar dan zou ik nog eerder een lis shirtje of hemdje aandoen zonder romper
Babykleertjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:17 schreef mousemicky het volgende:
De foto![]()
[ link | afbeelding ]
De bovenste plank, linkse 2 stapels is maat 50, rechtse 2 stapels 56 (broekjes liggen erachter, vooraan jumpsuits en shirtjes). Onderste plank linkse stapels 62, rechtse stapels 68. Alles wat hangt is maat 50/56/62 (op volgorde, want makkelijk voor vriend, kan ie gewoon links pakken). Ik denk dat ongeveer de helft 'nieuw' is (uit de winkel of tweedehands), de andere helft van J. geweest.
Dit is alleen de bovenkleding, rompers liggen in de commode (een stuk of 15 per maat ofzo... wel allemaal van J. geweest)
* mousemicky denkt dat ze wel genoeg heeft, want er is ook nog wat onderweg via L-E![]()
Ja, eens! Ik heb ook een berg te leuke rompertjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:37 schreef Mariposas het volgende:
[..]
ja daarom, maar... Ze zijn zo goedkoop en hema heeft van die leuke... Waardoor ik het toch weer niet kan weerstaan.
Hopen op een mooie zomer, dan moet ons kind maar de hele tijd in romper liggen.
Ik krijg echt moordneigingen van zulke uitspraken. Zijn er echt zulke domme mensen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:07 schreef LuDann het volgende:
Had een kapster die volgens mij geen kinderen op de planning heeft. Ze vroeg me of ik nu minder alcohol dronk en vond het maar belachelijk dat er tegenwoordig zulke strenge regels waren omtrent roken en alcohol ''want vroeger deden ze dat ook gewoon''. Een vriendin van haar die zwanger was liet haar dagelijkse wijntje dan ook echt niet staan...
Je wilt ze niet op de koffie hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:35 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik krijg echt moordneigingen van zulke uitspraken. Zijn er echt zulke domme mensen?
Maarja, aan de andere kant, ik zou nergens meer van op moeten kijken na de peuter van 2 met een bierverslaving(not kidding, hij weigerde alle drank die geen bier was, tot uitdroging aan toe).
Ik heb maar uitgelegd dat er zoiets als FAS bestaat en dat het niet verstandig is van die vriendin, meer kun je toch niet doen. Hopen dat ze het aan die vriendin doorgeeft maar die kans acht ik niet groot.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:35 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik krijg echt moordneigingen van zulke uitspraken. Zijn er echt zulke domme mensen?
Maarja, aan de andere kant, ik zou nergens meer van op moeten kijken na de peuter van 2 met een bierverslaving(not kidding, hij weigerde alle drank die geen bier was, tot uitdroging aan toe).
Hoe kom je er als ouder achter dat hij wel bier wil drinken? Of is dit een gevalletje van we geven hem voor de grap eens een (paar keer) een slokje?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:35 schreef silliegirl het volgende:
[..]
50%?!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je wilt ze niet op de koffie hebben![]()
zo'n 50% schijnt toch nog steeds alcohol te nuttigen tijdens de zwangerschap. Percentage is relatief gezien het hoogst onder hogeropgeleiden.
En die peuter omg
Wat? Meen je dat nou! Dat is wel heel achterlijk, 50%?!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je wilt ze niet op de koffie hebben![]()
zo'n 50% schijnt toch nog steeds alcohol te nuttigen tijdens de zwangerschap. Percentage is relatief gezien het hoogst onder hogeropgeleiden.
En die peuter omg
Jup.. Gewoon hier in NL..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:37 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb maar uitgelegd dat er zoiets als FAS bestaat en dat het niet verstandig is van die vriendin, meer kun je toch niet doen. Hopen dat ze het aan die vriendin doorgeeft maar die kans acht ik niet groot.
En wat verschrikkelijk! Hier in Nederland?
Mwah, ik gok dat dit niet kwam van een slokje laten proberenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:39 schreef -ik86- het volgende:
[..]
Hoe kom je er als ouder achter dat hij wel bier wil drinken? Of is dit een gevalletje van we geven hem voor de grap eens een (paar keer) een slokje?
Sorry hoor, ik zit mobiel, multi-quoten lukt dan niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:39 schreef -ik86- het volgende:
[..]
Hoe kom je er als ouder achter dat hij wel bier wil drinken? Of is dit een gevalletje van we geven hem voor de grap eens een (paar keer) een slokje?
Nee het gaat echt om glazen alcohol. Wat Sillie zegt dat weet ik niet, of het gaat om een enkele consumptie (met wetenschap van zwangerschap) of om structurele consumptie.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
Mwah, ik gok dat dit niet kwam van een slokje laten proberenOMG dat geloof je toch niet zeg.
Edit, ik zie nu sillies reactie. Wel dus.
50%!!! Dat komt me echt totaal niet bekend voor uit mijn zwangere omgeving, daar is dat percentage eerder 0%. Gaat het echt om glazen alcohol of ook dingen als stoofpotten met wijn of desserts met alcohol en kersenbonbons?
Ik snap daar ook niks van hoor. Ik lust best een wijntje, maar sowieso met mate.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:47 schreef -ik86- het volgende:
Ahhh dat is toch te erg. Ik snap het voor de grap laten proeven van alcohol aan een 2 jarige al niet en dan ook nog meer laten drinken in eerste instantie omdat hij t lekker lijkt te vinden. Maarja ik zag laatst ook op Facebook foto's van een eerste vakantie met een baby en dat was een "vrienden" vakantie waar je op de meeste foto's meerdere bierflessen ziet. Ik vind dat gewoon not done. Maarja dat is misschien ook wel door mijn werk (veel ex alcoholisten en cliënten met korsakof) en sindsdien ben ik ook helemaal niet meer van t veel drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |