Helemaal onderaan staatquote:
Kunnen ze gelijk leren zwemmenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:12 schreef Daui het volgende:
Vraag over de benodigdheden voor de kraamzorg
Er staat op de lijst
6 rompertjes maat 56/62.
4 setjes kleding vanaf maat 56/62
Maar is dat niet een beetje te groot?
eh dat lijkt me wat hoopvol ja. Zeker voor een tweeling. Ik verwacht niet dat jij straks 2 kinderen van beiden 4,5+ kilo baart die direct in maat 56 kunnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:12 schreef Daui het volgende:
Vraag over de benodigdheden voor de kraamzorg
Er staat op de lijst
6 rompertjes maat 56/62.
4 setjes kleding vanaf maat 56/62
Maar is dat niet een beetje te groot?
hoera je tieten doen hetquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:18 schreef Mariposas het volgende:
Sinds vandaag komt er vocht uit 1 tepel. Is het normaal dat dat gelig is?
Jups! Dat blijft ook na je bevalling nog een paar dagen geel, dacht ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:18 schreef Mariposas het volgende:
Sinds vandaag komt er vocht uit 1 tepel. Is het normaal dat dat gelig is?
een van de vk's op mn stageplek omschreef dat altijd als een bloedneus aan ej baarmoederquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
Jup! Vannacht stikte ik plots in mn eigen speeksel oid.![]()
Ik heb mezelf net zo ongeveer binnenste buiten gekeerd onder de douche en er is echt geen spoortje (meer) te bekennen.
Ik heb wel het idee dat ze gisteren helemaal is ingedaald, vast ligt nu. De bovenkant van mn buik voelt ineens veel soepeler.
quote:
De mijne was met vier dagen uit maat 50.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:23 schreef Estrys het volgende:
Wie maakt dat soort lijsten?? Vraag het me altijd af.
Een kleine maat 50 lijkt me eerder volstaan. Rompers maat 62 is handig voor als ze twee maanden oud zijn
Dan heb je dus 2,5 tot 3 weken de tijd om nog maatjes 62 te gaan halenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne was met vier dagen uit maat 50.En twee of drie weken later uit maat 56.
Lekker genieten van je nestelenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:30 schreef -Spring het volgende:
Thanks Mignonne. Ik vind het logisch te verklaren, heb verder nergens last van, voel r goed bewegen en maak me bovendien echt totaal geen zorgen.![]()
We gaan zo lekker richting huis. Kan ik weer verder nestelen.
Jups.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Lekker genieten van je nestelen![]()
Mocht t nou weer gebeuren en je maakt je toch zorgen, dan niet vergeten te vermelden dat je t vandaag ook 2 drupjes had
Echt? Hier ging maatje 50 zeker 3 weken mee. En 56 wel tot zes weken. Rompers zeker nog langer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne was met vier dagen uit maat 50.En twee of drie weken later uit maat 56.
bij mijn oudste ook zoietsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Echt? Hier ging maatje 50 zeker 3 weken mee. En 56 wel tot zes weken. Rompers zeker nog langer.
Ik had zo'n uitzondering, hij was 56 cm bij geboorte (en 7 pond) en paste echt maar nét in maat 56. Gelijk mijn moeder op pad gestuurd voor maat 62.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij mijn oudste ook zoietsdie woog 3,7 kg grofweg.
jongste woog 4,3 kg ongeveer en droeg afhankelijk van het merk 2 weken mt 50 en daarna nog zeker een week of 4-5 maat 56.
Maar goed, het kan best dat een kind heel erg lang is en direct in maat 62 moet of dat ze van 56 na een week of 2 naar 62 gaan. Maar dan kun je dat altijd nog bijkopen. Het is echt heel zeldzaam dat een kind direct in de kraamweek al maatje 62 aanmoet, daarom vind ik het zo gek om dat op zo'n kraamuitzetlijst te zetten.
Die van mij was in no time op geboortegewicht.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Echt? Hier ging maatje 50 zeker 3 weken mee. En 56 wel tot zes weken. Rompers zeker nog langer.
Nou duurde het ook best lang voordat ze weer op geboortegewicht waren bedenk ik me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |