06:15. Check. Peuter is ook graag vroeg wakker.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:16 schreef JantinaGr het volgende:
Vroege vogels, had nog niet zo snel reacties verwacht!
Zullen we peuter aan mijn partner matchen? Hier ging de wekker om 06:30, en we moeten pas om 16;00 de deur uitquote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
06:15. Check. Peuter is ook graag vroeg wakker.
Maar wat de rest ook zegt. Gewoon eerlijk zijn, dan heb je ook geen gedoe achteraf.
voor je eigen gemoedsrust kun je altijd bellenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:04 schreef -Spring het volgende:
Hu, ik heb wat druppeltjes gestold bloed in mn onderbroek. Geen seks gehad oid. Is dat reden om te bellen?
Bij het ziekenhuis hebben ze iemand die spoeddienst heeft en dan krijg je telefonisch consultquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:08 schreef -Spring het volgende:
Ik ben juist niet zo bang aangelegd. Bovendien weet ik ff niet wie ik dan moet bellen.Ik ben weg bij mn 'oude' vk, maar bij mn 'nieuwe' in het ziekenhuis ben ik nog niet geweest. En ik ben nog op vakantie, dus langskomen gaat m sowieso niet worden.
Ik voel r trouwens ook gewoon friemelen.
Whut, waarom heb je een wekker gezet dan? Of bedoel je je interne wekker?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Zullen we peuter aan mijn matchen? Hier ging de wekker om 06:30, en we moeten pas om 16;00 de deur uit. Gelukkig kan ik morgen weer uitslapen.
Nee, zo'n externe, met lawaai.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:25 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Whut, waarom heb je een wekker gezet dan? Of bedoel je je interne wekker?
Why??! God why??!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:39 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee, zo'n externe, met lawaai.
Vriend sliep hier (voor 't eerst in een tijd) en heeft 'm gezet. Hij staat altijd vroeg op, vindt 'ie fijn.
Helaas word ik er ook wakker van
Ik heb geen idee. Ik blijf meestal nog wel liggen, maar dan slaap ik of niet echt meer of ik val wel weer in slaap, maar wordt dan pas tegen de middag wakker.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Why??! God why??!![]()
Nou ja je hebt wel wat aan je dag. En kun je vast wennen.
Ooh dat scheelt wel. Ik ben wel jaloers haha. Peuter dirigeert me 9 van de 10 keer uit bed, want boterhammen eten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik blijf meestal nog wel liggen, maar dan slaap ik of niet echt meer of ik val wel weer in slaap, maar wordt dan pas tegen de middag wakker.
Heb je hard gehoest, geniest of zoiets?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:04 schreef -Spring het volgende:
Hu, ik heb wat druppeltjes gestold bloed in mn onderbroek. Geen seks gehad oid. Is dat reden om te bellen?
Jup! Vannacht stikte ik plots in mn eigen speeksel oid.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb je hard gehoest, geniest of zoiets?
Volgens het foldertje: 'redenen om te bellen' wat ik vorige keer kreeg Ja reden om te bellen.
Hmm.. Ja. Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:12 schreef Daui het volgende:
Vraag over de benodigdheden voor de kraamzorg
Er staat op de lijst
6 rompertjes maat 56/62.
4 setjes kleding vanaf maat 56/62
Maar is dat niet een beetje te groot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |