abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152410317
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:00 schreef LuDann het volgende:

[..]

Cute. O+ Ik wil ook een peuter om mee te wandelen!
Lenen? Mijne wandelt niet. Die loopt marathons.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_152411055
Sporten: ik begin eind mei met zwangerschapsyoga. Verder fitness ik nog wat, maar wel rustig aan.

Slapen gaat hier goed en ik hoef nu maar eens per nacht naar de wc, dus dat scheelt ook! Alleen die dromen inderdaad...

Ik was vanmiddag moe en dacht "ik ga ff lekker in de tuin zitten!" In slaap gevallen en zo rood als een kreeft wakker worden 4 uur later.. Niet handig }:|
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:34:04 #153
370685 -Spring
-Spring
pi_152411070
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:40 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel nodig ja, deze zomer in de caravan met 28 weken.

Ik denk trouwens dat ik nu weet waar je 'gierende hartklep' foto gemaakt is. :D ik had dit weekend dezelfde ervaring in Zeeland :X
Kortgene? :D
pi_152411943
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:34 schreef -Spring het volgende:

[..]

Kortgene? :D
Jep, was je daar deze week? Ik heb je niet gezien.
pi_152412041
@ plassen
Dat zegt de bekkenfysio (tijdens Zwangerfit les) ook.. Niet meteen vd pot af gaan, maar ff je bekken alle kanten op kantelen.. Dan komen er nog drupjes!

Om fit te blijven:
1x per week 70 min ZwangerFit
1x per week 25 a 30 min fietsen voor m'n werk.
En voor mijn werk (2 dgn) sjouw en loop ik genoeg vind ik.

Daarnaast wandel ik zoveel mogelijk met zoon.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:01:53 #156
370685 -Spring
-Spring
pi_152412205
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Jep, was je daar deze week? Ik heb je niet gezien.
Deze week toevallig niet. We hebben daar met een stel vrienden een vouwwagen die daar het hele seizoen staat. En zelf hebben we pas een caravan gekocht die we deze week getest hebben op de Veluwe.

Wel jammer!
pi_152412725
Spring, waren jullie niet vorig jaar ook al met een eigen caravan weg dan? Wel toch? Beviel die niet? (Was-ie lek? :+ )
pi_152412831
Trouwens qua maagzuur-haar-theorie, ik heb eigenlijk geen last van maagzuur (ja, na een bord vette patat ofzo wel), maar gisteren op de echo zag ze wel haar!
pi_152413250
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:01 schreef -Spring het volgende:

[..]

Deze week toevallig niet. We hebben daar met een stel vrienden een vouwwagen die daar het hele seizoen staat. En zelf hebben we pas een caravan gekocht die we deze week getest hebben op de Veluwe.

Wel jammer!
Jammer ja, denk dat ik de combinatie zwangere buik en L. wel had herkend. ;) Je let sowieso meer op zwangere buiken als je zelf zwanger bent.

Denk dat we er wel terug gaan komen. Met drie dan volgend jaar. :) Vond het super voor de kinderen. En we hebben familie daar in de buurt (in VP) Dus we komen meerdere keren per jaar wel in Zeeland.

Wij gaan in de zomer voor het eerst met caravan naar Italië. Zal mij benieuwen. Wel zin in! Hopelijk ben ik dan nog niet echt formaat walrus met 28 weken.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:48:05 #160
313574 klumsy
Lola O+
pi_152413656
Spannend Twist! En al 1 cm *O* hopelijk heeft het strippen geholpen

Ik heb het gevoel dat Frits nog lager is gaan liggen, hele tijd stekend gevoel en kan met goed fatsoen niet meer lopen zonder dat het pijnlijk is, elke stap zorgt voor steken down under en ook als ik lig voelt het als een continue druk naar beneden... }:|
Hoop alleen niet dat het klopt dat baby's voor de bevalling rustig zijn, want in dat geval kan het hier nog wel een paar weken gaan duren zo druk is hij vandaag :X
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:57:12 #161
416758 twist02
twist02
pi_152413997
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:48 schreef klumsy het volgende:
Hoop alleen niet dat het klopt dat baby's voor de bevalling rustig zijn, want in dat geval kan het hier nog wel een paar weken gaan duren zo druk is hij vandaag :X
Dat heb ik dus ook steeds ja :') Mini is echt constant hartstikke actief, terwijl ik overal lees dat baby's een soort 'stilte voor de storm' hebben net voor de bevalling...

Ik ga er maar vanuit dat onze Mini die memo gemist heeft ;) en dat ze d'r kalendertje kwijt is ofzo...
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:02:38 #162
370685 -Spring
-Spring
pi_152414193
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Spring, waren jullie niet vorig jaar ook al met een eigen caravan weg dan? Wel toch? Beviel die niet? (Was-ie lek? :+ )
Nope, toen hadden we er een gehuurd op de camping zelf. En die bleef zowaar droog. :')

Leuke camping idd hè, Estrys? L. vermaakt zich daar altijd opperbest.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:12:41 #163
409579 LuDann
All the way
pi_152416539
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:14 schreef Mariposas het volgende:
Heb maar bij Primark een sportbroek en sport hemdje gekocht in een maat groter die ook lekker stretchy zijn. Zie er alleen meer uit alsof ik ga sporten in de sportschool of hardlopen. :D :')

Qua andere sporten, ik fiets 4x pw 25 minuten naar werk (en weer terug). En tot morgen rijd ik paard. Doe eigenlijk niets anders dan normaal, maar ik heb dan ook helemaal nergens last van.
Is zwemmen geen optie LuDann? Sorry als ik iets doms zeg maar ik heb geen verstand dus van beperkingen door b.i. en EDS.

Van wc krijg ik in elk geval geen conditie, soms hoef ik zelfs een nacht helemaal niet. *O*
Ik heb trouwens een heerlijke manier gevonden om mijn blaas volledig te legen. Want dat lukt me niet altijd. Achterover leunen op de wc, bekken kantelen, en benen iets wijd En omhoog. _O_ Het ziet er alleen heel erg absurd uit. :')
Zwemmen is een goede optie inderdaad. :Y Ik ben het ook van plan, maar die ouwetjes die massaal het zwembad hier in de buurt bevolken zitten mij chronisch dwars. Aso over je heen zwemmen enzo. :( Maar goed, ik heb wel vast een badpak aangeschaft.

Dat klinkt als een goede tip, die acrobatiek op de wc! Ik heb ook moeite met plassen.

Spannend Twist, hopen dat het strippen wat gaat doen!
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:10 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik laat mijn bejaarde buurvrouw geregeld een blokje om uit ^^,
Is ze ook een beetje schattig dan? Want dat vind ik nou juist zo leuk aan peuters. :+
pi_152417136
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:12 schreef LuDann het volgende:

[..]

Zwemmen is een goede optie inderdaad. :Y Ik ben het ook van plan, maar die ouwetjes die massaal het zwembad hier in de buurt bevolken zitten mij chronisch dwars. Aso over je heen zwemmen enzo. :( Maar goed, ik heb wel vast een badpak aangeschaft.

Dat klinkt als een goede tip, die acrobatiek op de wc! Ik heb ook moeite met plassen.

Spannend Twist, hopen dat het strippen wat gaat doen!

[..]

Is ze ook een beetje schattig dan? Want dat vind ik nou juist zo leuk aan peuters. :+
Ik vind haar een schatje. En een bikkel! Twee hersenbloedingen, longembolie der boven op gekregen. 95% kans om te overlijden gewoon overwonnen. Net ons weer dood laten schrikken met haar nieuwste party trick galblaas die niet functioneert en een mega hoge bloeddruk. (over een week of 5 mag die eruit als ze sterk genoeg is naar ik begreep).
En nog altijd opgewekt vrolijk een rondje met de rollator willen lopen.

Vorige week kwam ik langs gelopen met de hond terwijl ze met haar schoonzus (1x per week doen die dat saampjes) rondliep. Zei ze: "Wie is dat nou?.. OH! Ik herkende je bijna niet!" :D :@
Mijn silhouet veranderd natuurlijk ;) en in de verte waggelen ipv naast je is heel anders :P

Ook al doet mijn heup soms een beetje raar. Dat stukje samen lopen is O+
Schudden voor gebruik
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:54:07 #165
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_152418041
Zo begon het bij ons ook Twist ;-)

Nu pas tijd om weer even te reageren. Wat een achtbaan en wat ben ik verliefd O+
Vanavond de hele avond op mijn blote borst laten slapen en dat voelt zo fijn.

Binnenkort een langer verhaal al ik weer op het werk zit en niet naar m'n dochter kan kijken :+

Nu wil ik verse babies! *O*
pi_152418161
Nikoos O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 8 mei 2015 @ 22:59:02 #167
298849 mignonne
mignonne
pi_152418219
O+ O+
:)
pi_152418954
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:54 schreef Nikooos het volgende:

Nu pas tijd om weer even te reageren. Wat een achtbaan en wat ben ik verliefd O+

Binnenkort een langer verhaal al ik weer op het werk zit en niet naar m'n dochter kan kijken :+

als een man zoiets zegt heeft het extra hoge zwijmelgehalte O+
pi_152419003
Gefeliciteerd met je dochter Nikooos! Ik zit helaas mobiel, dus helaas geen glitterbaby hier.

Ik ben weer thuis! Heerlijk zo'n weekje 'rust' in een all inclusive resort, maar na een week ben je daar ook wel helemaal klaar mee. Maar met een grote groep is het wel erg makkelijk! Ik moest alleen op de heenvlucht m'n fit-to-fly laten zien (die niet zo mag heten) op de heenweg, en op de terugweg hoefde ik niet door de metaaldetector. Wel mooi overal die andere regeltjes...

En wonder boven wonder heb ik nog geen zwangerschapsmasker gekregen! Maar heb me ook nog nooit zo vaak ingesmeerd als deze vakantie! Alleen bij een boottocht toch verbrand, waarschijnlijk door het zwemmen ofzo, heb amper in de zon gezeten. Maar wel een pijnlijke rode buik aan overgehouden en een slapeloze nacht :( maar baby heeft er volgens mij geen last van, die beweegt net zo druk als altijd! En ik heb nu een toffe foto van mijn knalrode buik met daarop een witte handafdruk :')
pi_152419421
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:54 schreef Nikooos het volgende:

Foto? O-)
S. 2014
J. 2016
pi_152419883
Nog even een veel te late *O* voor de glitterbaby met mooie naam van Nikoos!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:54:55 #172
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_152420092
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Foto? O-)
volgens mij is die gemaakt maar weet niet of die toonbaar is :+
pi_152420158
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 23:54 schreef Nikooos het volgende:

[..]

volgens mij is die gemaakt maar weet niet of die toonbaar is :+
Ooh ik bedoelde van je nieuwe grote liefde, niet zozeer van jullie.buidelmoment :+
S. 2014
J. 2016
pi_152424163
Noh Nikoos, wat klinkt dat heerlijk en lief! Nu al papa's grote kleine liefje O+

FF: lekker!!! Op de verbrande buik na dan....
  zaterdag 9 mei 2015 @ 07:39:22 #175
313574 klumsy
Lola O+
pi_152424465
Nikoos O+ heerlijk he dat genieten! De eerste foto's die wij hebben van M met Lola, daar spat die intense liefde ook helemaal vanaf O+
Hoop dat Frits snel komt, ik rammel nog meer als ik die foto's zie

FF heerlijk dat je nog zo genoten hebt van je vakantie, zou ook wel weer lekker willen gaan maar dat zit er dit jaar denk ik niet in, wie weet een weekje landal nog :)
pi_152424490
Ik ben nu bij schoonzus, vandaag babyspullen uitzoeken. Het klinkt wat stom misschien, maar sommige dingen die ze heeft wil ik gewoon zelf kopen.

Zo heeft ze nog een ledikant, maar die wil ze wel terug zei ze gisteravond. Ik neem het dan liever van haar over of gewoon helemaal niet. Op leenbasis voelt niet goed, het is niet van mij en wat als het beschadigd... Ik zit nu een beetje te piekeren wat ik hiermee moet. Ik wil niet ondankbaar zijn, want ik vind het heel lief dat ze vanalles aan ons wil geven.
pi_152424495
Zeg dat tegen haar, Jantina. Begrijpt ze vast wel.
pi_152424530
Idd wat Limone zegt, wees open en eerlijk.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 9 mei 2015 @ 07:56:19 #179
313574 klumsy
Lola O+
pi_152424532
Ja dat zou ik ook gewoon zeggen :)
Is toch ook helemaal niet erg? Aan de andere kant weet je dat als je zoiets uit gaat lenen er gebruikssporen op zullen komen, daar heeft ze vast wel rekening mee gehouden
pi_152424591
Twist hoe gaat het?
pi_152424597
Ik ga het wel zeggen, maar vind het lastig. Weet ook nog niet hoe vriend erover denkt (we waren steeds in gezelschap).

Vroege vogels, had nog niet zo snel reacties verwacht!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 08:23:53 #182
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152424637
Ik vind dat niet stom Jantina, ik zou hetzelfde hebben. Gewoon aangeven inderdaad. Als het niet goed voelt, gewoon lekker zelf kopen.
Wij hebben ook veel gehad van schoonzus. Ze heeft het nooit over lenen of krijgen gehad maar als wij er weer van af zoiden willen, zou ik haar wel vragen of ze het terug wilde. Maar dat is anders dan als iemand bij voorbaat zegt het terug te willen.
sommige dingen wilden we gewoon in onze smaak/voorkeur hebben, en voor sommige dingen, rompers of onderleggers ofzo, die koop ik dan liever helemaal nieuw aangezien het toch al weinig kost. Of het was me net iets te zichtbaar dat er al twee kinderen gebruik van hadden gemaakt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_152424687
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:16 schreef JantinaGr het volgende:

Vroege vogels, had nog niet zo snel reacties verwacht!
06:15. Check. Peuter is ook graag vroeg wakker.

Maar wat de rest ook zegt. Gewoon eerlijk zijn, dan heb je ook geen gedoe achteraf.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152424785
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:34 schreef Kuukske het volgende:

[..]

06:15. Check. Peuter is ook graag vroeg wakker.

Maar wat de rest ook zegt. Gewoon eerlijk zijn, dan heb je ook geen gedoe achteraf.
Zullen we peuter aan mijn partner matchen? Hier ging de wekker om 06:30, en we moeten pas om 16;00 de deur uit 8)7 . Gelukkig kan ik morgen weer uitslapen.

[ Bericht 1% gewijzigd door silliegirl op 09-05-2015 09:39:36 ]
pi_152424872
Hu, ik heb wat druppeltjes gestold bloed in mn onderbroek. Geen seks gehad oid. Is dat reden om te bellen?
pi_152424878
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:04 schreef -Spring het volgende:
Hu, ik heb wat druppeltjes gestold bloed in mn onderbroek. Geen seks gehad oid. Is dat reden om te bellen?
voor je eigen gemoedsrust kun je altijd bellen
pi_152424888
Tuurlijk is dat reden om te bellen. De verloskundige geeft wel aan of er verder iets moet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_152424905
Ik ben juist niet zo bang aangelegd. Bovendien weet ik ff niet wie ik dan moet bellen. :D Ik ben weg bij mn 'oude' vk, maar bij mn 'nieuwe' in het ziekenhuis ben ik nog niet geweest. En ik ben nog op vakantie, dus langskomen gaat m sowieso niet worden.

Ik voel r trouwens ook gewoon friemelen. O+
pi_152424927
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:08 schreef -Spring het volgende:
Ik ben juist niet zo bang aangelegd. Bovendien weet ik ff niet wie ik dan moet bellen. :D Ik ben weg bij mn 'oude' vk, maar bij mn 'nieuwe' in het ziekenhuis ben ik nog niet geweest. En ik ben nog op vakantie, dus langskomen gaat m sowieso niet worden.

Ik voel r trouwens ook gewoon friemelen. O+
Bij het ziekenhuis hebben ze iemand die spoeddienst heeft en dan krijg je telefonisch consult
  zaterdag 9 mei 2015 @ 09:18:11 #190
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152424971
Ik zou er wel even voor bellen, naar de nieuwe. Mochten ze de situatie zorgelijk vinden dan kan je vast wel naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_152425001
Ah oké. Doe ik dat ff. Het zijn maar twee druppels. :) Zo ff opstaan, douchen, voelen en peuren en dan bel ik. Thanks!
pi_152425047
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 08:52 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Zullen we peuter aan mijn matchen? Hier ging de wekker om 06:30, en we moeten pas om 16;00 de deur uit 8)7 . Gelukkig kan ik morgen weer uitslapen.
Whut, waarom heb je een wekker gezet dan? Of bedoel je je interne wekker?
pi_152425194
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:25 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Whut, waarom heb je een wekker gezet dan? Of bedoel je je interne wekker?
Nee, zo'n externe, met lawaai.
Vriend sliep hier (voor 't eerst in een tijd) en heeft 'm gezet. Hij staat altijd vroeg op, vindt 'ie fijn.
Helaas word ik er ook wakker van :')
pi_152425385
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:39 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nee, zo'n externe, met lawaai.
Vriend sliep hier (voor 't eerst in een tijd) en heeft 'm gezet. Hij staat altijd vroeg op, vindt 'ie fijn.
Helaas word ik er ook wakker van :')
Why??! God why??! :D
Nou ja je hebt wel wat aan je dag. En kun je vast wennen 8-).
pi_152425417
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:53 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Why??! God why??! :D
Nou ja je hebt wel wat aan je dag. En kun je vast wennen 8-).
Ik heb geen idee. Ik blijf meestal nog wel liggen, maar dan slaap ik of niet echt meer of ik val wel weer in slaap, maar wordt dan pas tegen de middag wakker. :')
pi_152425470
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:56 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik blijf meestal nog wel liggen, maar dan slaap ik of niet echt meer of ik val wel weer in slaap, maar wordt dan pas tegen de middag wakker. :')
Ooh dat scheelt wel. Ik ben wel jaloers haha. Peuter dirigeert me 9 van de 10 keer uit bed, want boterhammen eten.
En papa is daar S morgens niet goed genoeg voor helaas :').
pi_152425480
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 09:04 schreef -Spring het volgende:
Heb je hard gehoest, geniest of zoiets?
Volgens het foldertje: 'redenen om te bellen' wat ik vorige keer kreeg Ja reden om te bellen.
pi_152425606
Vraag over de benodigdheden voor de kraamzorg

Er staat op de lijst
6 rompertjes maat 56/62.
4 setjes kleding vanaf maat 56/62

Maar is dat niet een beetje te groot?
pi_152425610
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

Heb je hard gehoest, geniest of zoiets?
Volgens het foldertje: 'redenen om te bellen' wat ik vorige keer kreeg Ja reden om te bellen.
Jup! Vannacht stikte ik plots in mn eigen speeksel oid. :')

Ik heb mezelf net zo ongeveer binnenste buiten gekeerd onder de douche en er is echt geen spoortje (meer) te bekennen.

Ik heb wel het idee dat ze gisteren helemaal is ingedaald, vast ligt nu. De bovenkant van mn buik voelt ineens veel soepeler.
pi_152425619
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:12 schreef Daui het volgende:
Vraag over de benodigdheden voor de kraamzorg

Er staat op de lijst
6 rompertjes maat 56/62.
4 setjes kleding vanaf maat 56/62

Maar is dat niet een beetje te groot?
Hmm.. Ja. Dat denk ik wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')