Lenen? Mijne wandelt niet. Die loopt marathons.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Cute.Ik wil ook een peuter om mee te wandelen!
Kortgene?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:40 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel nodig ja, deze zomer in de caravan met 28 weken.
Ik denk trouwens dat ik nu weet waar je 'gierende hartklep' foto gemaakt is.ik had dit weekend dezelfde ervaring in Zeeland
Deze week toevallig niet. We hebben daar met een stel vrienden een vouwwagen die daar het hele seizoen staat. En zelf hebben we pas een caravan gekocht die we deze week getest hebben op de Veluwe.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jep, was je daar deze week? Ik heb je niet gezien.
Jammer ja, denk dat ik de combinatie zwangere buik en L. wel had herkend.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:01 schreef -Spring het volgende:
[..]
Deze week toevallig niet. We hebben daar met een stel vrienden een vouwwagen die daar het hele seizoen staat. En zelf hebben we pas een caravan gekocht die we deze week getest hebben op de Veluwe.
Wel jammer!
Dat heb ik dus ook steeds jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:48 schreef klumsy het volgende:
Hoop alleen niet dat het klopt dat baby's voor de bevalling rustig zijn, want in dat geval kan het hier nog wel een paar weken gaan duren zo druk is hij vandaag
Nope, toen hadden we er een gehuurd op de camping zelf. En die bleef zowaar droog.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Spring, waren jullie niet vorig jaar ook al met een eigen caravan weg dan? Wel toch? Beviel die niet? (Was-ie lek?)
Zwemmen is een goede optie inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:14 schreef Mariposas het volgende:
Heb maar bij Primark een sportbroek en sport hemdje gekocht in een maat groter die ook lekker stretchy zijn. Zie er alleen meer uit alsof ik ga sporten in de sportschool of hardlopen.![]()
![]()
Qua andere sporten, ik fiets 4x pw 25 minuten naar werk (en weer terug). En tot morgen rijd ik paard. Doe eigenlijk niets anders dan normaal, maar ik heb dan ook helemaal nergens last van.
Is zwemmen geen optie LuDann? Sorry als ik iets doms zeg maar ik heb geen verstand dus van beperkingen door b.i. en EDS.
Van wc krijg ik in elk geval geen conditie, soms hoef ik zelfs een nacht helemaal niet.![]()
Ik heb trouwens een heerlijke manier gevonden om mijn blaas volledig te legen. Want dat lukt me niet altijd. Achterover leunen op de wc, bekken kantelen, en benen iets wijd En omhoog.Het ziet er alleen heel erg absurd uit.
![]()
Is ze ook een beetje schattig dan? Want dat vind ik nou juist zo leuk aan peuters.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:10 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik laat mijn bejaarde buurvrouw geregeld een blokje om uit ^^,
Ik vind haar een schatje. En een bikkel! Twee hersenbloedingen, longembolie der boven op gekregen. 95% kans om te overlijden gewoon overwonnen. Net ons weer dood laten schrikken met haar nieuwste party trick galblaas die niet functioneert en een mega hoge bloeddruk. (over een week of 5 mag die eruit als ze sterk genoeg is naar ik begreep).quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:12 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zwemmen is een goede optie inderdaad.Ik ben het ook van plan, maar die ouwetjes die massaal het zwembad hier in de buurt bevolken zitten mij chronisch dwars. Aso over je heen zwemmen enzo.
Maar goed, ik heb wel vast een badpak aangeschaft.
Dat klinkt als een goede tip, die acrobatiek op de wc! Ik heb ook moeite met plassen.
Spannend Twist, hopen dat het strippen wat gaat doen!
[..]
Is ze ook een beetje schattig dan? Want dat vind ik nou juist zo leuk aan peuters.
als een man zoiets zegt heeft het extra hoge zwijmelgehaltequote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:54 schreef Nikooos het volgende:
Zo begon het bij ons ook Twist ;-)
Nu pas tijd om weer even te reageren. Wat een achtbaan en wat ben ik verliefd
Vanavond de hele avond op mijn blote borst laten slapen en dat voelt zo fijn.
Binnenkort een langer verhaal al ik weer op het werk zit en niet naar m'n dochter kan kijken
Nu wil ik verse babies!
Foto?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:54 schreef Nikooos het volgende:
Zo begon het bij ons ook Twist ;-)
Nu pas tijd om weer even te reageren. Wat een achtbaan en wat ben ik verliefd
Vanavond de hele avond op mijn blote borst laten slapen en dat voelt zo fijn.
Binnenkort een langer verhaal al ik weer op het werk zit en niet naar m'n dochter kan kijken
Nu wil ik verse babies!
Ooh ik bedoelde van je nieuwe grote liefde, niet zozeer van jullie.buidelmomentquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:54 schreef Nikooos het volgende:
[..]
volgens mij is die gemaakt maar weet niet of die toonbaar is
06:15. Check. Peuter is ook graag vroeg wakker.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:16 schreef JantinaGr het volgende:
Vroege vogels, had nog niet zo snel reacties verwacht!
Zullen we peuter aan mijn partner matchen? Hier ging de wekker om 06:30, en we moeten pas om 16;00 de deur uitquote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
06:15. Check. Peuter is ook graag vroeg wakker.
Maar wat de rest ook zegt. Gewoon eerlijk zijn, dan heb je ook geen gedoe achteraf.
voor je eigen gemoedsrust kun je altijd bellenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:04 schreef -Spring het volgende:
Hu, ik heb wat druppeltjes gestold bloed in mn onderbroek. Geen seks gehad oid. Is dat reden om te bellen?
Bij het ziekenhuis hebben ze iemand die spoeddienst heeft en dan krijg je telefonisch consultquote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:08 schreef -Spring het volgende:
Ik ben juist niet zo bang aangelegd. Bovendien weet ik ff niet wie ik dan moet bellen.Ik ben weg bij mn 'oude' vk, maar bij mn 'nieuwe' in het ziekenhuis ben ik nog niet geweest. En ik ben nog op vakantie, dus langskomen gaat m sowieso niet worden.
Ik voel r trouwens ook gewoon friemelen.
Whut, waarom heb je een wekker gezet dan? Of bedoel je je interne wekker?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Zullen we peuter aan mijn matchen? Hier ging de wekker om 06:30, en we moeten pas om 16;00 de deur uit. Gelukkig kan ik morgen weer uitslapen.
Nee, zo'n externe, met lawaai.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:25 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Whut, waarom heb je een wekker gezet dan? Of bedoel je je interne wekker?
Why??! God why??!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:39 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee, zo'n externe, met lawaai.
Vriend sliep hier (voor 't eerst in een tijd) en heeft 'm gezet. Hij staat altijd vroeg op, vindt 'ie fijn.
Helaas word ik er ook wakker van
Ik heb geen idee. Ik blijf meestal nog wel liggen, maar dan slaap ik of niet echt meer of ik val wel weer in slaap, maar wordt dan pas tegen de middag wakker.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Why??! God why??!![]()
Nou ja je hebt wel wat aan je dag. En kun je vast wennen.
Ooh dat scheelt wel. Ik ben wel jaloers haha. Peuter dirigeert me 9 van de 10 keer uit bed, want boterhammen eten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik blijf meestal nog wel liggen, maar dan slaap ik of niet echt meer of ik val wel weer in slaap, maar wordt dan pas tegen de middag wakker.
Heb je hard gehoest, geniest of zoiets?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 09:04 schreef -Spring het volgende:
Hu, ik heb wat druppeltjes gestold bloed in mn onderbroek. Geen seks gehad oid. Is dat reden om te bellen?
Jup! Vannacht stikte ik plots in mn eigen speeksel oid.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb je hard gehoest, geniest of zoiets?
Volgens het foldertje: 'redenen om te bellen' wat ik vorige keer kreeg Ja reden om te bellen.
Hmm.. Ja. Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:12 schreef Daui het volgende:
Vraag over de benodigdheden voor de kraamzorg
Er staat op de lijst
6 rompertjes maat 56/62.
4 setjes kleding vanaf maat 56/62
Maar is dat niet een beetje te groot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |