36 keer de trap op en af lopen omdat ik moet plassen 's nachts.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:23 schreef LuDann het volgende:
Over zwangerschapsyoga gesproken; wat doen jullie nu eigenlijk om een beetje in conditie te blijven?
Sporten lukt mij niet meer nu en vrijwel alles wordt door mijn fysio ook afgeraden. Ik doe daarom nu regelmatig mee met omroep Max in de ochtend. Bejaardengym.![]()
Hmm, ik denk minimaal als ik dat zo zie. Buikbanden gaan toch meestal wel over heel je buik heen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:24 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Geeft dit nou ook extra ondersteuning aan je buik?
http://www.wehkamp.nl/dam(...)2f_%2fN-1xra&IsSeg=0
Oej, jullie wc zit op een andere verdieping? Lijkt me vervelend.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:27 schreef Krisvc het volgende:
[..]
36 keer de trap op en af lopen omdat ik moet plassen 's nachts.![]()
Hm, toch even wat anders zoeken dan. Eens zien of ik binnenkort even langs de prenatal kan.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:27 schreef LuDann het volgende:
Buikband help bij mij wel tegen pijn in de onderbuik, maar niet tegen pijn in het kruis. Maar heb er eentje die alleen over de buik gaat, dus niet met zo'n broekje eraan.
[..]
Hmm, ik denk minimaal als ik dat zo zie. Buikbanden gaan toch meestal wel over heel je buik heen.
[ afbeelding ]
Wandelen met peuter. Die is gek op wandelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:23 schreef LuDann het volgende:
Over zwangerschapsyoga gesproken; wat doen jullie nu eigenlijk om een beetje in conditie te blijven?
Sporten lukt mij niet meer nu en vrijwel alles wordt door mijn fysio ook afgeraden. Ik doe daarom nu regelmatig mee met omroep Max in de ochtend. Bejaardengym.![]()
Cute.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wandelen met peuter. Die is gek op wandelen.
Wij zitten op de camping in een caravan en N. vond het eerst niet nodig om het chemisch toilet te vullen. 'Je kan 's nachts toch gewoon even naar het toiletgebouw.'quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:29 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oej, jullie wc zit op een andere verdieping? Lijkt me vervelend.
Dat lijkt me ook wel nodig ja, deze zomer in de caravan met 28 weken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wij zitten op de camping in een caravan en N. vond het eerst niet nodig om het chemisch toilet te vullen. 'Je kan 's nachts toch gewoon even naar het toiletgebouw.'
Uhuh. Zeven keer per nacht. Dan kan ik mn tent beter daar opzetten.
Ja precies!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:46 schreef Malteser het volgende:
[..]
Jeetje. Wel apart dat je tweelingzusje dan eigenlijk dus je halfzusje is...
Jep, alles was nog prima in ordequote:
Eerst die babyfase!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Cute.Ik wil ook een peuter om mee te wandelen!
Ik laat mijn bejaarde buurvrouw geregeld een blokje om uit ^^,quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Cute.Ik wil ook een peuter om mee te wandelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |