Je matras flippen zodat je niet in een ligkuil ligt? Dat doet voor mij altijd wonderenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:32 schreef -Spring het volgende:
Weten jullie een manier om de 's nachts de heup waar je op ligt te ontlasten? Ik word nu ongeveer elk half uur wakker omdat ie zeer doet, maar mn andere heup is dan nog niet voldoende 'hersteld' om opnieuw lang op te liggen.
Ik slaap al met een voedingskussen tussen mn benen, maar dat helpt niet. En op mn rug krijg het snel benauwd.
2 dubbelgeslagen slaapzakken op je matras leggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:32 schreef -Spring het volgende:
Weten jullie een manier om de 's nachts de heup waar je op ligt te ontlasten? Ik word nu ongeveer elk half uur wakker omdat ie zeer doet, maar mn andere heup is dan nog niet voldoende 'hersteld' om opnieuw lang op te liggen.
Ik slaap al met een voedingskussen tussen mn benen, maar dat helpt niet. En op mn rug krijg het snel benauwd.
Omdat je dan zachter ligt?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:37 schreef pessie het volgende:
[..]
2 dubbelgeslagen slaapzakken op je matras leggen.
Sowieso even checken of er niet net een randje van je ondergoed/pyjama over dat uitstekende puntje van je heup loopt waar je precies op ligt. Klinkt misschien heel stom, maar bij mij scheelde dat al de helftquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:32 schreef -Spring het volgende:
Ja omdraaien inderdaad. Ik draai hem meestal om zn as, dus onder wordt boven, en daarbij ook om zn eh lengte zeg maar. Dus hoofdeind wordt voeteneind dat idee.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:38 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, pcm zou ik helemaal niet aan denken. En een kussen onder mn voeten ga ik ook proberen. En wat bedoel je met je matras flippen? Omdraaien?
Ja hoi.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:26 schreef Kuukske het volgende:
Nee joh gekkie. Ieder voor zich hoor met die OP. Ik snap het wel. Het is jammer als iemand niks laat weten maar die zal er redenen voor hebben. Helemaal jammer als iemand heel intensief meepost.
Ik gebruik JD straks om de update te doen. Handig, zon Fok-huwelijk..
Nogal!quote:
Ja. Ik heb ze er nog steeds onder liggen. Vind ik echt fijner nu. Dan heeft het heupbot iets om een beetje in weg te zakken zeg maar.quote:
dit!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ze er nog steeds onder liggen. Vind ik echt fijner nu. Dan heeft het heupbot iets om een beetje in weg te zakken zeg maar.
Verder deed ik ook wel op mijn rug liggen met heel veel kussens, dus iets meer half rechtop en dan het voedingskussen onder mijn knieën.
Maar linksom of rechtsom, slecht slapen is stom
Jeetje. Wel apart dat je tweelingzusje dan eigenlijk dus je halfzusje is...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:55 schreef Stippelrientje het volgende:
O.o
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)verschillende-vaders
Gek word je ervan en dan ben je eindelijk in slaap en dan moet je weer naar de wc aaaaaaaaaaaaaah. Ik heb nu een voedingskussen en ik heb een tuinstoel kussen in bed gelegd om op te liggen. Ik wil slapenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:32 schreef -Spring het volgende:
Iets wat lekker meerekt! De eerste les had ik een broek aan die te weinig meerekte. Zat voor geen meter en ik was als de dood dat ik uit die broek zou scheurenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:13 schreef Mariposas het volgende:
Wat draag je naar zwangerschapsyoga?Heb wel een joggingbroek maar die zit heel charmant heel laag, waardoor mogelijk m'n bil te zien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |