quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat we wel in de OP kunnen Selvaria.
14 november: ***Kuukske & JDude***
Ammel tegelijk!!quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:15 schreef Selvaria het volgende:
Gooide ik hem zomaar dicht met mijn jompels voor Nikooos en Kuukske!![]()
Hier vannacht wat last van buikkramp gehad en ik moest wel 6 () x naar de wc. Benieuwd of er iets op gang aan het komen is.
Ik dacht door deze post dat ze begonnen waren...quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:30 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Synchroonbaren ftw!![]()
Kom op twist en klums!
Had ik laatst ook gecheckt ja. Kwam hier blijkbaar ook alleen maar in de Z&G topics.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:44 schreef klumsy het volgende:
Ben toch ook wel benieuwd hoe het met melliemuis gaat, hopelijk is alles goed, zag dat ze al even niet meer op fok geweest is
Nee volgens mij ook nietquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:09 schreef Nikooos het volgende:
Luuksor heb ik hier ook niet vaak gezien of wel?
Ja, volgens mij in Engeland. Die zijn wel ongeveer net zo ver op internetgebied als wij toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:45 schreef Mineola het volgende:
Mellie woont in het buitenland toch? Misschien heeft ze niet zoveel internet of zo.
The horror...quote:Of! (Maar omgwtfbbq hoe kan dat!!) Ze heeft fok niet als nr 1 op haar prioriteitenlijst staan![]()
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:45 schreef Mineola het volgende:
Mellie woont in het buitenland toch? Misschien heeft ze niet zoveel internet of zo. Of! (Maar omgwtfbbq hoe kan dat!!) Ze heeft fok niet als nr 1 op haar prioriteitenlijst staan![]()
Hoe dan ook, een hoop UD's bijna of al geweest, dus bevallingen en baby's in aantocht!
quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:35 schreef Mariposas het volgende:
Melliemuis heb ik laatst ook al gecheckt en geconstateerd dat zij toch weer terug is gegaan naar zwangerschapspagina. Ze is al op 27 april bevallen. Ik zag het in haar signature. http://www.zwangerschapspagina.nl/18466482-post3252.html Kan dus uit de OP.
Wel fijn dat ze het ook nog even hier komt melden.
Meeposten is toch geen verplichting?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:04 schreef klumsy het volgende:
Haha daar zou ik niet eens aan gedacht hebben...
Wel netjes om niks mee van je te laten horen
Nou dat precies ja. Want pek en veren anders, zo te lezenquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:07 schreef mignonne het volgende:
och och, ze is net bevallen, kan me voorstellen dat het bijhouden van alle fora niet per se prioriteit heeft. Jammer dat ze het niet heeft laten weten maar vooral omdat ik nieuwsgierig was hoe het haar vergaan was, niet omdat het moethet blijft maar een lijstje op het int0rwebs uiteindelijk
en das psies de reden dat ik er niet zo nodig in hoef
wat vrijblijvender, en meldplicht schmeldplicht zeg maar
![]()
En hooivorken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:12 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou dat precies ja. Want pek en veren anders, zo te lezen![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Ugh. In een topic dat ik volg is een user die pizzapuntje heet. Telkens als ik die naam zie (post ook vrij frequent) dan begint mijn maag zo van.. He. Een pizza. Mnoh!!!
Het is dat d'r adres niet bekend is!!!quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:12 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou dat precies ja. Want pek en veren anders, zo te lezen![]()
![]()
Wat is je adres?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:19 schreef klumsy het volgende:
Zo te lezen is het ook pek en veren als je zegt dat je het jammer vind dat je nog niks van iemand gehoord hebt waarvan de UD al geweest is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
www.thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:20 schreef Risu het volgende:
[..]
Ah damn, ik ook. Maar baby slaapt dus ik kan nou niet gaan halen...
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:24 schreef Kuukske het volgende:
Een roti-tent. Ik dacht effe dat je een nieuwe variant van een Deriyan tentje bedoelde![]()
verkopen ze geen pizza zeker?
Was jij al bevallen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:22 schreef Risu het volgende:
[..]![]()
Ik was wel van plan meteen te melden dat ik een baby had. Maar de ks, het herstel en baby was even heftiger dan ik me had voorgesteld, dus paar dagen later geworden.
Nee joh gekkie. Ieder voor zich hoor met die OP. Ik snap het wel. Het is jammer als iemand niks laat weten maar die zal er redenen voor hebben. Helemaal jammer als iemand heel intensief meepost.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:19 schreef klumsy het volgende:
Zo te lezen is het ook pek en veren als je zegt dat je het jammer vind dat je nog niks van iemand gehoord hebt waarvan de UD al geweest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |