quote:Op vrijdag 8 mei 2015 06:47 schreef Krisvc het volgende:
Ik vind het een rare situatie Malteser. Daar iets over zeggen is geen zeuren lijkt mij. Ik hoop dat volgende week vrijdag alles bijgetrokken is.
Ik droomde vannacht dat ik als een soort kanon op de zijlijn van een American Foolballfield aan het bevallen was, de baby afschoot en mijn man over het veld moest rennen om haar te vangen. Dat duurde allemaal zo lang dat ik maar een broodje Filet Americain met uitjes ging eten.
Lolquote:Op vrijdag 8 mei 2015 06:47 schreef Krisvc het volgende:
Ik vind het een rare situatie Malteser. Daar iets over zeggen is geen zeuren lijkt mij. Ik hoop dat volgende week vrijdag alles bijgetrokken is.
Ik droomde vannacht dat ik als een soort kanon op de zijlijn van een American Foolballfield aan het bevallen was, de baby afschoot en mijn man over het veld moest rennen om haar te vangen. Dat duurde allemaal zo lang dat ik maar een broodje Filet Americain met uitjes ging eten.
Dan zou ze niet de eerste zijn maar ik zou maar niet googlen op mummified babyquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:57 schreef twist02 het volgende:
37 weken voor ik86!
Kris die droom, haha!
Malteser, inderdaad een hele vreemde gang van zaken!Ben het eens met de rest: dat mag je best nog een keer aankaarten, dat is echt niet meteen 'gezeur' hoor, dit is gewoon niet netjes
Hoop dat volgende week alles gewoon weer netjes is bijgetrokken!
Kazy fijn dat alles in orde was!
Ik besef me serieus nu net pas dat ik nu bovenaan sta trouwensal geef ik die plek ook graag snel weer op... wakker worden naast dat lege wiegje wordt ondertussen een beetje deprimerend
![]()
Volgens mij heeft Mini d'r zinnen erop gezet om de eerste te worden die wel blijft zitten ofzo
Haha, dat verhaal ken ik volgens mij ja. Een collega vertelde dat vorig jaar tegen iedereen die zich aan die uitspraak durfde te wagen!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan zou ze niet de eerste zijn maar ik zou maar niet googlen op mummified baby
De rede waarom ik mijn draagdoek al gebruikquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:51 schreef Minarosa het volgende:
Twist, kan het me goed voorstellen maar (insert dooddoener...) het kan nooit meer lang durenecht de laatste loodjes!
Wanneer is vocht vasthouden trouwens iets zorgelijk? Het leek mij onschuldig, had er het afgelopen weekend een beetje last van in mijn voeten. Sinds gisteren is het flink toegenomen, ik pas mijn schoenen niet meer (ook 's ochtends niet), gelukkig thuis aan het werk. Ik vond het zelf zo'n typisch laatste loodjes-iets maar mn moeder vond het heel raar. Bloeddruk was in orde woensdag. Heb toch maar even de vk gebeld op aanraden van mijn moeder, ze belt zo terug.
Wat is trouwens jullie ervaring met buikbanden onder je kleren (ter ondersteuning, niet van die dingen met handjes erop of 'made by papa')? Ik merk dat mijn buik best zwaar wordt en als ik hem zelf vasthoud scheelt het veel, maar dat kan ik niet de hele dag doen
vandaar dat ik aan zo'n band dacht.
Dat is goed om te weten! Volgens mij niet in mijn gezicht.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:41 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
De rede waarom ik mijn draagdoek al gebruik![]()
Vocht vast houden, mijn vk zei; "je houd allemaal wel eens vocht vast bv in je voeten. Als je het in de volgorde gezicht-handen-voeten krijgt dan moet je dat direct melden bij mij.
ik ben benieuwd wat jouw vk er over te vertellen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |