die dusquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:22 schreef silliegirl het volgende:
Nashville!![]()
![]()
Mja, Deacon is ook leuk. Maar ik zie de NL-uitspraakproblemen al voor me
Wanneer gaan jullie kijken?quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:26 schreef mignonne het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik zeker weet wat k krijgdan kan ik wolletjes uit gaan zoeken en projectjes gaan plannen enzo
zoveel leuks om te maken
Weet ik nog nietquote:
Ja doeiquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Weet ik nog niet![]()
ik zou het liefst morgen gaan maar B. heeft wat minder haast. Die vindt 18 weken vroeg zat
quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:09 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Waren het maar die namen!
Damon staat er overigens op. Met Stefan en Elena vind ik ook nog weinig mis, maar nu zijn het dingen als "Claus "want die is stoer!""en Alaric (...) Oh, en Enzo kon ook wel![]()
![]()
![]()
Hebben jullie daar ook tips voor mannen die rare naamsuggesties doen? Want dan stap ik recht overquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:50 schreef Moppert het volgende:
Komen jullie anders over namen praten in het namentopic![]()
![]()
Heb ik aan gedacht maar het is niet zo leuk meedenken als je de naam van de oudste niet weetquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:50 schreef Moppert het volgende:
Komen jullie anders over namen praten in het namentopic![]()
![]()
Holle rug an sich is niet per se erg; je zwaartepunt veranderd en om dat te compenseren veranderd je houding ook en trek je automagisch je rug ietsje hol. Wat belangrijk is, is om dit niet te veel te doen, dus niet te overdreven krom trekken. Gewoon zoveel mogelijk goed rechtop staan en zitten, schouders naar achteren en kin ietsje omhoog. Dan heb je zomaar de helft al gewonnenquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Mignonne, ik zag je een keer een plaatje posten van een goede houding voor als je zwanger bent. Ik probeer erop te letten dat ik als het ware m'n buik dichtbij me houd, maar merk na verloop van tijd toch een "holle" rug.. Als ik m'n buik bij me houdt, span ik dan geen buikspieren aan die niet mogen??
komende week 27 graden!quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Korte broek gescoord bij de prenatal![]()
is het van dat kl*te weer
Ik heb om die reden ook maar 1 zomerjurkje aangeschaft en 1 shirt. Die spaarzame dagen dat je ze kan dragenquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik moet nog een week of 13 en dan hoop ik toch wel mooi weer te treffenquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb om die reden ook maar 1 zomerjurkje aangeschaft en 1 shirt. Die spaarzame dagen dat je ze kan dragen
Ik vind het bij korte positiebroeken zo jammer dat er nog steeds zo'n enorme band voor je buik aan vast zit. Als het zo warm is dat ik een korte broek aan wil, wil ik niet nog een extra laag stof over mn buik.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Bofkont.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:09 schreef LuDann het volgende:
Markplaats positiekleding pakketten ftw!Heb net een heel pakket zomerkleding gekocht.
Bij het passen heb ik even gevoeld hoe het is om die band ook laag te houden en dat ging en voelde primaquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het bij korte positiebroeken zo jammer dat er nog steeds zo'n enorme band voor je buik aan vast zit. Als het zo warm is dat ik een korte broek aan wil, wil ik niet nog een extra laag stof over mn buik.
Oh ja, dat is ook een idee natuurlijk. Al mijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:11 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Bij het passen heb ik even gevoeld hoe het is om die band ook laag te houden en dat ging en voelde prima![]()
Vaak kan je die banden er ook nog gemakkelijk uit slopen ^^,
Ik ga er ook vanuit dat ik ongeveer de helft aantrek, maar goed voor de prijs maakt het weinig uit. Een beetje een gangbare maat hebben is wel een stuk voordeliger inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:10 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Bofkont.
In mijn maat vind ik niet veel en als ik er wat in vind is het spuuglelijk![]()
Als je allebei op dezelfde zij ligt en hij komt er van achteren in zegmaar. lepeltje-lepeltje dus.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:30 schreef Krisvc het volgende:
Terwijl je in je handen klapt en walrusgeblaf nadoet?
Waarom moet ik toch zo visueel ingesteld zijn?quote:
daar heb je best een grote piemel voor nodig toch?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:27 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Als je allebei op dezelfde zij ligt en hij komt er van achteren in zegmaar. lepeltje-lepeltje dus.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
daar heb je best een grote piemel voor nodig toch?
Binnen vallen. Grote piemel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik lees vaak van af de laatste post bijdit was een interessante om mee binnen te vallen
ik zeg niks...quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
daar heb je best een grote piemel voor nodig toch?
zelfs verboden dacht ik!quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:52 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Binnen vallen. Grote piemel.
Is het echt verplicht om volwassen te worden voor je kinderen krijgt?
Ik ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:26 schreef coccinelle het volgende:
Jongensnaam hadden we al voor dat ik überhaupt zwanger was. Het wordt nu steeds echter nu we de naam op de proefkaartjes, mutsje en een hangertje hebben staan![]()
Uhm, ik hoop van niet...quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:52 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Apollo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:28 schreef LuDann het volgende:
Mijn vriend vindt het al snel goed waar het namen aangaat. Misschien ook omdat ik zijn bijdragen toch vaak wel afknal.![]()
Apollo.![]()
Nee joh! Juist niet, dan kunnen ze later zeggen "maahaam! Doe normaaal, je zet me voor schutquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:52 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Ah, kijk, die rol past me heeeeel goed.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee joh! Juist niet, dan kunnen ze later zeggen "maahaam! Doe normaaal, je zet me voor schut"
Als dat verplicht is heb ik nog een fail op m'n checklist.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:52 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Op zich hoeft het niets te betekenen, en die kans is ook nog eens heel groot. Een echo is een momentopname, voor hetzelfde geld is die groei de volgende keer weer bijgetrokken. Het is waarschijnlijk gewoon even een follow up.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:02 schreef Malteser het volgende:
[..]
Nou, dat dus.... Ik maak me nu stiekem ook wel een pietsie zorgen....
Tuurlijk, maar het is toch vreemd dat dit zo uit het niks komt? Waarom niet meteen tijdens de guo besproken dan.. echt heel vreemdquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:13 schreef pessie het volgende:
[..]
Op zich hoeft het niets te betekenen, en die kans is ook nog eens heel groot. Een echo is een momentopname, voor hetzelfde geld is die groei de volgende keer weer bijgetrokken. Het is waarschijnlijk gewoon even een follow up.
Ja, heb ik gezegd. Zij was not amused!! Heeft nog voor mij naar gynaecologie gebeld om de gegevens te checken enz.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:13 schreef pinquit het volgende:
Heb je het gezegd tegen de vk? Dat de gyn niks had gezegd?
Weet ze zeker dat ze de goede cliënt voor zich had enzo?
dat kun je gerust ook nog terug koppelen bij je volgende echo hoorquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:38 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezegd. Zij was not amused!! Heeft nog voor mij naar gynaecologie gebeld om de gegevens te checken enz.
En wat betreft de groei, ik weet dat het een momentopname is en dat het goed kan komen (groeispurt, meetfout, enz.) maar ik laat een GUO maken en krijg deze informatie niet. Ik vind dat echt niet netjes. Het gaat over ons kindje, er wordt zelfs een echo gepland en dit alles zonder dat wij er van weten.
Klopt, we krijgen nu een andere gynaecoloog. Ik overweeg wel om het voorzichtig aan te geven maar wil ook niet zeuren o.i.d.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat kun je gerust ook nog terug koppelen bij je volgende echo hoorde gyn die die echo maakt kan er niet zoveel aan doen als ik het goed begrepen heb, maar hij/zij kan het wel meenemen in het team natuurlijk.
Volgende week vrijdag hebben we de echo. Dag na Hemelvaart.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:46 schreef -ik86- het volgende:
Jeetje Malteser wat vreemd! Logisch dat je daar van schrikt! Wanneer heb je nu de echo? Ik hoop snel zodat je dan ook meer duidelijkheid hebt!
Hier vandaag 37 weken![]()
Maar een beetje een baaldag, sommige bewegingen zijn gewoon erg pijnlijk boven in mijn buik en meestal gaat het goed maar sommige dagen heb ik er gewoon veel last van. En dan probeert meneer ook nog eens precies zijn kontje op die plek naar buiten te duwen ofzo.
Gelukkig na een uurtje slapen vanmiddag en vanavond rustig aandoen gaat het beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |