SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Haha ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef seto het volgende:
ben er weer vriend
had even nachtmerrie dat er allemaal saaie/labiele wijven in de gym aan het posten waren
[ afbeelding ]
waarom post deze godin nog niet hierquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Eiiindelijk 100kg omhoog gekregen met deadlift vandaag.
Kop houwequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef seto het volgende:
ben er weer vriend
had even nachtmerrie dat er allemaal saaie/labiele wijven in de gym aan het posten waren
[ afbeelding ]
Ik heb ze net van m gekregen, JB heeft een winnaar te pakkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Etha ik heb me inmiddels genoeg bewezen om in de dm-cirkel te mogen.
Jullie vrouwen afpikkuh. Op CC naquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef Questular het volgende:
Je vraagt je af wat ze hier komen doen.....
Doe eens een voorstel danquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:25 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zet te denken he, sommige topics hebben altijd zo'n disclaimer over dat je alleen mag posten als je lief doet en zo. Geen teentjes trappen etc. Nu hoeven wij dat niet want dat is nu net de kern van de gym. Maar wat als we nu wat basic krachteisen stellen. Gewoon niet te hoog. Maar wel een goede 2 maanden prep voor nodig zeg maar. Goed idee?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Questular het volgende:
Ik ben voor, iedereen die geen 1x5x100kg kan benchen moet lekker wegblijven
Hoe willen jij dat controleren?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
2x BW DL
1x BW SQ
1x BW BP
En 5 pullups of zo
Zoiets. Gewoon niet te gortig. Rustig aan.
lol dat waren mijn beginstatsquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
2x BW DL
1x BW SQ
1x BW BP
En 5 pullups of zo
oke doei ik was het toch wel zatquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Questular het volgende:
Ik ben voor, iedereen die geen 1x5x100kg kan benchen moet lekker wegblijven
100 kg bench op 80 kg bw. Misschien als ik ooit lol ga vinden in 't benchenquote:
Exact dit.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
100 kg bench op 80 kg bw. Misschien als ik ooit lol ga vinden in 't benchen.
Gewoon zeggen nee maar ben al wel klaar met je moeder.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
100 kg bench op 80 kg bw. Misschien als ik ooit lol ga vinden in 't benchen. Wat een pleurisoefening vind ik het.
Gister wel de bench extra lang gebruikt. Had net 1 setje met 40 kg gedaan, komt er zo'n leipe mocro gelijk vragen 'aj mattie ben je al klaar of wat?'.
Schouder is idd wel iets om zeer goed in de gaten te houden met benchen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook 1rm van 100 maar weer 93 kilo. Hopelijk gaat het beter als mijn schouder een beetje heelt. Nu is het zo wanneer ik echt kracht zet bij een zware grind, er zoveel spanning op komt dat het pijn gaat doen. Dus ben gewoon aan het benchen op 90% van mijn kracht als het ware . Gelukkig gaat die 90% ook wel steeds iets omhoog.
Vid geDM'T!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wil wel gatekeeper zijn voor de vids. Kan wel aan snakey vragen of die dit onderin wil zetten.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon zeggen nee maar ben al wel klaar met je moeder.
Lekker, op hoeveel kcals ga je zitten?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben vandaag begonnen met de zomercutz. 3x per week FB.
even googlelen op snatchquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:04 schreef seto het volgende:
voor de mensen die bij de gym illuminati willen: 1.5xbw snatch is vereist
pre; een gezonde voorliefde voor een pik aan je wijfquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:04 schreef seto het volgende:
voor de mensen die bij de gym illuminati willen: 1.5xbw snatch is vereist
2300quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lekker, op hoeveel kcals ga je zitten?
Gerapporteerd. Vuige racist.quote:
dit doet pijnquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:12 schreef Awesome_ het volgende:
luister effe vrienden ik denk dat iedereen wel weet dat ik ruim aan die eisen voldoe
iedereen die er toe doet iig
en Fopje, jij moet oppleurenquote:
Haha alsof wij nog nooit samen getraind hebbenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha alsof wij nog nooit samen getraind hebben
Heb je je kaartje eigenlijk al? Ik niet.
Sterkte broquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
damn cuts is wel moeilijk mannen2 brood met pindakaas en een banaan voor lunch
Doe dan, vriend van me heeft nog kaartje over (omdat ie naar Defqon oid gaat ipv WAE maar dat pas besloot toen hij al een WAE kaatje had gekocht) btw en moet er van af.quote:
Bedankt hiervoor, weer een nutteloze TR afgevinkt.quote:
Kaolo smegmanusquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bedankt hiervoor, weer een nutteloze TR afgevinkt.
hoeveel til je?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef smegmanus het volgende:
Vanwaar deze haat ik sta aan jullie kant hoor.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef smegmanus het volgende:
Vanwaar deze haat ik sta aan jullie kant hoor.
Dunno man, ik ben gestopt met voetbal en ga over 2 maandjes weer naar de sportschool.quote:
Waarom heb je die huilende smileys in mijn quote gezet?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dunno man, ik ben gestopt met voetbal en ga over 2 maandjes weer naar de sportschool.
Dan ben ik denk ik dagelijks in dit topic te vinden.
Ongelukje.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom heb je die huilende smileys in mijn quote gezet?Kaolo.
inb4 dat zei je moeder-grapjequote:
20 interne zweepslagen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey smegma heeft fopje strafregels gekregen?
ik heb exact het dubbele. Zou dat het probleem zijn....quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
damn cuts is wel moeilijk mannen2 brood met pindakaas en een banaan voor lunch
Pindakaas is echt gevaarlijk maat. Je eet veel meer dan je denkt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb exact het dubbele. Zou dat het probleem zijn....
is ook onmogelijk om dun te smeren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pindakaas is echt gevaarlijk maat. Je eet veel meer dan je denkt.
inwendig was inderdaad een betere woordkeus.quote:
184kg DL..! Oké ik kom in 2031 wel weer terugquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
2x BW DL
1x BW SQ
1x BW BP
En 5 pullups of zo
als je dan ondertussen ook een man bent geworden mag je lid worden van de gym insidersquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
184kg DL..! Oké ik kom in 2031 wel weer terug
No fucking way, dan hou ik die tieten liever.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:25 schreef seto het volgende:
[..]
als je dan ondertussen ook een man bent geworden mag je lid worden van de gym insiders
maar jij bent een gym alphaquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:51 schreef Questular het volgende:
Mn vriendin gaat lekker helemaal nergens naar toe met een ex van haar, niet poolen, iets drinken of snelschaken
waz met die bianchi vriend danquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:56 schreef seto het volgende:
[..]
maar jij bent een gym alpha
niet zo'n R&P beta
Als die vriendin een beetje respect had, zou ze niet gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P / Vriendin gaat opeens poolen met een jongen?
die gast is gwn kksaai manquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Als die vriendin een beetje respect had, zou ze niet gaan.
ja hij roept het over zichzelf afquote:
preciesquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou ook echt geen reden weten waarom ik dat zou toelaten. Die hoer is er gewoon op uit.
Ik had JB gewoon aan de kettingen gehangen.
mss moeten we hem aan fripsel koppelen andersquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:01 schreef Beach het volgende:
[..]
ja hij roept het over zichzelf af
[..]
precies
daar is het gat van de deur
Heeft niks met vertrouwen te maken maar met respect.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie hebben wel vertrouwen in je vriendin hey.
Deze man weetquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft niks met vertrouwen te maken maar met respect.
Een vriendin die haar vriend respecteert zal niet zomaar af gaan spreken met exen.
Typicshe vrouwenredenatie. De situatie omdraaien.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:18 schreef MsMessy het volgende:
Haha stelletje bange beta's. Als je echt een alpha was kon je je vriendin gewoon rond laten lopen zonder kluister aan haar enkel, omdat je zeker wist dat ze jou en de relatie respecteert.
deel wel pussy met me matties tochquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:20 schreef seto het volgende:
je kan die ho's niet vertrouwen
heb je pussy deel met niemand
Dat jouw vriend het niet erg vind om cum uit een kut te slurpen, betekent niet dat het iedere man dat fijn vindt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:18 schreef MsMessy het volgende:
Haha stelletje bange beta's. Als je echt een alpha was kon je je vriendin gewoon rond laten lopen zonder kluister aan haar enkel, omdat je zeker wist dat ze jou en de relatie respecteert.
Als jij duidelijke afspraken met je vriendin hebt en haar gewoon vertrouwd, dan zou je als alpha dus ook controle over de situatie moeten hebben zelfs als je er niet naast staat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Typicshe vrouwenredenatie. De situatie omdraaien.
Dus het is opeens de schuld van de man?
Je gaat volledig voorbij aan het punt van respect en afspreken met een ex.
Wat dacht je van respect voor de vrouw, die niet meteen aan een pik zuigt, zelfs als hij beschikbaar wordt gesteld?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Typicshe vrouwenredenatie. De situatie omdraaien.
Dus het is opeens de schuld van de man?
Je gaat volledig voorbij aan het punt van respect en afspreken met een ex.
Ja dat zal het zijn....Ik ben Alpha genoeg om aan te geven aan mn vriendin dat ik dit niet wil hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:18 schreef MsMessy het volgende:
niet iedereen heeft een open relatiequote:Op dinsdag 21 april 2015 14:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als jij duidelijke afspraken met je vriendin hebt en haar gewoon vertrouwd, dan zou je als alpha dus ook controle over de situatie moeten hebben zelfs als je er niet naast staat.
Hé dat ik bepaalde afspraken binnen mijn relatie maak en die respecteer zegt meer over het wederzijds vertrouwen, dan dat beta-gejank over je meisje die toevallig met een collega/ex/neef op stap gaat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat jouw vriend het niet erg vind om cum uit een kut te slurpen, betekent niet dat het iedere man dat fijn vindt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat jouw vriend het niet erg vind om cum uit een kut te slurpen, betekent niet dat het iedere man dat fijn vindt.
'We zijn vrienden gebleven'quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:23 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je überhaupt met je ex af willen spreken (als je geen kinderen samen hebt)?
Omdat sommige mensen ook zonder roid-rage en klappen een relatie kunnen beëindigen. En dat je toevallig een paar keer met iemand op stap bent geweest, maakt het nog geen ex.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:23 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je überhaupt met je ex af willen spreken (als je geen kinderen samen hebt)?
In welke situatie?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat dacht je van respect voor de vrouw, die niet meteen aan een pik zuigt, zelfs als hij beschikbaar wordt gesteld?
mensen die denken dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijnquote:
Ik ben op een hele amicale manier uit elkaar gegaan destijds, we kwamen er gewoon achter dat samen oud worden geen optie was. Waarom zou ik er geen vrienden mee blijven?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:23 schreef fathank het volgende:
De meeste? Wie wel dan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb er anders al best wat voorbij zien komen ondertussen en de meeste zijn geen zieke lifters
Lekker toch zo'n emotionele tampon om tegen te klagen over *insert naam* en volgende week weer geneukt worden door diezelfde klootzak.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:24 schreef seto het volgende:
[..]
mensen die denken dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn______________________________________________________________________________!
Mannen die denken dat andere mannen niet ook gewoon mensen zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:24 schreef seto het volgende:
[..]
mensen die denken dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn______________________________________________________________________________!
Ja inderdaad, want als je het niet oké vindt dat je vriendin met haar ex afspreekt, doe je ook die dingen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mannen die denken dat andere mannen niet ook gewoon mensen zijn.Nog even en je loopt te janken dat ze teveel samenwerkt met die ene mannelijke collega en dat haar aangetrouwde oom/neef zo vreemd naar haar keek op die verjaardag en dat die ober veel te aardig tegen haar doet, of ze hem misschien beter kent. enz. enz.
allemaal strontboeren tochquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Klokov faxte. Hij wil z'n jaren '50 denkwijze terug.
Vind je het goed als ik met mevrouw kaas ga poolen? Niet echt poolen als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
allemaal strontboeren toch
wij rotterdammers wete wel beter
Het is niet voor niets haar ex!quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want als je het niet oké vindt dat je vriendin met haar ex afspreekt, doe je ook die dingen.
tuurlijk man jij bent me vriend tochquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik met mevrouw kaas ga poolen? Niet echt poolen als je begrijpt wat ik bedoel
Liever de jaren 50 dan post seksuele revolutie.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Klokov faxte. Hij wil z'n jaren '50 denkwijze terug.
Je slaat zo ontzettend de plank mis met je redenatie.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het is niet voor niets haar ex!
Sorry maar gaan lopen janken over met wie je vriendin omgaat en jaloers reageren is zo ontzettend beta. Je laat je leiden door wijvenemoties en hebt blijkbaar geen vertrouwen in jezelf dat je goed genoeg bent voor haar.
denk dat hun ex toch geen aanstalte zou makenquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:33 schreef seto het volgende:
de 2 wijven die het afspreken met exen goedkeuren zjin allebei dik
toeval?
Best wel ironisch dit.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat dacht je van respect voor de vrouw, die niet meteen aan een pik zuigt, zelfs als hij beschikbaar wordt gesteld?
Dat laatste beweer ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen ook zonder roid-rage en klappen een relatie kunnen beëindigen. En dat je toevallig een paar keer met iemand op stap bent geweest, maakt het nog geen ex.
Wat discussieer jij vreemd zeg. Dat a voor jou normaal is maakt het niet normaal, lijkt mij. Dat heeft niets te maken met vertrouwen in jezelf.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het is niet voor niets haar ex!
Sorry maar gaan lopen janken over met wie je vriendin omgaat en jaloers reageren is zo ontzettend beta. Je laat je leiden door wijvenemoties en hebt blijkbaar geen vertrouwen in jezelf dat je goed genoeg bent voor haar.
Oh en jij weet wel wat ''normaal'' is wil je zeggen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
Wat discussieer jij vreemd zeg. Dat a voor jou normaal is maakt het niet normaal, lijkt mij. Dat heeft niets te maken met vertrouwen in jezelf.
Ja, zijn gewoon mensen, mensen die in je broekje willen komen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mannen die denken dat andere mannen niet ook gewoon mensen zijn.
Nee, hun mannelijke vrienden zijn echt alleen vrienden hoor. Echt waar.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:38 schreef fathank het volgende:
Wel weer typerend dat het voornamelijk vrouwen zijn die roepen dat je prima kunt afspreken met je ex.
Net zoals vrouwen die zoveel mannelijke vrienden hebben en daarmee 1op1 afspreken
"Oh we zijn zulke goeie vrienden".
Nee kut, hij wil in je broekje. Of zeiken of z'n vriendin bij jou.
Schat gebruik geen woorden die niet in je woordenboek staan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat discussieer jij vreemd zeg. Dat a voor jou normaal is maakt het niet normaal, lijkt mij. Dat heeft niets te maken met vertrouwen in jezelf.
Ja want jaloers zijn heeft helemaal niets te maken met je eigen angsten natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je slaat zo ontzettend de plank mis met je redenatie.
Leer lezen, gelloze.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh en jij weet wel wat ''normaal'' is wil je zeggen?
Niet chill vinden dat je vriendin afspreekt met haar ex = jaloers zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja want jaloers zijn heeft helemaal niets te maken met je eigen angsten natuurlijk
Dat wil ik best doen. Als jij leert een komma te plaatsen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Schat gebruik geen woorden die niet in je woordenboek staan.
Voor je het weet ligt zij zes lagen pussyvocht van je pik te likken zonder dat ze het weet. Zo weet ik er nog wel meer zeg. Flikker op Deuce. Ga maar tranny's kijken op Tumblr of zoquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:42 schreef Deuce92 het volgende:
Voor je het weet lig je liters negerzaad uit de poes van je vriendin te slurpen terwijl zij nog even lekker in haar poepertje wordt genomen door de BBC.
No thanks Jeff.
Ja want waar is diegene een gevaar voor jou dan? Wat is nou het hele probleem dan? Je vertrouwt haar toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet chill vinden dat je vriendin afspreekt met haar ex = jaloers zijn.
Ja, wederom enorm goed beredeneerd.
Mag Che wel met andere vrouwen afspreken?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
Leer lezen, gelloze.
Wat voor jou normaal is hoeft dat niet voor een ander te zijn.
Dat heb je maar te accepteren zij bepaalt immers zelf met wie ze omgaat. En als zij lekker tot half 12 in het poolcentrum wil hangen met dr ex is dat volstrekt normaal terwijl ze normaal gesproken om half 10 al met dr slaapmuts in bed ligt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet chill vinden dat je vriendin afspreekt met haar ex = jaloers zijn.
Ja, wederom enorm goed beredeneerd.
Sukkel, ik ben niet degene die het meeste scoort op jaarbasis.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sukkel, ik ben niet degene die het meeste scoort op jaarbasis.Ik ben de fatty weet je nog wel.
En beter zorg je dat je netjes op de bank zit om nog gezellig te praten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat heb je maar te accepteren zij bepaalt immers zelf met wie ze omgaat. En als zij lekker tot half 12 in het poolcentrum wil hangen met dr ex is dat volstrekt normaal terwijl ze normaal gesproken om half 10 al met dr slaapmuts in bed ligt.
Mijn partner (dus niet Che) mag dat zelf bepalen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mag Che wel met andere vrouwen afspreken?
maak je niet dikquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for slowchat
He ga jompo van mij met je obsessie voor mij. Verder wat deuce zegt.. cum van een bbc uit je vriendin likken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mag Che wel met andere vrouwen afspreken?
Ga trannypik zuigen beta single kkmongool.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef Deuce92 het volgende:
Krijg bij MsMessy het gevoel dat ze haar open relatie alsmaar goed moet praten om haarzelf ervan te overtuigen dat Weissman toch echt wel van haar houdt, en dat het toch echt ook haar keuze was, niet dat Weissman andere vrouwen wil neuken en dat zij zich er maar bij heeft neergelegd.
Maar goed, ik bemoei niet.
en wie ben jij nu weerquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
He ga jompo van mij met je obsessie voor mij. Verder wat deuce zegt.. cum van een bbc uit je vriendin likken.
Ik bemoei niet
dat dere proteinquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik al cum lik is het mijn eigen
no homo
quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ga trannypik zuigen beta single kkmongool.![]()
So they say. Althans Weiss hoopt dat. Ik heb t geprobeerd maar Che wilde mij niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
en wie ben jij nu weer
edit: oh ik snap em al jij bent 't vriendje van die borderlinehoofddoek
ligt aan je merk trenquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:57 schreef fathank het volgende:
Welke kwark hebben jullie?
Kan ik whey combineren met tren? Of is dat te zwaar voor de lever?
Gevoelige snaar geraakt? Wellicht zit er dan een kern van waarheid in. In dat geval is het een beetje ironisch om iemand anders beta te noemen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ga trannypik zuigen beta single kkmongool.![]()
Je komt niet aan Weissman!! Praat niet over liefde als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over Weiss of mij persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt? Wellicht zit er dan een kern van waarheid in. In dat geval is het een beetje ironisch om iemand anders beta te noemen.
Volgens cuckold weiss welquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
en wie ben jij nu weer
edit: oh ik snap em al jij bent 't vriendje van die borderlinehoofddoek
Denken dat een open relatie geen liefde betekend. Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:10 schreef fathank het volgende:
Typische vrouwenreactie.
Zelf te pas en te onpas koketteren met je open relatie en als een vreemde op internet er wat over zegt huilie huilie doen.
Lekkere chick op die scootahquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:16 schreef fathank het volgende:
Topic samengevat in 1 GIFje
[ afbeelding ]
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen. Maar je moet niet vreemd opkijken als je zelf samen met je vriendje overal loopt te roeptoeteren over je open relatie dat mensen daar een mening over vormen. En als er dan wat geroepen wordt wat je niet aanstaat ga je gelijk op de emotionele tour als een olifant stampend door de kamer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Denken dat een open relatie geen liefde betekend. Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.![]()
Ga jullie goed stelletje randdebielen.
Nee man, JB is spanger.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey vriend is dat JB op die plaatje?
BB-topic niet gelezen vriendjequote:Op dinsdag 21 april 2015 15:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend, ze zegt 'Forever bulking'. Dat is geheimtaal voor 'Ik ben ook kankerdik'.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Denken dat een open relatie geen liefde betekend. Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.![]()
Doei, bedankt voor de dramaquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mond houwe beta!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:22 schreef VMSDKR het volgende:
Wauw MsMessy dat vind ik wel erg generaliserend, ik was niet eens aanwezig zonet!!
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Eiiindelijk 100kg omhoog gekregen met deadlift vandaag.
Kom maar op met die Big Tasty.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:42 schreef fathank het volgende:
Rustige buurt hier
Slecht weer in Nederland
Doe mij maar een Big Mac
deuce raakte een gevoelige snaar bij MsMessyquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:56 schreef Awesome_ het volgende:
watskeburt
samenvatting in ruil voor mijn e-back een gehele week.
Iemand anders dan ik vloog uit de bocht. Verfrissend.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:56 schreef Awesome_ het volgende:
watskeburt
samenvatting in ruil voor mijn e-back een gehele week.
#savagequote:Op dinsdag 21 april 2015 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Even de aandacht afleiden. http://jouwrechtvanspreke(...)n-toch-maar-moslims/
over 50 jaar is het te laatquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:48 schreef Awesome_ het volgende:
Doe maar niet man. Ik volg het nieuws bewust niet. Kookte al van woede toen ik iets opving van die reacties op die verzopen mensen. Terwijl ik normaal een rustige jongen ben. Wist meteen weer waarom nieuws voor de peasants is.
Dat endo-lifequote:Op dinsdag 21 april 2015 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
Ey hou trouwens eens op man, dit is mijn eerste dag in de cut.
Gvd.
wat??quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh kijk, MsMessy heeft al een kloon gemaakt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok band of brothers is best verslavend.
Je hebt nog altijd Pacific.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:33 schreef Deuce92 het volgende:
Mwah, duurt tien uurtjes of zo? Afkicken gebeurt vanzelf als je ermee klaar bent.
O, oké. Ik zie al aan wiens kant jij staat. Goed om te weten, vriend.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:18 schreef JaqenHghar het volgende:
Hey Messy, laat je niet gekmaken door die trannyneuker.
Hey Deuce, oke man. Wat een frustratie in die post.
misschien heeft weiss hem een ritje belooft weet jij veelquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, oké. Ik zie al aan wiens kant jij staat. Goed om te weten, vriend.
Beetje jammer, maar het zij zo.
Op wie? MsMessy, Fripsel, of Weiss zelf?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:26 schreef Beach het volgende:
[..]
misschien heeft weiss hem een ritje belooft weet jij veel
dan zou ik jou ook aan de kant schuiven
Gast beter houd je je kop.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op wie? MsMessy, Fripsel, of Weiss zelf?
Impliceren dat Weissman jou uit kan lenen gaat te ver?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja kom op man. Sommige dingen gaan gewoon te ver.
quote:
Mij of msmessyquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Impliceren dat Weissman jou uit kan lenen gaat te ver?
[..]
Sneuquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef seto het volgende:
doe nou niet alsof jouw kut nog enige waarde heeft fripsel
quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef seto het volgende:
doe nou niet alsof jouw kut nog enige waarde heeft fripsel
Hoezo gaat dit eigenlijk te ver, maar alle andere persoonlijke dingen die gezegd worden niet? Heeft de paus er een taboe van gemaakt ofzo?quote:
Jij bent helemaal hypocriet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoezo gaat dit eigenlijk te ver, maar alle andere persoonlijke dingen die gezegd worden niet? Heeft de paus er een taboe van gemaakt ofzo?
#dtv
Ik heb he-le-maal niets gezegd waar een waardeoordeel aan hangt. Goed lezen.quote:
Dat jij het als een persoonlijke aanval ziet als ik zeg dat jojo'en vooral met ruggengraat te maken heeft zegt meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb he-le-maal niets gezegd waar een waardeoordeel aan hangt. Goed lezen.
Je doet alleen zelf heel leuk mee met anderen op persoonlijke shit aanvallen, vroeg me af waarom dit een no-go is.
Wachtwat. Ik dacht meer aan de crush erbij halen, eerdere fatjokes enzo. Net zo persoonlijk, net zo mogelijk kwetsend. Post je het online, kan je er reactie op verwachten. Niet altijd positief. Zo simpel is het toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat jij het als een persoonlijke aanval ziet als ik zeg dat jojo'en vooral met ruggengraat te maken heeft persoonlijk opvat zegt meer over jou dan over mij.
vriend ik heb niet gezien wat voor zieke diss jij gezet hebt maar ik heb je backquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef Deuce92 het volgende:
Je post hier nu zo lang mee, ik dacht eigenlijk dat je 't wel kon hebben.
Fatjokes?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wachtwat. Ik dacht meer aan de crush erbij halen, eerdere fatjokes enzo. Net zo persoonlijk, net zo mogelijk kwetsend. Post je het online, kan je er reactie op verwachten. Niet altijd positief. Zo simpel is het toch?
Ik heb wel een antwoord hoor. Het gaat me er helemaal niet omdat ik eventueel persoonlijk aangevallen zou worden. Volgens mij liet iemand net heel duidelijk merken klaar te zijn met die opmerkingen en er dan nog zoiets achteraan gooien is smerig.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je geen antwoord hebt, ook goed. Wie deelt, moet kunnen incasseren.
nee heb open relatie dus ben niet in staat om van iemand te houdenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Even iets anders.
Heeft seto een vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |