SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Haha ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef seto het volgende:
ben er weer vriend
had even nachtmerrie dat er allemaal saaie/labiele wijven in de gym aan het posten waren
[ afbeelding ]
waarom post deze godin nog niet hierquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Eiiindelijk 100kg omhoog gekregen met deadlift vandaag.
Kop houwequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef seto het volgende:
ben er weer vriend
had even nachtmerrie dat er allemaal saaie/labiele wijven in de gym aan het posten waren
[ afbeelding ]
Ik heb ze net van m gekregen, JB heeft een winnaar te pakkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Etha ik heb me inmiddels genoeg bewezen om in de dm-cirkel te mogen.
Jullie vrouwen afpikkuh. Op CC naquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef Questular het volgende:
Je vraagt je af wat ze hier komen doen.....
Doe eens een voorstel danquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:25 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zet te denken he, sommige topics hebben altijd zo'n disclaimer over dat je alleen mag posten als je lief doet en zo. Geen teentjes trappen etc. Nu hoeven wij dat niet want dat is nu net de kern van de gym. Maar wat als we nu wat basic krachteisen stellen. Gewoon niet te hoog. Maar wel een goede 2 maanden prep voor nodig zeg maar. Goed idee?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Questular het volgende:
Ik ben voor, iedereen die geen 1x5x100kg kan benchen moet lekker wegblijven
Hoe willen jij dat controleren?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
2x BW DL
1x BW SQ
1x BW BP
En 5 pullups of zo
Zoiets. Gewoon niet te gortig. Rustig aan.
lol dat waren mijn beginstatsquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
2x BW DL
1x BW SQ
1x BW BP
En 5 pullups of zo
oke doei ik was het toch wel zatquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Questular het volgende:
Ik ben voor, iedereen die geen 1x5x100kg kan benchen moet lekker wegblijven
100 kg bench op 80 kg bw. Misschien als ik ooit lol ga vinden in 't benchenquote:
Exact dit.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
100 kg bench op 80 kg bw. Misschien als ik ooit lol ga vinden in 't benchen.
Gewoon zeggen nee maar ben al wel klaar met je moeder.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
100 kg bench op 80 kg bw. Misschien als ik ooit lol ga vinden in 't benchen. Wat een pleurisoefening vind ik het.
Gister wel de bench extra lang gebruikt. Had net 1 setje met 40 kg gedaan, komt er zo'n leipe mocro gelijk vragen 'aj mattie ben je al klaar of wat?'.
Schouder is idd wel iets om zeer goed in de gaten te houden met benchen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook 1rm van 100 maar weer 93 kilo. Hopelijk gaat het beter als mijn schouder een beetje heelt. Nu is het zo wanneer ik echt kracht zet bij een zware grind, er zoveel spanning op komt dat het pijn gaat doen. Dus ben gewoon aan het benchen op 90% van mijn kracht als het ware . Gelukkig gaat die 90% ook wel steeds iets omhoog.
Vid geDM'T!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wil wel gatekeeper zijn voor de vids. Kan wel aan snakey vragen of die dit onderin wil zetten.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon zeggen nee maar ben al wel klaar met je moeder.
Lekker, op hoeveel kcals ga je zitten?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben vandaag begonnen met de zomercutz. 3x per week FB.
even googlelen op snatchquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:04 schreef seto het volgende:
voor de mensen die bij de gym illuminati willen: 1.5xbw snatch is vereist
pre; een gezonde voorliefde voor een pik aan je wijfquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:04 schreef seto het volgende:
voor de mensen die bij de gym illuminati willen: 1.5xbw snatch is vereist
2300quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lekker, op hoeveel kcals ga je zitten?
Gerapporteerd. Vuige racist.quote:
dit doet pijnquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:12 schreef Awesome_ het volgende:
luister effe vrienden ik denk dat iedereen wel weet dat ik ruim aan die eisen voldoe
iedereen die er toe doet iig
en Fopje, jij moet oppleurenquote:
Haha alsof wij nog nooit samen getraind hebbenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha alsof wij nog nooit samen getraind hebben
Heb je je kaartje eigenlijk al? Ik niet.
Sterkte broquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
damn cuts is wel moeilijk mannen2 brood met pindakaas en een banaan voor lunch
Doe dan, vriend van me heeft nog kaartje over (omdat ie naar Defqon oid gaat ipv WAE maar dat pas besloot toen hij al een WAE kaatje had gekocht) btw en moet er van af.quote:
Bedankt hiervoor, weer een nutteloze TR afgevinkt.quote:
Kaolo smegmanusquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bedankt hiervoor, weer een nutteloze TR afgevinkt.
hoeveel til je?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef smegmanus het volgende:
Vanwaar deze haat ik sta aan jullie kant hoor.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef smegmanus het volgende:
Vanwaar deze haat ik sta aan jullie kant hoor.
Dunno man, ik ben gestopt met voetbal en ga over 2 maandjes weer naar de sportschool.quote:
Waarom heb je die huilende smileys in mijn quote gezet?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dunno man, ik ben gestopt met voetbal en ga over 2 maandjes weer naar de sportschool.
Dan ben ik denk ik dagelijks in dit topic te vinden.
Ongelukje.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom heb je die huilende smileys in mijn quote gezet?Kaolo.
inb4 dat zei je moeder-grapjequote:
20 interne zweepslagen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey smegma heeft fopje strafregels gekregen?
ik heb exact het dubbele. Zou dat het probleem zijn....quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
damn cuts is wel moeilijk mannen2 brood met pindakaas en een banaan voor lunch
Pindakaas is echt gevaarlijk maat. Je eet veel meer dan je denkt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb exact het dubbele. Zou dat het probleem zijn....
is ook onmogelijk om dun te smeren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pindakaas is echt gevaarlijk maat. Je eet veel meer dan je denkt.
inwendig was inderdaad een betere woordkeus.quote:
184kg DL..! Oké ik kom in 2031 wel weer terugquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
2x BW DL
1x BW SQ
1x BW BP
En 5 pullups of zo
als je dan ondertussen ook een man bent geworden mag je lid worden van de gym insidersquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
184kg DL..! Oké ik kom in 2031 wel weer terug
No fucking way, dan hou ik die tieten liever.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:25 schreef seto het volgende:
[..]
als je dan ondertussen ook een man bent geworden mag je lid worden van de gym insiders
maar jij bent een gym alphaquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:51 schreef Questular het volgende:
Mn vriendin gaat lekker helemaal nergens naar toe met een ex van haar, niet poolen, iets drinken of snelschaken
waz met die bianchi vriend danquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:56 schreef seto het volgende:
[..]
maar jij bent een gym alpha
niet zo'n R&P beta
Als die vriendin een beetje respect had, zou ze niet gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P / Vriendin gaat opeens poolen met een jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |