quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:37 schreef smegmanus het volgende:
Vanwaar deze haat ik sta aan jullie kant hoor.
Dunno man, ik ben gestopt met voetbal en ga over 2 maandjes weer naar de sportschool.quote:
Waarom heb je die huilende smileys in mijn quote gezet?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dunno man, ik ben gestopt met voetbal en ga over 2 maandjes weer naar de sportschool.
Dan ben ik denk ik dagelijks in dit topic te vinden.
Ongelukje.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom heb je die huilende smileys in mijn quote gezet?Kaolo.
inb4 dat zei je moeder-grapjequote:
20 interne zweepslagen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey smegma heeft fopje strafregels gekregen?
ik heb exact het dubbele. Zou dat het probleem zijn....quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
damn cuts is wel moeilijk mannen2 brood met pindakaas en een banaan voor lunch
Pindakaas is echt gevaarlijk maat. Je eet veel meer dan je denkt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb exact het dubbele. Zou dat het probleem zijn....
is ook onmogelijk om dun te smeren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pindakaas is echt gevaarlijk maat. Je eet veel meer dan je denkt.
inwendig was inderdaad een betere woordkeus.quote:
184kg DL..! Oké ik kom in 2031 wel weer terugquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
2x BW DL
1x BW SQ
1x BW BP
En 5 pullups of zo
Zoiets. Gewoon niet te gortig. Rustig aan.
als je dan ondertussen ook een man bent geworden mag je lid worden van de gym insidersquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
184kg DL..! Oké ik kom in 2031 wel weer terug
No fucking way, dan hou ik die tieten liever.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:25 schreef seto het volgende:
[..]
als je dan ondertussen ook een man bent geworden mag je lid worden van de gym insiders
maar jij bent een gym alphaquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:51 schreef Questular het volgende:
Mn vriendin gaat lekker helemaal nergens naar toe met een ex van haar, niet poolen, iets drinken of snelschaken
waz met die bianchi vriend danquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:56 schreef seto het volgende:
[..]
maar jij bent een gym alpha
niet zo'n R&P beta
Als die vriendin een beetje respect had, zou ze niet gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P / Vriendin gaat opeens poolen met een jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |