SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Haha ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef seto het volgende:
ben er weer vriend
had even nachtmerrie dat er allemaal saaie/labiele wijven in de gym aan het posten waren
[ afbeelding ]
waarom post deze godin nog niet hierquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Eiiindelijk 100kg omhoog gekregen met deadlift vandaag.
Kop houwequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef seto het volgende:
ben er weer vriend
had even nachtmerrie dat er allemaal saaie/labiele wijven in de gym aan het posten waren
[ afbeelding ]
Ik heb ze net van m gekregen, JB heeft een winnaar te pakkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Etha ik heb me inmiddels genoeg bewezen om in de dm-cirkel te mogen.
Jullie vrouwen afpikkuh. Op CC naquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef Questular het volgende:
Je vraagt je af wat ze hier komen doen.....
Doe eens een voorstel danquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:25 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zet te denken he, sommige topics hebben altijd zo'n disclaimer over dat je alleen mag posten als je lief doet en zo. Geen teentjes trappen etc. Nu hoeven wij dat niet want dat is nu net de kern van de gym. Maar wat als we nu wat basic krachteisen stellen. Gewoon niet te hoog. Maar wel een goede 2 maanden prep voor nodig zeg maar. Goed idee?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Questular het volgende:
Ik ben voor, iedereen die geen 1x5x100kg kan benchen moet lekker wegblijven
Hoe willen jij dat controleren?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
2x BW DL
1x BW SQ
1x BW BP
En 5 pullups of zo
Zoiets. Gewoon niet te gortig. Rustig aan.
lol dat waren mijn beginstatsquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
2x BW DL
1x BW SQ
1x BW BP
En 5 pullups of zo
Zoiets. Gewoon niet te gortig. Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |