SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Haha ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef seto het volgende:
ben er weer vriend
had even nachtmerrie dat er allemaal saaie/labiele wijven in de gym aan het posten waren
[ afbeelding ]
waarom post deze godin nog niet hierquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Eiiindelijk 100kg omhoog gekregen met deadlift vandaag.
Kop houwequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef seto het volgende:
ben er weer vriend
had even nachtmerrie dat er allemaal saaie/labiele wijven in de gym aan het posten waren
[ afbeelding ]
Ik heb ze net van m gekregen, JB heeft een winnaar te pakkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Etha ik heb me inmiddels genoeg bewezen om in de dm-cirkel te mogen.
Jullie vrouwen afpikkuh. Op CC naquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:19 schreef Questular het volgende:
Je vraagt je af wat ze hier komen doen.....
Doe eens een voorstel danquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:25 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zet te denken he, sommige topics hebben altijd zo'n disclaimer over dat je alleen mag posten als je lief doet en zo. Geen teentjes trappen etc. Nu hoeven wij dat niet want dat is nu net de kern van de gym. Maar wat als we nu wat basic krachteisen stellen. Gewoon niet te hoog. Maar wel een goede 2 maanden prep voor nodig zeg maar. Goed idee?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Questular het volgende:
Ik ben voor, iedereen die geen 1x5x100kg kan benchen moet lekker wegblijven
Hoe willen jij dat controleren?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
2x BW DL
1x BW SQ
1x BW BP
En 5 pullups of zo
Zoiets. Gewoon niet te gortig. Rustig aan.
lol dat waren mijn beginstatsquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
2x BW DL
1x BW SQ
1x BW BP
En 5 pullups of zo
Zoiets. Gewoon niet te gortig. Rustig aan.
oke doei ik was het toch wel zatquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef Questular het volgende:
Ik ben voor, iedereen die geen 1x5x100kg kan benchen moet lekker wegblijven
100 kg bench op 80 kg bw. Misschien als ik ooit lol ga vinden in 't benchenquote:
Exact dit.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
100 kg bench op 80 kg bw. Misschien als ik ooit lol ga vinden in 't benchen.
Gewoon zeggen nee maar ben al wel klaar met je moeder.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
100 kg bench op 80 kg bw. Misschien als ik ooit lol ga vinden in 't benchen. Wat een pleurisoefening vind ik het.
Gister wel de bench extra lang gebruikt. Had net 1 setje met 40 kg gedaan, komt er zo'n leipe mocro gelijk vragen 'aj mattie ben je al klaar of wat?'.
Schouder is idd wel iets om zeer goed in de gaten te houden met benchen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook 1rm van 100 maar weer 93 kilo. Hopelijk gaat het beter als mijn schouder een beetje heelt. Nu is het zo wanneer ik echt kracht zet bij een zware grind, er zoveel spanning op komt dat het pijn gaat doen. Dus ben gewoon aan het benchen op 90% van mijn kracht als het ware . Gelukkig gaat die 90% ook wel steeds iets omhoog.
Vid geDM'T!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wil wel gatekeeper zijn voor de vids. Kan wel aan snakey vragen of die dit onderin wil zetten.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon zeggen nee maar ben al wel klaar met je moeder.
Lekker, op hoeveel kcals ga je zitten?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben vandaag begonnen met de zomercutz. 3x per week FB.
even googlelen op snatchquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:04 schreef seto het volgende:
voor de mensen die bij de gym illuminati willen: 1.5xbw snatch is vereist
pre; een gezonde voorliefde voor een pik aan je wijfquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:04 schreef seto het volgende:
voor de mensen die bij de gym illuminati willen: 1.5xbw snatch is vereist
2300quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lekker, op hoeveel kcals ga je zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |