Sterkte met het revalideren. Kun je er helemaal vanaf komen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik volg op dit moment een revalidatietraject vanwege m'n fibromyalgie. Dus ik heb 3x per week 1,5 uur fysiotherapie en nog wat andere therapien. Na de zomer pak ik mijn studie weer op
Nee ik kan er niet vanaf komen, alleen er mee leren omgaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sterkte met het revalideren. Kun je er helemaal vanaf komen?
En welke studie ga je (weer) doen?
Knap kut.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik kan er niet vanaf komen, alleen er mee leren omgaan.
Communicatie & multimedia design. Had eigenlijk deze zomer al af moeten studeren
Lift je niet minder in de ochtend? De keren dat ik 's ochtends ga trainen vallen altijd een stuk zwaarderquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:01 schreef Ethanolic het volgende:
Henkie gewoon 's ochtends trainen maat, is echt heerlijk.
Vorige week nog PR op de DL gezet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Lift je niet minder in de ochtend? De keren dat ik 's ochtends ga trainen vallen altijd een stuk zwaarder
Is dat niet ook afhankelijk van of je een ochtend of avondmens bent?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Lift je niet minder in de ochtend? De keren dat ik 's ochtends ga trainen vallen altijd een stuk zwaarder
Ochtend of avondmensquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is dat niet ook afhankelijk van of je een ochtend of avondmens bent?
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ochtend of avondmens
Ja als je niks te doen hebt en tot 12:00 in je nest ligt te stinken word je vanzelf een avondmens ja.
3 weken bij je computer en telefoon vandaan reken maar dat je gewoon 's ochtends wakker wordt als het licht wordt.
Dit. En geen schermen (smartphone/ipad/televisie) in je slaapkamer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ochtend of avondmens
Ja als je niks te doen hebt en tot 12:00 in je nest ligt te stinken word je vanzelf een avondmens ja.
3 weken bij je computer en telefoon vandaan reken maar dat je gewoon 's ochtends wakker wordt als het licht wordt.
Probeer het eens zou ik zeggen.quote:
http://www.gezondheidsnet(...)-je-biologische-klokquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. En geen schermen (smartphone/ipad/televisie) in je slaapkamer.
En jij liet hem zijn gang gaan? Pussy.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:20 schreef Ethanolic het volgende:
Vannacht echt een sicke nachtmerrie gehad. Had 2 ton gewonnen op lotnummer EE 06033. Ik naar die sigarenboer, geloofde me niet en verknipte mijn staatslotDaar ging mijn 2 ton.
Waar heb ik gezegd dat ik geen ochtend mens ben?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, bullshit dat jij 'geen ochtend mens' bent.
Allemaal gebaseerd op 'luxeproblemen. 'quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsnet(...)-je-biologische-klok
Of je een ochtend- of avondmens bent, wordt voor de helft genetisch bepaald. De andere helft is omgevingsbepaald.
Omdat alles toch wel geregeld is blijf je tot 11:00 in je nest liggen. De boodschappen zijn al gedaan of het all-inclusive ontbijt staat al klaar.quote:Vooral op vakantie, als je niet gebonden bent aan werktijden, merk je hoe je biologische klok van nature is ingesteld. "De uitgesproken ochtendmensen zie je om zeven of acht uur 's morgens al hun tent uitkruipen. Een avondmens moet hier absoluut niet aan denken! Hij begint in z'n vakantie meestal pas tegen een uur of elf aan de dag", aldus Kerkhof.
Nergens, bleek uit je post over de wekker van je vriend.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik geen ochtend mens ben?
Hoe slechter ik slaap, hoe meer last ik van m'n fibro hebquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nergens, bleek uit je post over de wekker van je vriend.
Mijn biologische rise and shine gaat iedere ochtend om 7 uur af, terwijl ik, als ik niet train, pas om 8 uur op hoef.
Heb je bij een koude nacht ook meer last?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe slechter ik slaap, hoe meer last ik van m'n fibro heb
Ja. Ik leef permanent in truien en onder dekentjes. Ik heb nu met de scooter ook dat ik voordat ik aan m'n work out begin ik eerst op temperatuur moet komen, anders zit ik gewoon helemaal vastquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je bij een koude nacht ook meer last?
Ik weet 's ochtends als ik wakker word al of ik moet krabben of niet. Hoe kouder het is hoe meer last ik van m'n knieën heb.
Kanker, en ik dacht dat Cor oud was..quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:26 schreef fathank het volgende:
Ik weet 's ochtends als ik wakker word al of ik moet krabben of niet. Hoe kouder het is hoe meer last ik van m'n knieën heb.
Haram.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Was echt ziek. Ben echt HAM gegaan.
Paartje Janoski'squote:Op dinsdag 21 april 2015 09:38 schreef VMSDKR het volgende:
Ik word altijd 2min voor de wekker afgaat wakker.
Wat voor patta's heb je gehaald Henk?
Kan d'r ook weinig aan doen. Ik kraak aan alle kanten. Nek, ellebogen, schouders, achillespezen, knieën. Vandaar dat ik ook altijd een uitgebreide warmin-up doe. Ga ik bijv. koud squatten hoor je bij iedere rep 'krak' als ik door m'n knieën gaquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kanker, en ik dacht dat Cor oud was..
Islam = vredequote:
Daar hoef je niet oud voor te zijnquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Paartje Janoski's
[..]
Kan d'r ook weinig aan doen. Ik kraak aan alle kanten. Nek, ellebogen, schouders, achillespezen, knieën. Vandaar dat ik ook altijd een uitgebreide warmin-up doe. Ga ik bijv. koud squatten hoor je bij iedere rep 'krak' als ik door m'n knieën ga.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ochtend of avondmens
ik ook. Foto's in de plzquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:01 schreef Fripsel het volgende:
Ik probeer het gewoon nog een keerben nog steeds benieuwd naar het fysiek van de meeste hier.
Nou kom maar opquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
Heb vanmorgen wel een pre-cut foto gemaakt trouwens
beetje druk de laatste tijd dus niet zo vaak op fokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |