jammer niet nederlands ondertitled spreek geen engelsquote:
7 jaar geleden alweerquote:Op maandag 20 april 2015 22:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
jouw vroeger is niet zo heel lang geleden toch?
Nouja die negers ook niet dus dat had niet uitgemaakt.quote:Op maandag 20 april 2015 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jammer niet nederlands ondertitled spreek geen engels
quote:Op maandag 20 april 2015 23:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja die negers ook niet dus dat had niet uitgemaakt.
Nee ik heb geen leven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoef jij niet naar school of werk morgen?
Die gymchick: ben je dat zelf of is dat je huisgenote?quote:
Ik heb er anders al best wat voorbij zien komen ondertussen en de meeste zijn geen zieke liftersquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:57 schreef Questular het volgende:
Denken dat de mensen hier niet allemaal zieke lifters zijn ,wat is er mis met sommige hier?
Ik had in m'n vorige gym ook een Downie rondlopen. Die was wel beresterkquote:
Was ook zo'n gast die 70 instant-noodles pakjes per week atquote:Op maandag 20 april 2015 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou bizarre eters niet kunnen kijken want gerard joling, maar die voorstukjes waarbij mensen walgend aan broccoli knabbelen zijn wel geinig
FF laten uitzuigen door Deuce de IT'er. SSD'tje laten plaatsen en je kunt er zo weer tegenaan. Hoef je geen gemankeerd apparaat als vervanger te kopenquote:Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
welke chromebook had je ook alweer? Laptop klinkt nu als een grasmaaier.
Zekerquote:
Dat doen mensen die liften nou eenmaal.quote:
En dan schop je em niet z'n bed uit? Wat een lapzwans.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:49 schreef Fripsel het volgende:
Mijn vriend zijn wekker ging voor de verandering weer eens een uur lang af
Jij traint toch 's ochtends? M'n huidge gym is ook 2 ochtenden per week open vanaf 07:00. Twijfel om 's ochtends te gaan, maar ben benieuwd of ik dan de rest van de dag nog wel kan functioneren. Als ik 's avonds train en thuis kom ben ik helemaal klaar en vallen m'n ogen vanzelf dicht als ik niet oppas.quote:
ochtendbout in de plee gedeponeerd?quote:
quote:
Ik volg op dit moment een revalidatietraject vanwege m'n fibromyalgie. Dus ik heb 3x per week 1,5 uur fysiotherapie en nog wat andere therapien. Na de zomer pak ik mijn studie weer opquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:02 schreef Eleiko het volgende:
@Fripsel: wat doe jij zoal op een dag / hoe zien je dagen eruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |