thanks i guess :Squote:Op maandag 20 april 2015 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
Of nja behalve dan degenen met goede aesthetics, ofzo. Maar de mensen met echt goede aesthetics posten hier niet zo veel, of eventjes heel veel en stoppen dan weer volledig net als wijlen dreamerbulk
Nee, gewoon nee. Niks zo erg als een man die je met je pink in tweeën kan breken.quote:Op maandag 20 april 2015 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
liever ecto dan kaolo vette die geen maat kan houden lol ol ollol
Nee man, alsof je naar een kinderlijfje kijkt bij ecto'squote:Op maandag 20 april 2015 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker man, zo'n vent die eruit ziet alsof hij uit alleen maar ledematen bestaat.quote:Op maandag 20 april 2015 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
Heb ik niet nodig.quote:Op maandag 20 april 2015 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
Was geen diss verder hoor. Maar zoals ik Dennis heb leren kennen speelt hij nooit 'hard to get' of zo snapje
quote:Op maandag 20 april 2015 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou bizarre eterstv niet kunnen kijken want gerard joling, maar die voorstukjes waarbij mensen walgend aan broccoli knabbelen zijn wel geinigtv
quote:Op maandag 20 april 2015 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets van aantrekken hoor deuceje, rest moet nog bewijzen dat ze jouw guns hebben.
/wk
Best wel lief dit.quote:
Niet dat ik nog medische verhalen mag vertellen ofzo, maar we hebben srs een keer een gast met gigantische maagbloeding op OK gehad, die 3 1,5 literflessen op een dag in z'n mik bleek te gooien.quote:Op maandag 20 april 2015 22:32 schreef Awesome_ het volgende:
4200kcals. 30 blikjes. Nee, dan is het fake idd. Zo zag ze er niet uit.
Echt inclusief de flessen?quote:Op maandag 20 april 2015 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet dat ik nog medische verhalen mag vertellen ofzo, maar we hebben srs een keer een gast met gigantische maagbloeding op OK gehad, die 3 1,5 literflessen op een dag in z'n mik bleek te gooien.
Btw. Check het programma wat nu op is.
Staat echt bijna nooit op hier, maar nu is het alsof ik naar een open wond kijk. Wil niet kijken maar moet blijven kijken.quote:
ik quote seto vast.quote:Op maandag 20 april 2015 22:28 schreef seto het volgende:
denken dat dat echt is XD
had beter van je verwacht awesome
Shiittt. Snap dat niet man.quote:Op maandag 20 april 2015 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet dat ik nog medische verhalen mag vertellen ofzo, maar we hebben srs een keer een gast met gigantische maagbloeding op OK gehad, die 3 1,5 literflessen op een dag in z'n mik bleek te gooien.
Btw. Check het programma wat nu op is.
suuuuuuuurequote:Op maandag 20 april 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Staat echt bijna nooit op hier, maar nu is het alsof ik naar een open wond kijk. Wil niet kijken maar moet blijven kijken.
Neh. Die freaks gingen naar de kleinere ziekenhuizen, helaas. Spannendste wat eruit is gevist in mijn bijzijn is een Smirnoff fles, zo'n grote. En een spatel.quote:
Ik neem aan uit de anusquote:Op maandag 20 april 2015 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh. Die freaks gingen naar de kleinere ziekenhuizen, helaas. Spannendste wat eruit is gevist in mijn bijzijn is een Smirnoff fles, zo'n grote. En een spatel.
quote:Op maandag 20 april 2015 22:35 schreef no1uknow het volgende:
Nou zit ik de hele avond op het internet, dat pleit ook niet echt voor me.
Maar ik kies tenminste nog voor de kankerzooi waar ik naar kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |