Ja rage is voorbij. Even m'n chakra's op een rijtje gezet enzo. Plus over anderhalve minuut is Band of Brothers in 1080p klaar met downloaden en kan ik even calorievrij bingen.quote:
Als je samoan bent mag zoietsquote:
Nog nooit gezien?quote:Op maandag 20 april 2015 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja rage is voorbij. Even m'n chakra's op een rijtje gezet enzo. Plus over anderhalve minuut is Band of Brothers in 1080p klaar met downloaden en kan ik even calorievrij bingen.
Je was toch mensen in het spaans aan het uitschelden?quote:Op maandag 20 april 2015 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
ben echt zieke online course aan het volgen
CEO 10k/a day
sick bro welke?quote:Op maandag 20 april 2015 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
ben echt zieke online course aan het volgen
CEO 10k/a day
heb je br ba al gezienquote:Op maandag 20 april 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope. Ondanks m'n seriegeilheid. Sopranos ook nog niet, dus die komt hierna.
Meegedaan aan Market Garden. Heldquote:Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
Holy shit, Malarkey leeft gewoon nog.
http://en.wikipedia.org/wiki/Donald_Malarkey
Mn tablet is naar de kk gegaan. Dus had daar weekje sabbatical daarin. Vandaag weer gedaan wel.quote:Op maandag 20 april 2015 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je was toch mensen in het spaans aan het uitschelden?
Jammer dat MG mislukt is en half NL daardoor geen eten had. Maarja, het was in jouw hometown.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 20:33 schreef Awesome_ het volgende:
ik heb commando nog geen één keer gezien. En nu?
Ieder jaar naar de herdenking, helaas zijn de nog maar een paar van die oude bazen die kunnen komen. Wordt met het jaar minderquote:Op maandag 20 april 2015 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jammer dat MG mislukt is en half NL daardoor geen eten had. Maarja, het was in jouw hometown.
Ook geen wonder dat je niet afvalt. Je hebt de discipline van een grindtegel. Vanmiddag was je nog 'out' en nu alweer terug. Man man man.quote:
Gainden jullie maar een fractie van wat ik afviel.quote:Op maandag 20 april 2015 20:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook geen wonder dat je niet afvalt. Je hebt de discipline van een grindtegel. Vanmiddag was je nog 'out' en nu alweer terug. Man man man.
quote:Op maandag 20 april 2015 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gainden jullie maar een fractie van wat ik afviel.
lol 11kg in 5 maanden? doe dat met een kuurtje van 8 wekenquote:Op maandag 20 april 2015 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gainden jullie maar een fractie van wat ik afviel.
doe danquote:Op maandag 20 april 2015 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol 11kg in 5 maanden? doe dat met een kuurtje van 8 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |