Ja rage is voorbij. Even m'n chakra's op een rijtje gezet enzo. Plus over anderhalve minuut is Band of Brothers in 1080p klaar met downloaden en kan ik even calorievrij bingen.quote:
Als je samoan bent mag zoietsquote:
Nog nooit gezien?quote:Op maandag 20 april 2015 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja rage is voorbij. Even m'n chakra's op een rijtje gezet enzo. Plus over anderhalve minuut is Band of Brothers in 1080p klaar met downloaden en kan ik even calorievrij bingen.
Je was toch mensen in het spaans aan het uitschelden?quote:Op maandag 20 april 2015 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
ben echt zieke online course aan het volgen
CEO 10k/a day
sick bro welke?quote:Op maandag 20 april 2015 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
ben echt zieke online course aan het volgen
CEO 10k/a day
heb je br ba al gezienquote:Op maandag 20 april 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope. Ondanks m'n seriegeilheid. Sopranos ook nog niet, dus die komt hierna.
Meegedaan aan Market Garden. Heldquote:Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
Holy shit, Malarkey leeft gewoon nog.
http://en.wikipedia.org/wiki/Donald_Malarkey
Mn tablet is naar de kk gegaan. Dus had daar weekje sabbatical daarin. Vandaag weer gedaan wel.quote:Op maandag 20 april 2015 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je was toch mensen in het spaans aan het uitschelden?
Jammer dat MG mislukt is en half NL daardoor geen eten had. Maarja, het was in jouw hometown.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 20:33 schreef Awesome_ het volgende:
ik heb commando nog geen één keer gezien. En nu?
Ieder jaar naar de herdenking, helaas zijn de nog maar een paar van die oude bazen die kunnen komen. Wordt met het jaar minderquote:Op maandag 20 april 2015 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jammer dat MG mislukt is en half NL daardoor geen eten had. Maarja, het was in jouw hometown.
Ook geen wonder dat je niet afvalt. Je hebt de discipline van een grindtegel. Vanmiddag was je nog 'out' en nu alweer terug. Man man man.quote:
Gainden jullie maar een fractie van wat ik afviel.quote:Op maandag 20 april 2015 20:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook geen wonder dat je niet afvalt. Je hebt de discipline van een grindtegel. Vanmiddag was je nog 'out' en nu alweer terug. Man man man.
quote:Op maandag 20 april 2015 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gainden jullie maar een fractie van wat ik afviel.
lol 11kg in 5 maanden? doe dat met een kuurtje van 8 wekenquote:Op maandag 20 april 2015 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gainden jullie maar een fractie van wat ik afviel.
doe danquote:Op maandag 20 april 2015 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol 11kg in 5 maanden? doe dat met een kuurtje van 8 weken
nog bedankt voor je bestelling, sicke stack, knalkuurtjequote:Op maandag 20 april 2015 21:05 schreef Jahr00n het volgende:
11kg in 5 maanden pak ik met een crea only kuurtje nog
ik ga volgende week hgh+test+tren+tb500 zetten
let op mijn woord 25kg massa pakken 2 maandjes
ik ben gwn lekker chubbyquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben srs wel benieuwd naar jullie fysiek. Niet om te bitchen, maar om er btje beeld van te krijgen.
ik val in het niet bij jahroonquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben srs wel benieuwd naar jullie fysiek. Niet om te bitchen, maar om er btje beeld van te krijgen.
Je hebt DM.quote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
ik kan jou verzekeren dat zyzz een kleine jongen zou zijn in deze reeksquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Je mag JB dm'en, zij kan het je vertellenquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2015 21:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
shit wilde al zeggen inb4 dickpic van deuce jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Sap met "zou wel voor novelty factor"
Ja, niet. Maar daar heb je airlift suspensions voor. Dan kan je hem d.m.v. lucht gewoon omhoog en naar beneden laten zakken. Showtje lkkr beneden en als je gaat rijden weer omhoog.quote:Op maandag 20 april 2015 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe kom je daar verkeersdrempels mee over?
Ze durven nietquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit ja, alleen dan wel om te bitchen. Ik vermoed namelijk dat 9.5/10 eruitzien alsof ze niet liften, spekkies en gespierde spijkers met een grote e-personaquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja, alleen dan wel om te bitchen. Ik vermoed namelijk dat 9.5/10 eruitzien alsof ze niet liften, spekkies en gespierde spijkers met een grote e-persona
Ik ook wel.quote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naar jouw ben ik eigenlijk ook wel benieuwd
Naar mijn wat?quote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naar jouw ben ik eigenlijk ook wel benieuwd
De foto's die ik tot nu toe heb gezien bewijzen vnl dat hoe groter de e-persona, hoe lager de aestheticswaarde, dus denk dat je wel gelijk hebt.quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja, alleen dan wel om te bitchen. Ik vermoed namelijk dat 9.5/10 eruitzien alsof ze niet liften, spekkies en gespierde spijkers met een grote e-persona
whehe harde burn voor een ieder die al foto's naar cc heeft gestuurd maynquote:Op maandag 20 april 2015 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De foto's die ik tot nu toe heb gezien bewijzen vnl dat hoe groter de e-persona, hoe lager de aestheticswaarde, dus denk dat je wel gelijk hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |