Ze durven nietquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben srs wel benieuwd naar jullie fysiek. Niet om te bitchen, maar om er btje beeld van te krijgen.
Dit ja, alleen dan wel om te bitchen. Ik vermoed namelijk dat 9.5/10 eruitzien alsof ze niet liften, spekkies en gespierde spijkers met een grote e-personaquote:Op maandag 20 april 2015 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben srs wel benieuwd naar jullie fysiek. Niet om te bitchen, maar om er btje beeld van te krijgen.
quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja, alleen dan wel om te bitchen. Ik vermoed namelijk dat 9.5/10 eruitzien alsof ze niet liften, spekkies en gespierde spijkers met een grote e-persona
Ik ook wel.quote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naar jouw ben ik eigenlijk ook wel benieuwd
Naar mijn wat?quote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naar jouw ben ik eigenlijk ook wel benieuwd
De foto's die ik tot nu toe heb gezien bewijzen vnl dat hoe groter de e-persona, hoe lager de aestheticswaarde, dus denk dat je wel gelijk hebt.quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja, alleen dan wel om te bitchen. Ik vermoed namelijk dat 9.5/10 eruitzien alsof ze niet liften, spekkies en gespierde spijkers met een grote e-persona
whehe harde burn voor een ieder die al foto's naar cc heeft gestuurd maynquote:Op maandag 20 april 2015 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De foto's die ik tot nu toe heb gezien bewijzen vnl dat hoe groter de e-persona, hoe lager de aestheticswaarde, dus denk dat je wel gelijk hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |