Haram.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Was echt ziek. Ben echt HAM gegaan.
Paartje Janoski'squote:Op dinsdag 21 april 2015 09:38 schreef VMSDKR het volgende:
Ik word altijd 2min voor de wekker afgaat wakker.
Wat voor patta's heb je gehaald Henk?
Kan d'r ook weinig aan doen. Ik kraak aan alle kanten. Nek, ellebogen, schouders, achillespezen, knieën. Vandaar dat ik ook altijd een uitgebreide warmin-up doe. Ga ik bijv. koud squatten hoor je bij iedere rep 'krak' als ik door m'n knieën gaquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kanker, en ik dacht dat Cor oud was..
Islam = vredequote:
Daar hoef je niet oud voor te zijnquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Paartje Janoski's
[..]
Kan d'r ook weinig aan doen. Ik kraak aan alle kanten. Nek, ellebogen, schouders, achillespezen, knieën. Vandaar dat ik ook altijd een uitgebreide warmin-up doe. Ga ik bijv. koud squatten hoor je bij iedere rep 'krak' als ik door m'n knieën ga.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ochtend of avondmens
Ja als je niks te doen hebt en tot 12:00 in je nest ligt te stinken word je vanzelf een avondmens ja.
3 weken bij je computer en telefoon vandaan reken maar dat je gewoon 's ochtends wakker wordt als het licht wordt.
ik ook. Foto's in de plzquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:01 schreef Fripsel het volgende:
Ik probeer het gewoon nog een keerben nog steeds benieuwd naar het fysiek van de meeste hier.
Nou kom maar opquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
Heb vanmorgen wel een pre-cut foto gemaakt trouwens
beetje druk de laatste tijd dus niet zo vaak op fokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |