Nee, hun mannelijke vrienden zijn echt alleen vrienden hoor. Echt waar.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:38 schreef fathank het volgende:
Wel weer typerend dat het voornamelijk vrouwen zijn die roepen dat je prima kunt afspreken met je ex.
Net zoals vrouwen die zoveel mannelijke vrienden hebben en daarmee 1op1 afspreken
"Oh we zijn zulke goeie vrienden".
Nee kut, hij wil in je broekje. Of zeiken of z'n vriendin bij jou.
Schat gebruik geen woorden die niet in je woordenboek staan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat discussieer jij vreemd zeg. Dat a voor jou normaal is maakt het niet normaal, lijkt mij. Dat heeft niets te maken met vertrouwen in jezelf.
Ja want jaloers zijn heeft helemaal niets te maken met je eigen angsten natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je slaat zo ontzettend de plank mis met je redenatie.
Leer lezen, gelloze.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh en jij weet wel wat ''normaal'' is wil je zeggen?
Niet chill vinden dat je vriendin afspreekt met haar ex = jaloers zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja want jaloers zijn heeft helemaal niets te maken met je eigen angsten natuurlijk
Dat wil ik best doen. Als jij leert een komma te plaatsen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Schat gebruik geen woorden die niet in je woordenboek staan.
Voor je het weet ligt zij zes lagen pussyvocht van je pik te likken zonder dat ze het weet. Zo weet ik er nog wel meer zeg. Flikker op Deuce. Ga maar tranny's kijken op Tumblr of zoquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:42 schreef Deuce92 het volgende:
Voor je het weet lig je liters negerzaad uit de poes van je vriendin te slurpen terwijl zij nog even lekker in haar poepertje wordt genomen door de BBC.
No thanks Jeff.
Ja want waar is diegene een gevaar voor jou dan? Wat is nou het hele probleem dan? Je vertrouwt haar toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet chill vinden dat je vriendin afspreekt met haar ex = jaloers zijn.
Ja, wederom enorm goed beredeneerd.
Mag Che wel met andere vrouwen afspreken?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
Leer lezen, gelloze.
Wat voor jou normaal is hoeft dat niet voor een ander te zijn.
Dat heb je maar te accepteren zij bepaalt immers zelf met wie ze omgaat. En als zij lekker tot half 12 in het poolcentrum wil hangen met dr ex is dat volstrekt normaal terwijl ze normaal gesproken om half 10 al met dr slaapmuts in bed ligt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet chill vinden dat je vriendin afspreekt met haar ex = jaloers zijn.
Ja, wederom enorm goed beredeneerd.
Sukkel, ik ben niet degene die het meeste scoort op jaarbasis.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sukkel, ik ben niet degene die het meeste scoort op jaarbasis.Ik ben de fatty weet je nog wel.
En beter zorg je dat je netjes op de bank zit om nog gezellig te praten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat heb je maar te accepteren zij bepaalt immers zelf met wie ze omgaat. En als zij lekker tot half 12 in het poolcentrum wil hangen met dr ex is dat volstrekt normaal terwijl ze normaal gesproken om half 10 al met dr slaapmuts in bed ligt.
Mijn partner (dus niet Che) mag dat zelf bepalen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mag Che wel met andere vrouwen afspreken?
maak je niet dikquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for slowchat
He ga jompo van mij met je obsessie voor mij. Verder wat deuce zegt.. cum van een bbc uit je vriendin likken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mag Che wel met andere vrouwen afspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |