Nee, hun mannelijke vrienden zijn echt alleen vrienden hoor. Echt waar.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:38 schreef fathank het volgende:
Wel weer typerend dat het voornamelijk vrouwen zijn die roepen dat je prima kunt afspreken met je ex.
Net zoals vrouwen die zoveel mannelijke vrienden hebben en daarmee 1op1 afspreken
"Oh we zijn zulke goeie vrienden".
Nee kut, hij wil in je broekje. Of zeiken of z'n vriendin bij jou.
Schat gebruik geen woorden die niet in je woordenboek staan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat discussieer jij vreemd zeg. Dat a voor jou normaal is maakt het niet normaal, lijkt mij. Dat heeft niets te maken met vertrouwen in jezelf.
Ja want jaloers zijn heeft helemaal niets te maken met je eigen angsten natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je slaat zo ontzettend de plank mis met je redenatie.
Leer lezen, gelloze.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh en jij weet wel wat ''normaal'' is wil je zeggen?
Niet chill vinden dat je vriendin afspreekt met haar ex = jaloers zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja want jaloers zijn heeft helemaal niets te maken met je eigen angsten natuurlijk
Dat wil ik best doen. Als jij leert een komma te plaatsen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Schat gebruik geen woorden die niet in je woordenboek staan.
Voor je het weet ligt zij zes lagen pussyvocht van je pik te likken zonder dat ze het weet. Zo weet ik er nog wel meer zeg. Flikker op Deuce. Ga maar tranny's kijken op Tumblr of zoquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:42 schreef Deuce92 het volgende:
Voor je het weet lig je liters negerzaad uit de poes van je vriendin te slurpen terwijl zij nog even lekker in haar poepertje wordt genomen door de BBC.
No thanks Jeff.
Ja want waar is diegene een gevaar voor jou dan? Wat is nou het hele probleem dan? Je vertrouwt haar toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet chill vinden dat je vriendin afspreekt met haar ex = jaloers zijn.
Ja, wederom enorm goed beredeneerd.
Mag Che wel met andere vrouwen afspreken?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
Leer lezen, gelloze.
Wat voor jou normaal is hoeft dat niet voor een ander te zijn.
Dat heb je maar te accepteren zij bepaalt immers zelf met wie ze omgaat. En als zij lekker tot half 12 in het poolcentrum wil hangen met dr ex is dat volstrekt normaal terwijl ze normaal gesproken om half 10 al met dr slaapmuts in bed ligt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet chill vinden dat je vriendin afspreekt met haar ex = jaloers zijn.
Ja, wederom enorm goed beredeneerd.
Sukkel, ik ben niet degene die het meeste scoort op jaarbasis.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sukkel, ik ben niet degene die het meeste scoort op jaarbasis.Ik ben de fatty weet je nog wel.
En beter zorg je dat je netjes op de bank zit om nog gezellig te praten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat heb je maar te accepteren zij bepaalt immers zelf met wie ze omgaat. En als zij lekker tot half 12 in het poolcentrum wil hangen met dr ex is dat volstrekt normaal terwijl ze normaal gesproken om half 10 al met dr slaapmuts in bed ligt.
Mijn partner (dus niet Che) mag dat zelf bepalen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mag Che wel met andere vrouwen afspreken?
maak je niet dikquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for slowchat
He ga jompo van mij met je obsessie voor mij. Verder wat deuce zegt.. cum van een bbc uit je vriendin likken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mag Che wel met andere vrouwen afspreken?
Ga trannypik zuigen beta single kkmongool.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef Deuce92 het volgende:
Krijg bij MsMessy het gevoel dat ze haar open relatie alsmaar goed moet praten om haarzelf ervan te overtuigen dat Weissman toch echt wel van haar houdt, en dat het toch echt ook haar keuze was, niet dat Weissman andere vrouwen wil neuken en dat zij zich er maar bij heeft neergelegd.
Maar goed, ik bemoei niet.
en wie ben jij nu weerquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
He ga jompo van mij met je obsessie voor mij. Verder wat deuce zegt.. cum van een bbc uit je vriendin likken.
Ik bemoei niet
dat dere proteinquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik al cum lik is het mijn eigen
no homo
quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ga trannypik zuigen beta single kkmongool.![]()
So they say. Althans Weiss hoopt dat. Ik heb t geprobeerd maar Che wilde mij niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
en wie ben jij nu weer
edit: oh ik snap em al jij bent 't vriendje van die borderlinehoofddoek
ligt aan je merk trenquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:57 schreef fathank het volgende:
Welke kwark hebben jullie?
Kan ik whey combineren met tren? Of is dat te zwaar voor de lever?
Gevoelige snaar geraakt? Wellicht zit er dan een kern van waarheid in. In dat geval is het een beetje ironisch om iemand anders beta te noemen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ga trannypik zuigen beta single kkmongool.![]()
Je komt niet aan Weissman!! Praat niet over liefde als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over Weiss of mij persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt? Wellicht zit er dan een kern van waarheid in. In dat geval is het een beetje ironisch om iemand anders beta te noemen.
Volgens cuckold weiss welquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
en wie ben jij nu weer
edit: oh ik snap em al jij bent 't vriendje van die borderlinehoofddoek
Denken dat een open relatie geen liefde betekend. Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:10 schreef fathank het volgende:
Typische vrouwenreactie.
Zelf te pas en te onpas koketteren met je open relatie en als een vreemde op internet er wat over zegt huilie huilie doen.
Lekkere chick op die scootahquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:16 schreef fathank het volgende:
Topic samengevat in 1 GIFje
[ afbeelding ]
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen. Maar je moet niet vreemd opkijken als je zelf samen met je vriendje overal loopt te roeptoeteren over je open relatie dat mensen daar een mening over vormen. En als er dan wat geroepen wordt wat je niet aanstaat ga je gelijk op de emotionele tour als een olifant stampend door de kamer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Denken dat een open relatie geen liefde betekend. Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.![]()
Ga jullie goed stelletje randdebielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |