Ga trannypik zuigen beta single kkmongool.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:51 schreef Deuce92 het volgende:
Krijg bij MsMessy het gevoel dat ze haar open relatie alsmaar goed moet praten om haarzelf ervan te overtuigen dat Weissman toch echt wel van haar houdt, en dat het toch echt ook haar keuze was, niet dat Weissman andere vrouwen wil neuken en dat zij zich er maar bij heeft neergelegd.
Maar goed, ik bemoei niet.
en wie ben jij nu weerquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
He ga jompo van mij met je obsessie voor mij. Verder wat deuce zegt.. cum van een bbc uit je vriendin likken.
Ik bemoei niet
dat dere proteinquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik al cum lik is het mijn eigen
no homo
quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ga trannypik zuigen beta single kkmongool.![]()
So they say. Althans Weiss hoopt dat. Ik heb t geprobeerd maar Che wilde mij niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
en wie ben jij nu weer
edit: oh ik snap em al jij bent 't vriendje van die borderlinehoofddoek
ligt aan je merk trenquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:57 schreef fathank het volgende:
Welke kwark hebben jullie?
Kan ik whey combineren met tren? Of is dat te zwaar voor de lever?
Gevoelige snaar geraakt? Wellicht zit er dan een kern van waarheid in. In dat geval is het een beetje ironisch om iemand anders beta te noemen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ga trannypik zuigen beta single kkmongool.![]()
Je komt niet aan Weissman!! Praat niet over liefde als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over Weiss of mij persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt? Wellicht zit er dan een kern van waarheid in. In dat geval is het een beetje ironisch om iemand anders beta te noemen.
Volgens cuckold weiss welquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
en wie ben jij nu weer
edit: oh ik snap em al jij bent 't vriendje van die borderlinehoofddoek
Denken dat een open relatie geen liefde betekend. Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:10 schreef fathank het volgende:
Typische vrouwenreactie.
Zelf te pas en te onpas koketteren met je open relatie en als een vreemde op internet er wat over zegt huilie huilie doen.
Lekkere chick op die scootahquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:16 schreef fathank het volgende:
Topic samengevat in 1 GIFje
[ afbeelding ]
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen. Maar je moet niet vreemd opkijken als je zelf samen met je vriendje overal loopt te roeptoeteren over je open relatie dat mensen daar een mening over vormen. En als er dan wat geroepen wordt wat je niet aanstaat ga je gelijk op de emotionele tour als een olifant stampend door de kamer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Denken dat een open relatie geen liefde betekend. Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.![]()
Ga jullie goed stelletje randdebielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |