Nee man, JB is spanger.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey vriend is dat JB op die plaatje?
BB-topic niet gelezen vriendjequote:Op dinsdag 21 april 2015 15:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend, ze zegt 'Forever bulking'. Dat is geheimtaal voor 'Ik ben ook kankerdik'.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Denken dat een open relatie geen liefde betekend. Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.![]()
Ga jullie goed stelletje randdebielen.
Doei, bedankt voor de dramaquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Denken dat een open relatie geen liefde betekend. Ik leef liever buiten mijn hokje. Maar het is al goed....I'm out. Zoveel autistische beta's bij elkaar werkt me teveel op mijn zenuwen.![]()
Ga jullie goed stelletje randdebielen.
Mond houwe beta!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:22 schreef VMSDKR het volgende:
Wauw MsMessy dat vind ik wel erg generaliserend, ik was niet eens aanwezig zonet!!
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Eiiindelijk 100kg omhoog gekregen met deadlift vandaag.
Kom maar op met die Big Tasty.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:42 schreef fathank het volgende:
Rustige buurt hier
Slecht weer in Nederland
Doe mij maar een Big Mac
deuce raakte een gevoelige snaar bij MsMessyquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:56 schreef Awesome_ het volgende:
watskeburt
samenvatting in ruil voor mijn e-back een gehele week.
Iemand anders dan ik vloog uit de bocht. Verfrissend.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:56 schreef Awesome_ het volgende:
watskeburt
samenvatting in ruil voor mijn e-back een gehele week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |