quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok band of brothers is best verslavend.
Je hebt nog altijd Pacific.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:33 schreef Deuce92 het volgende:
Mwah, duurt tien uurtjes of zo? Afkicken gebeurt vanzelf als je ermee klaar bent.
O, oké. Ik zie al aan wiens kant jij staat. Goed om te weten, vriend.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:18 schreef JaqenHghar het volgende:
Hey Messy, laat je niet gekmaken door die trannyneuker.
Hey Deuce, oke man. Wat een frustratie in die post.
misschien heeft weiss hem een ritje belooft weet jij veelquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, oké. Ik zie al aan wiens kant jij staat. Goed om te weten, vriend.
Beetje jammer, maar het zij zo.
Op wie? MsMessy, Fripsel, of Weiss zelf?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:26 schreef Beach het volgende:
[..]
misschien heeft weiss hem een ritje belooft weet jij veel
dan zou ik jou ook aan de kant schuiven
Gast beter houd je je kop.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op wie? MsMessy, Fripsel, of Weiss zelf?
Impliceren dat Weissman jou uit kan lenen gaat te ver?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja kom op man. Sommige dingen gaan gewoon te ver.
quote:
Mij of msmessyquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Impliceren dat Weissman jou uit kan lenen gaat te ver?
[..]
Sneuquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef seto het volgende:
doe nou niet alsof jouw kut nog enige waarde heeft fripsel
quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef seto het volgende:
doe nou niet alsof jouw kut nog enige waarde heeft fripsel
Hoezo gaat dit eigenlijk te ver, maar alle andere persoonlijke dingen die gezegd worden niet? Heeft de paus er een taboe van gemaakt ofzo?quote:
Jij bent helemaal hypocriet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoezo gaat dit eigenlijk te ver, maar alle andere persoonlijke dingen die gezegd worden niet? Heeft de paus er een taboe van gemaakt ofzo?
#dtv
Ik heb he-le-maal niets gezegd waar een waardeoordeel aan hangt. Goed lezen.quote:
Dat jij het als een persoonlijke aanval ziet als ik zeg dat jojo'en vooral met ruggengraat te maken heeft zegt meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb he-le-maal niets gezegd waar een waardeoordeel aan hangt. Goed lezen.
Je doet alleen zelf heel leuk mee met anderen op persoonlijke shit aanvallen, vroeg me af waarom dit een no-go is.
Wachtwat. Ik dacht meer aan de crush erbij halen, eerdere fatjokes enzo. Net zo persoonlijk, net zo mogelijk kwetsend. Post je het online, kan je er reactie op verwachten. Niet altijd positief. Zo simpel is het toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat jij het als een persoonlijke aanval ziet als ik zeg dat jojo'en vooral met ruggengraat te maken heeft persoonlijk opvat zegt meer over jou dan over mij.
vriend ik heb niet gezien wat voor zieke diss jij gezet hebt maar ik heb je backquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef Deuce92 het volgende:
Je post hier nu zo lang mee, ik dacht eigenlijk dat je 't wel kon hebben.
Fatjokes?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wachtwat. Ik dacht meer aan de crush erbij halen, eerdere fatjokes enzo. Net zo persoonlijk, net zo mogelijk kwetsend. Post je het online, kan je er reactie op verwachten. Niet altijd positief. Zo simpel is het toch?
Ik heb wel een antwoord hoor. Het gaat me er helemaal niet omdat ik eventueel persoonlijk aangevallen zou worden. Volgens mij liet iemand net heel duidelijk merken klaar te zijn met die opmerkingen en er dan nog zoiets achteraan gooien is smerig.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je geen antwoord hebt, ook goed. Wie deelt, moet kunnen incasseren.
nee heb open relatie dus ben niet in staat om van iemand te houdenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Even iets anders.
Heeft seto een vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |