die gast is gwn kksaai manquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Als die vriendin een beetje respect had, zou ze niet gaan.
ja hij roept het over zichzelf afquote:
preciesquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou ook echt geen reden weten waarom ik dat zou toelaten. Die hoer is er gewoon op uit.
Ik had JB gewoon aan de kettingen gehangen.
mss moeten we hem aan fripsel koppelen andersquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:01 schreef Beach het volgende:
[..]
ja hij roept het over zichzelf af
[..]
precies
daar is het gat van de deur
Heeft niks met vertrouwen te maken maar met respect.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie hebben wel vertrouwen in je vriendin hey.
Deze man weetquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft niks met vertrouwen te maken maar met respect.
Een vriendin die haar vriend respecteert zal niet zomaar af gaan spreken met exen.
Typicshe vrouwenredenatie. De situatie omdraaien.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:18 schreef MsMessy het volgende:
Haha stelletje bange beta's. Als je echt een alpha was kon je je vriendin gewoon rond laten lopen zonder kluister aan haar enkel, omdat je zeker wist dat ze jou en de relatie respecteert.
deel wel pussy met me matties tochquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:20 schreef seto het volgende:
je kan die ho's niet vertrouwen
heb je pussy deel met niemand
Dat jouw vriend het niet erg vind om cum uit een kut te slurpen, betekent niet dat het iedere man dat fijn vindt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:18 schreef MsMessy het volgende:
Haha stelletje bange beta's. Als je echt een alpha was kon je je vriendin gewoon rond laten lopen zonder kluister aan haar enkel, omdat je zeker wist dat ze jou en de relatie respecteert.
Als jij duidelijke afspraken met je vriendin hebt en haar gewoon vertrouwd, dan zou je als alpha dus ook controle over de situatie moeten hebben zelfs als je er niet naast staat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Typicshe vrouwenredenatie. De situatie omdraaien.
Dus het is opeens de schuld van de man?
Je gaat volledig voorbij aan het punt van respect en afspreken met een ex.
Wat dacht je van respect voor de vrouw, die niet meteen aan een pik zuigt, zelfs als hij beschikbaar wordt gesteld?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Typicshe vrouwenredenatie. De situatie omdraaien.
Dus het is opeens de schuld van de man?
Je gaat volledig voorbij aan het punt van respect en afspreken met een ex.
Ja dat zal het zijn....Ik ben Alpha genoeg om aan te geven aan mn vriendin dat ik dit niet wil hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:18 schreef MsMessy het volgende:
niet iedereen heeft een open relatiequote:Op dinsdag 21 april 2015 14:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als jij duidelijke afspraken met je vriendin hebt en haar gewoon vertrouwd, dan zou je als alpha dus ook controle over de situatie moeten hebben zelfs als je er niet naast staat.
Hé dat ik bepaalde afspraken binnen mijn relatie maak en die respecteer zegt meer over het wederzijds vertrouwen, dan dat beta-gejank over je meisje die toevallig met een collega/ex/neef op stap gaat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat jouw vriend het niet erg vind om cum uit een kut te slurpen, betekent niet dat het iedere man dat fijn vindt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat jouw vriend het niet erg vind om cum uit een kut te slurpen, betekent niet dat het iedere man dat fijn vindt.
'We zijn vrienden gebleven'quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:23 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je überhaupt met je ex af willen spreken (als je geen kinderen samen hebt)?
Omdat sommige mensen ook zonder roid-rage en klappen een relatie kunnen beëindigen. En dat je toevallig een paar keer met iemand op stap bent geweest, maakt het nog geen ex.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:23 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je überhaupt met je ex af willen spreken (als je geen kinderen samen hebt)?
In welke situatie?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat dacht je van respect voor de vrouw, die niet meteen aan een pik zuigt, zelfs als hij beschikbaar wordt gesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |