Maar je mag wel blijven hoor!quote:Op maandag 20 april 2015 22:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Crap, ik zit in het verkeerde topic. Ik zocht feedback.
Is dat Hans van der Togt in je UI?quote:
Machtsmisbruik.quote:Op maandag 20 april 2015 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog een plaatje in de OP gezet, omdat ik dat kan.
Ga je gang!quote:Op maandag 20 april 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
Oe nu wil ik ook een zlatangifje erbij zetten natuurlijk.
Ik moet bekennen dat ik seizoen 4 maar 1 keer heb bekeken, dus ik kan mij het niet meer herinneren.quote:
Hij was in de entourage van Mark Cherry.quote:Op maandag 20 april 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik seizoen 4 maar 1 keer heb bekeken, dus ik kan mij het niet meer herinneren.
Mijn moeder is best een bezienswaardigheid, en ik zou je ook best als vader willen. Lekker saampjes naar de ijshockey wedstrijden kijken.quote:Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef sp3c het volgende:
Je moeder wil vriendjes met me zijn, maar ik houd dat platonisch.
Je blijft ook weer eindeloos dingen ontdekken in die serie, fantastisch.quote:Op maandag 20 april 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was in de entourage van Mark Cherry.
Dan moet je iets lelijks over zijn keyboard en de PvdA zeggen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He jammer dat je Henk niet even mad wil maken.
Ik vind Ronald Plasterk een matige artiest.quote:Op maandag 20 april 2015 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je iets lelijks over zijn keyboard en de PvdA zeggen.
En een kinderlokker?quote:Op maandag 20 april 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Elfletterig is een notoire buitenlanderhater.
Dat zou ik niet uitsluiten. Met zijn snoepjes.quote:
Noem je mij nu een hond?quote:
Championquote:Op maandag 20 april 2015 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Champion was ook een lieve hond in die serie trouwens.
Series met honden, sowieso fantastisch.
In plaats van zo zuur te zijn had je ook een nieuwe foto kunnen posten in dat ONZ-topic.quote:
Geen tijd, ik zit Pauw te kijken.quote:Op maandag 20 april 2015 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In plaats van zo zuur te zijn had je ook een nieuwe foto kunnen posten in dat ONZ-topic.
Het is 4, hi ha ho.quote:Op maandag 20 april 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het trouwens niet 2 maar 3, maar nu heb ik al geantwoord.
En die heb jij toen in huis genomen?quote:Op maandag 20 april 2015 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Champion
Er was ooit iemand in F&F die een huisje zocht voor een hond met 3 poten. Dat was eigenlijk de Champion van FOK!.
Heb snel even 3 ingevuld ghehehequote:Op maandag 20 april 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het trouwens niet 2 maar 3, maar nu heb ik al geantwoord.
SPOILERALERTquote:Op maandag 20 april 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Er worden weer een hoop moffen neergemaaid in Band of Brothers.
Helaas niet, maar er was toen wel een plekje voor gevonden.quote:Op maandag 20 april 2015 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die heb jij toen in huis genomen?
Nee maar ik vond hem zo schattigquote:
Alles op z'n tijd he!quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee maar ik vond hem zo schattig
Was eigenlijk een soort F&F meet; omringd door opgezette dieren praten over honden en katten en naar boerderijfotootjes kijken.quote:Op maandag 20 april 2015 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd he!
Jammer trouwens dat je niet naar die NWS meet wilde komen, we hebben de hele avond over hondjes gepraat. Specularium fleurde zien der ogen op.
Lijkt me wel een fijne stoel ja.quote:Op maandag 20 april 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook wel.
Ik had het over dat wasrek, maar oké.quote:Op maandag 20 april 2015 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me wel een fijne stoel ja.
Vergeet de door midden gezaagde paspoppen met ondergoed niet!quote:Op maandag 20 april 2015 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was eigenlijk een soort F&F meet; omringd door opgezette dieren praten over honden en katten en naar boerderijfotootjes kijken.
Leuk uitzicht was dat ja.quote:Op maandag 20 april 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet de door midden gezaagde paspoppen met ondergoed niet!
Sorry ik ben een beetje druk met zinloos geweld plegen in GTA V.quote:Op maandag 20 april 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani zit nu een enorme post met schattige honden gifjes voor te bereiden. Niet vergeten remlof te quoten he!
Dat boeit echt niemand.quote:Op maandag 20 april 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje druk met zinloos geweld plegen in GTA V.
Zit die daarin jaquote:Op maandag 20 april 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
En opeens zie je fucking Jimmy Fallon in Band of Brothers, immersion = kill.
Wetenschap?quote:Op maandag 20 april 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een ebola vraag had ik net.
Jaquote:
Nee jullie zijn allemaal een beetje raar wat dat betreft.quote:
Ik wil niet in dat straatje genoemd worden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee jullie zijn allemaal een beetje raar wat dat betreft.
Fylax en Fokker snappen mij wel.
Wat snap ik?quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee jullie zijn allemaal een beetje raar wat dat betreft.
Fylax en Fokker snappen mij wel.
Zwaar leven die knul ja, gelukkig is hem een artikel 5 bespaard gebleven, anders had hij helemaal een nare dag.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Later hoorde ik dat hij gewoon een slechte dag had.
Als jouwquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:19 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel aardig van de ondertitelaars dat ze zijn "ik ben beter als jouw vriend" hebben verbeterd voor hem
[ afbeelding ]
Wollah!quote:
Vind ik niet aardig dat je zo over Mani praat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
Feedback is het topic met die downie in de OP.
Het enige dat in de OP staat, is een slecht sinterklaasgedicht van mij en Disana, gevolgd door een plaatje van een downie met een beker waarop mijn UI staat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 01:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik niet aardig dat je zo over Mani praat.
Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 21 april 2015 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het enige dat in de OP staat, is een slecht sinterklaasgedicht van mij en Disana, gevolgd door een plaatje van een downie met een beker waarop mijn UI staat.
Originaliteit is ver te zoeken. Ik vind eigenlijk dat bassie & adriaan.gif gewoon in de OP moet.
Harry, de kracht van herhaling. #Herharryquote:Op dinsdag 21 april 2015 02:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
[ afbeelding ]
Kun je niet beter voor Harryhaling gaan? Klinkt zo Duits andersquote:Op dinsdag 21 april 2015 02:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry, de kracht van herhaling. #Herharry
Duits is fout en past daarom des te beter.quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet beter voor Harryhaling gaan? Klinkt zo Duits anders
Noem jij hem nu een foute Duitser?quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Duits is fout en past daarom des te beter.
Mist eigenlijk alleen ',vriend' achter de titelsquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:19 schreef Karina het volgende:
Ik raak in de war van het 'dit is niet de feedback' en 'dit is niet de SC'
Het kwam voor mij ook onverwacht, gisteren. Gelukkig was LTKVD er om alles in goede banen te leiden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het hele vertrek van Yasmin gemist merk ik. Maar ik heb er wel vertrouwen in, als iemand goed met vrouwen met snorren om kan gaan daar in Thailand is zij het wel.
Wacht even, dan open ik google alvast.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik sta nu met 11/12 bovenaan de SC challenge, ik ben benieuwd of Johannes mij nog van de troon kan stoten.
Als verkeersregelaar op schiphol zeker? De charmeur.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het kwam voor mij ook onverwacht, gisteren. Gelukkig was LTKVD er om alles in goede banen te leiden.
Ik heb het dit keer in record tempo gedaan zodat jullie niet meer gaan janken over vermeende flauwekulletjes.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht even, dan open ik google alvast.
GG?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:59 schreef YokiKater het volgende:
Compleet ingemaakt door Marianne.. GG!
Je zei zelf dat je alles opzocht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het dit keer in record tempo gedaan zodat jullie niet meer gaan janken over vermeende flauwekulletjes.
Dat was natuurlijk satire.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je alles opzocht.
Oh, dankje yoki. Jij ook.quote:
Kom maar van de kast af, hoor.quote:
Dat ja, en kut VBL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ok sorry, ik hing alweer in de gordijnen.quote:
Ja die had ik ook fout.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat ja, en kut VBL.Is het vreemd als ik zeg dat ik dit soort dingen totaal niet kan onthouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, je hersenen zijn waarschijnlijk te druk met al die Jessica Alba-prikkels te verwerken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik zeg dat ik dit soort dingen totaal niet kan onthouden?
Hoeveel mensen in een volleybalteam spelen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja over wie het vaakst de CL had gewonnen.
De andere sportvraag weet ik echt niet meer.
Nee, die heb ik nooit gehad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in een volleybalteam spelen.
Dit zou wel kunnen want na jouw Jennifer Lawrence plaatje ging ik ook even zoeken of ik ergens nog een geschikt Jessica Alba plaatje gearchiveerd had.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, je hersenen zijn waarschijnlijk te druk met al die Jessica Alba-prikkels te verwerken.
Soms wel 20. Er staan er alleen minder in het veld.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was niet hier hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Specularium moet hem nog spelen, die kan het voor ons onthouden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil nu weten wat de sport vraag was die ik me niet kan herinneren.
Ik had gehoopt dat we er samen achter zouden komen maar iedereen heeft hier ebola aan z'n geheugen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Specularium moet hem nog spelen, die kan het voor ons onthouden.
Wie de zwaartekracht heeft ontdekt?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had trouwens een wetenschapsvraag fout![]()
Maar ik weet ook niet meer wat dat was.
Wie het vaakst de CL heeft gewonnen is ook geschiedenis. Jij bent het hiermee eens.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Eigenlijk is dat ook meer geschiedenis natuurlijk, Johannes is het daarmee eens.
Precies, daarom had ik hem ook fout.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie het vaakst de CL heeft gewonnen is ook geschiedenis. Jij bent het hiermee eens.
Nee, dit is één of ander quiztopic. Ik zocht ergens de NWS-SC, maar die kan ik nergens vinden.quote:
Ik ben uit totale verwarring zelfs een bericht over moslims gaan schrijvenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dit is één of ander quiztopic. Ik zocht ergens de NWS-SC, maar die kan ik nergens vinden.
Nou oké, dan kan ik mijn 100 procent score mooi behouden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Plaats jij, met je 100%, maar eens een nieuwe foto in dat tietentopic, Johannes.
Die van de zwarte burgemeester is trouwens wel een toppertje gewordenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben uit totale verwarring zelfs een bericht over moslims gaan schrijvenTadzjikistan verbiedt zwarte kleding
Je bent alleen je eigen naam vergetenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die van de zwarte burgemeester is trouwens wel een toppertje geworden![]()
Had niet gehoeven, jij hebt het stuk tenslotte geschrevenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bewust gedaan. Het was jouw idee.
In de titiquiz komen A en B niet voor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke maat?
A: 60
B: 65
C: 75
DD: 90
God forbid dat jij ooit een foto mag plaatsen in dat topic.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
De Titisee in Duitsland.
Het gaat niet om de grootte, maar om wat je er mee kan! Oh wacht..quote:
3!quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
De Titisee in Duitsland.
Ik moest bij Titiquiz ineens aan de Titisee denken, sorry.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
God forbid dat jij ooit een foto mag plaatsen in dat topic.
Jongleren, ballen er op hooghouden, door een hoepel springen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte, maar om wat je er mee kan! Oh wacht..
Nu pas?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:38 schreef LTVDK het volgende:
Even een bericht van Yasmin, ze is veilig en wel aangekomen
Groetjes van haar grote fans en we verwachten elke dag updates en we hopen dat ze heel blijft.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:38 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongleren, ballen er op hooghouden, door een hoepel springen.
Dat zeg je toch niet tegen een vrouw.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn dat uit de kluiten gewassen citroenen?
Ze moest eerst nog bij d'r hotel komenquote:
Hoeveel kilo?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:38 schreef LTVDK het volgende:
Okee, nou fijn dat ze heelhuids is aangekomen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moest eerst nog bij d'r hotel komen
Na het verorberen van 3 katten, 2 honden en nog wat exotische vogels zal ze straks wel wat zwaarder zijnquote:
Ik prefereer het woord kwarktassen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn dat uit de kluiten gewassen citroenen?
In het kader van de emancipatie mag het.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een vrouw.
Fruitkwark?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik prefereer het woord kwarktassen.
Veel ananassap drinken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:13 schreef Specularium het volgende:
Voor je mannenpap is fruit wel goed.
Elflettering weet dit soort dingen ook.
Heb jij toevallig een fotografisch geheugen? Elfletterig en ik vroegen ons af welke sportvragen ons vandaag gesteld zijn bij de nws uitdaging.quote:
Mij is geen enkele sportvraag gesteld.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een fotografisch geheugen? Elfletterig en ik vroegen ons af welke sportvragen ons vandaag gesteld zijn bij de nws uitdaging.
Mjah, dat weet ik dus ook niet meer. Ik ging er nogal snel doorheen en heb daarna nog vele andere vragen gehad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een fotografisch geheugen? Elfletterig en ik vroegen ons af welke sportvragen ons vandaag gesteld zijn bij de nws uitdaging.
Nee die is aan het spelen. Die hoeft niet te koken.quote:
Wie zegt dat ze dat als eerste heeft gedaan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
In Thailand zitten en als eerste op FOK! kijken.
Alsof jij dat niet zou doenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
In Thailand zitten en als eerste op FOK! kijken.
Ik ben langs de snackbar gegaan #jekannietelkedagdietenquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb er ook geen zin in dus heb ik een pizza in de oven gegooid #viesdik
Precies, gewoon allemaal 11 jarige boys/girls neuken #yoloquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:14 schreef Specularium het volgende:
Ik zou direct allemaal onbekende soa's gaan verzamelen.
En daar pics van gaan posten in TRV.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies, gewoon allemaal 11 jarige boys/girls neuken #yolo
Jij weetquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daar pics van gaan posten in TRV.
Ik had ook geen zin om te koken, gewoon pitabroodjes laten bezorgenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben langs de snackbar gegaan #jekannietelkedagdieten
beetje flauw zonder wat er opquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook geen zin om te koken, gewoon pitabroodjes laten bezorgen
Kipquote:
Wanneer post je het antwoord? Ik wacht met spanning.quote:
Oké, ik ga het doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wanneer post je het antwoord? Ik wacht met spanning.
Iedereen had het fout hahaha!quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wanneer post je het antwoord? Ik wacht met spanning.
Ja, hij kwam net te laat met die mededelingquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen had het fout hahaha!
Jammer dat Kingstown nooit serieus wordt genomen, die had het fantastisch beredeneerd.
Nee hoor, hij zei dat juist helemaal aan het begin toen er nog bijna niemand had gestemd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, hij kwam net te laat met die mededeling
12 seconden nadat ik gestemd hadquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei dat juist helemaal aan het begin toen er nog bijna niemand had gestemd.
Mooi, kan ik hier tenminste weer walgelijk doenquote:
Hij is nog steeds ER hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi, kan ik hier tenminste weer walgelijk doen.
He wat jammer.quote:
Had je nog wel kunnen aanpassen, niemand had dat gemerkt in die minuut.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
12 seconden nadat ik gestemd had
Dan heeft 'ie zeker nog steeds editpowers hierquote:
Geen idee. Ik ben geen ER.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie zeker nog steeds editpowers hier
Doe je het toch... TR gemacht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal niet lekken, maar ik kan wel zeggen dat het komt omdat het niet past in zijn dieet.
Wow shit, deze zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dan heb je dus gelezen waar jij helemaal niet MAG lezen....
Fielaks lekt over lekkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Fuck.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fielaks lekt over lekkenTR gemacht
Fylax
Nou nou nou dat mag wel wat netter hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VUILE RAT GODVERDOMME IK HAAT JOU
Huh?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Tim is toch geen moderator meer hahahhahquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk leest timmmmmmm de TR niet![]()
![]()
![]()
Smerig knaagdier, welverdorie, ik heb een hekel aan je.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou nou nou dat mag wel wat netter hoor.
Dan krijg je dus Specularium achter je aan, weet niet of dat in jouw geval positiever is ...quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tim is toch geen moderator meer hahahhah![]()
![]()
![]()
![]()
Dit meen je toch niet, je houdt van me.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Smerig knaagdier, welverdorie, ik heb een hekel aan je.
Ik haat snitchesquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet, je houdt van me.
Haha en je bent er zelf een.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap niks van al dit crew-gepraat.
Waarom ben je dan Moderator geworden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom ben je dan Moderator geworden?Ik had gehoord dat er achter de schermen pics van je moeder stonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd niet teleurgesteld![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat er achter de schermen pics van je moeder stonden.
Ik werd niet teleurgesteld
Jawel, had u een vraag? u kunt mij altijd DMen, alleen whatsapp is makkelijker, dus u kunt uw nummer ook in mijn DM sturen.quote:
Weer een nieuwe functie waar je na een week niks meer mee gaat doen zekerquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, had u een vraag? u kunt mij altijd DMen, alleen whatsapp is makkelijker, dus u kunt uw nummer ook in mijn DM sturen.
GRGR de nieuwe mod van NWS
Ik heb jou gister nog geholpen lamlulquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer een nieuwe functie waar je na een week niks meer mee gaat doen zeker
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer een nieuwe functie waar je na een week niks meer mee gaat doen zeker
Ja klopt wel, waarvoor nog dankquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb jou gister nog geholpen lamlul
Ja dat kan dus echt niet he in dit participatietopicquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal niet lekken, maar ik kan wel zeggen dat het komt omdat het niet past in zijn dieet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |