Maar je mag wel blijven hoor!quote:Op maandag 20 april 2015 22:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Crap, ik zit in het verkeerde topic. Ik zocht feedback.
Is dat Hans van der Togt in je UI?quote:
Machtsmisbruik.quote:Op maandag 20 april 2015 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog een plaatje in de OP gezet, omdat ik dat kan.
Ga je gang!quote:Op maandag 20 april 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
Oe nu wil ik ook een zlatangifje erbij zetten natuurlijk.
Ik moet bekennen dat ik seizoen 4 maar 1 keer heb bekeken, dus ik kan mij het niet meer herinneren.quote:
Hij was in de entourage van Mark Cherry.quote:Op maandag 20 april 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik seizoen 4 maar 1 keer heb bekeken, dus ik kan mij het niet meer herinneren.
Mijn moeder is best een bezienswaardigheid, en ik zou je ook best als vader willen. Lekker saampjes naar de ijshockey wedstrijden kijken.quote:Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef sp3c het volgende:
Je moeder wil vriendjes met me zijn, maar ik houd dat platonisch.
Je blijft ook weer eindeloos dingen ontdekken in die serie, fantastisch.quote:Op maandag 20 april 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was in de entourage van Mark Cherry.
Dan moet je iets lelijks over zijn keyboard en de PvdA zeggen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He jammer dat je Henk niet even mad wil maken.
Ik vind Ronald Plasterk een matige artiest.quote:Op maandag 20 april 2015 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je iets lelijks over zijn keyboard en de PvdA zeggen.
En een kinderlokker?quote:Op maandag 20 april 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Elfletterig is een notoire buitenlanderhater.
Dat zou ik niet uitsluiten. Met zijn snoepjes.quote:
Noem je mij nu een hond?quote:
Championquote:Op maandag 20 april 2015 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Champion was ook een lieve hond in die serie trouwens.
Series met honden, sowieso fantastisch.
In plaats van zo zuur te zijn had je ook een nieuwe foto kunnen posten in dat ONZ-topic.quote:
Geen tijd, ik zit Pauw te kijken.quote:Op maandag 20 april 2015 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In plaats van zo zuur te zijn had je ook een nieuwe foto kunnen posten in dat ONZ-topic.
Het is 4, hi ha ho.quote:Op maandag 20 april 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het trouwens niet 2 maar 3, maar nu heb ik al geantwoord.
En die heb jij toen in huis genomen?quote:Op maandag 20 april 2015 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Champion
Er was ooit iemand in F&F die een huisje zocht voor een hond met 3 poten. Dat was eigenlijk de Champion van FOK!.
Heb snel even 3 ingevuld ghehehequote:Op maandag 20 april 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het trouwens niet 2 maar 3, maar nu heb ik al geantwoord.
SPOILERALERTquote:Op maandag 20 april 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Er worden weer een hoop moffen neergemaaid in Band of Brothers.
Helaas niet, maar er was toen wel een plekje voor gevonden.quote:Op maandag 20 april 2015 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die heb jij toen in huis genomen?
Nee maar ik vond hem zo schattigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |