Waarom ben je dan Moderator geworden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom ben je dan Moderator geworden?Ik had gehoord dat er achter de schermen pics van je moeder stonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd niet teleurgesteld![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat er achter de schermen pics van je moeder stonden.
Ik werd niet teleurgesteld
Jawel, had u een vraag? u kunt mij altijd DMen, alleen whatsapp is makkelijker, dus u kunt uw nummer ook in mijn DM sturen.quote:
Weer een nieuwe functie waar je na een week niks meer mee gaat doen zekerquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, had u een vraag? u kunt mij altijd DMen, alleen whatsapp is makkelijker, dus u kunt uw nummer ook in mijn DM sturen.
GRGR de nieuwe mod van NWS
Ik heb jou gister nog geholpen lamlulquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer een nieuwe functie waar je na een week niks meer mee gaat doen zeker
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer een nieuwe functie waar je na een week niks meer mee gaat doen zeker
Ja klopt wel, waarvoor nog dankquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb jou gister nog geholpen lamlul
Ja dat kan dus echt niet he in dit participatietopicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |