Had je nog wel kunnen aanpassen, niemand had dat gemerkt in die minuut.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
12 seconden nadat ik gestemd had
Dan heeft 'ie zeker nog steeds editpowers hierquote:
Geen idee. Ik ben geen ER.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie zeker nog steeds editpowers hier
Doe je het toch... TR gemacht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal niet lekken, maar ik kan wel zeggen dat het komt omdat het niet past in zijn dieet.
Wow shit, deze zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dan heb je dus gelezen waar jij helemaal niet MAG lezen....
Fielaks lekt over lekkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Fuck.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fielaks lekt over lekkenTR gemacht
Fylax
Nou nou nou dat mag wel wat netter hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VUILE RAT GODVERDOMME IK HAAT JOU
Huh?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Tim is toch geen moderator meer hahahhahquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk leest timmmmmmm de TR niet![]()
![]()
![]()
Smerig knaagdier, welverdorie, ik heb een hekel aan je.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou nou nou dat mag wel wat netter hoor.
Dan krijg je dus Specularium achter je aan, weet niet of dat in jouw geval positiever is ...quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tim is toch geen moderator meer hahahhah![]()
![]()
![]()
![]()
Dit meen je toch niet, je houdt van me.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Smerig knaagdier, welverdorie, ik heb een hekel aan je.
Ik haat snitchesquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet, je houdt van me.
Haha en je bent er zelf een.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap niks van al dit crew-gepraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |