Alsof jij dat niet zou doenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
In Thailand zitten en als eerste op FOK! kijken.
Ik ben langs de snackbar gegaan #jekannietelkedagdietenquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb er ook geen zin in dus heb ik een pizza in de oven gegooid #viesdik
Precies, gewoon allemaal 11 jarige boys/girls neuken #yoloquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:14 schreef Specularium het volgende:
Ik zou direct allemaal onbekende soa's gaan verzamelen.
En daar pics van gaan posten in TRV.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies, gewoon allemaal 11 jarige boys/girls neuken #yolo
Jij weetquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daar pics van gaan posten in TRV.
Ik had ook geen zin om te koken, gewoon pitabroodjes laten bezorgenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben langs de snackbar gegaan #jekannietelkedagdieten
beetje flauw zonder wat er opquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook geen zin om te koken, gewoon pitabroodjes laten bezorgen
Kipquote:
Wanneer post je het antwoord? Ik wacht met spanning.quote:
Oké, ik ga het doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wanneer post je het antwoord? Ik wacht met spanning.
Iedereen had het fout hahaha!quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wanneer post je het antwoord? Ik wacht met spanning.
Ja, hij kwam net te laat met die mededelingquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen had het fout hahaha!
Jammer dat Kingstown nooit serieus wordt genomen, die had het fantastisch beredeneerd.
Nee hoor, hij zei dat juist helemaal aan het begin toen er nog bijna niemand had gestemd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, hij kwam net te laat met die mededeling
12 seconden nadat ik gestemd hadquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei dat juist helemaal aan het begin toen er nog bijna niemand had gestemd.
Mooi, kan ik hier tenminste weer walgelijk doenquote:
Hij is nog steeds ER hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi, kan ik hier tenminste weer walgelijk doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |