Na het verorberen van 3 katten, 2 honden en nog wat exotische vogels zal ze straks wel wat zwaarder zijnquote:
Ik prefereer het woord kwarktassen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn dat uit de kluiten gewassen citroenen?
In het kader van de emancipatie mag het.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een vrouw.
Fruitkwark?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik prefereer het woord kwarktassen.
Veel ananassap drinken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:13 schreef Specularium het volgende:
Voor je mannenpap is fruit wel goed.
Elflettering weet dit soort dingen ook.
Heb jij toevallig een fotografisch geheugen? Elfletterig en ik vroegen ons af welke sportvragen ons vandaag gesteld zijn bij de nws uitdaging.quote:
Mij is geen enkele sportvraag gesteld.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een fotografisch geheugen? Elfletterig en ik vroegen ons af welke sportvragen ons vandaag gesteld zijn bij de nws uitdaging.
Mjah, dat weet ik dus ook niet meer. Ik ging er nogal snel doorheen en heb daarna nog vele andere vragen gehad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een fotografisch geheugen? Elfletterig en ik vroegen ons af welke sportvragen ons vandaag gesteld zijn bij de nws uitdaging.
Nee die is aan het spelen. Die hoeft niet te koken.quote:
Wie zegt dat ze dat als eerste heeft gedaan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
In Thailand zitten en als eerste op FOK! kijken.
| Hop naar: | |