Had je nog wel kunnen aanpassen, niemand had dat gemerkt in die minuut.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
12 seconden nadat ik gestemd had
Dan heeft 'ie zeker nog steeds editpowers hierquote:
Geen idee. Ik ben geen ER.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie zeker nog steeds editpowers hier
Doe je het toch... TR gemacht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal niet lekken, maar ik kan wel zeggen dat het komt omdat het niet past in zijn dieet.
Wow shit, deze zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dan heb je dus gelezen waar jij helemaal niet MAG lezen....
Fielaks lekt over lekkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Fuck.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fielaks lekt over lekkenTR gemacht
Fylax
Nou nou nou dat mag wel wat netter hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VUILE RAT GODVERDOMME IK HAAT JOU
Huh?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Tim is toch geen moderator meer hahahhahquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk leest timmmmmmm de TR niet![]()
![]()
![]()
Smerig knaagdier, welverdorie, ik heb een hekel aan je.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou nou nou dat mag wel wat netter hoor.
Dan krijg je dus Specularium achter je aan, weet niet of dat in jouw geval positiever is ...quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tim is toch geen moderator meer hahahhah![]()
![]()
![]()
![]()
Dit meen je toch niet, je houdt van me.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Smerig knaagdier, welverdorie, ik heb een hekel aan je.
Ik haat snitchesquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet, je houdt van me.
Haha en je bent er zelf een.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap niks van al dit crew-gepraat.
Waarom ben je dan Moderator geworden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom ben je dan Moderator geworden?Ik had gehoord dat er achter de schermen pics van je moeder stonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd niet teleurgesteld![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat er achter de schermen pics van je moeder stonden.
Ik werd niet teleurgesteld
Jawel, had u een vraag? u kunt mij altijd DMen, alleen whatsapp is makkelijker, dus u kunt uw nummer ook in mijn DM sturen.quote:
Weer een nieuwe functie waar je na een week niks meer mee gaat doen zekerquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, had u een vraag? u kunt mij altijd DMen, alleen whatsapp is makkelijker, dus u kunt uw nummer ook in mijn DM sturen.
GRGR de nieuwe mod van NWS
Ik heb jou gister nog geholpen lamlulquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer een nieuwe functie waar je na een week niks meer mee gaat doen zeker
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer een nieuwe functie waar je na een week niks meer mee gaat doen zeker
Ja klopt wel, waarvoor nog dankquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb jou gister nog geholpen lamlul
Ja dat kan dus echt niet he in dit participatietopicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |