Specularium moet hem nog spelen, die kan het voor ons onthouden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil nu weten wat de sport vraag was die ik me niet kan herinneren.
Ik had gehoopt dat we er samen achter zouden komen maar iedereen heeft hier ebola aan z'n geheugen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Specularium moet hem nog spelen, die kan het voor ons onthouden.
Wie de zwaartekracht heeft ontdekt?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had trouwens een wetenschapsvraag fout![]()
Maar ik weet ook niet meer wat dat was.
Wie het vaakst de CL heeft gewonnen is ook geschiedenis. Jij bent het hiermee eens.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Eigenlijk is dat ook meer geschiedenis natuurlijk, Johannes is het daarmee eens.
Precies, daarom had ik hem ook fout.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie het vaakst de CL heeft gewonnen is ook geschiedenis. Jij bent het hiermee eens.
Nee, dit is één of ander quiztopic. Ik zocht ergens de NWS-SC, maar die kan ik nergens vinden.quote:
Ik ben uit totale verwarring zelfs een bericht over moslims gaan schrijvenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dit is één of ander quiztopic. Ik zocht ergens de NWS-SC, maar die kan ik nergens vinden.
Nou oké, dan kan ik mijn 100 procent score mooi behouden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Plaats jij, met je 100%, maar eens een nieuwe foto in dat tietentopic, Johannes.
Die van de zwarte burgemeester is trouwens wel een toppertje gewordenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben uit totale verwarring zelfs een bericht over moslims gaan schrijvenTadzjikistan verbiedt zwarte kleding
Je bent alleen je eigen naam vergetenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die van de zwarte burgemeester is trouwens wel een toppertje geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |