Kun je niet beter voor Harryhaling gaan? Klinkt zo Duits andersquote:Op dinsdag 21 april 2015 02:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry, de kracht van herhaling. #Herharry
Duits is fout en past daarom des te beter.quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet beter voor Harryhaling gaan? Klinkt zo Duits anders
Noem jij hem nu een foute Duitser?quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Duits is fout en past daarom des te beter.
Mist eigenlijk alleen ',vriend' achter de titelsquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:19 schreef Karina het volgende:
Ik raak in de war van het 'dit is niet de feedback' en 'dit is niet de SC'
Het kwam voor mij ook onverwacht, gisteren. Gelukkig was LTKVD er om alles in goede banen te leiden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het hele vertrek van Yasmin gemist merk ik. Maar ik heb er wel vertrouwen in, als iemand goed met vrouwen met snorren om kan gaan daar in Thailand is zij het wel.
Wacht even, dan open ik google alvast.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik sta nu met 11/12 bovenaan de SC challenge, ik ben benieuwd of Johannes mij nog van de troon kan stoten.
Als verkeersregelaar op schiphol zeker? De charmeur.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het kwam voor mij ook onverwacht, gisteren. Gelukkig was LTKVD er om alles in goede banen te leiden.
Ik heb het dit keer in record tempo gedaan zodat jullie niet meer gaan janken over vermeende flauwekulletjes.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht even, dan open ik google alvast.
GG?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:59 schreef YokiKater het volgende:
Compleet ingemaakt door Marianne.. GG!
Je zei zelf dat je alles opzocht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het dit keer in record tempo gedaan zodat jullie niet meer gaan janken over vermeende flauwekulletjes.
Dat was natuurlijk satire.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je alles opzocht.
Oh, dankje yoki. Jij ook.quote:
Kom maar van de kast af, hoor.quote:
Dat ja, en kut VBL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ok sorry, ik hing alweer in de gordijnen.quote:
Ja die had ik ook fout.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat ja, en kut VBL.Is het vreemd als ik zeg dat ik dit soort dingen totaal niet kan onthouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, je hersenen zijn waarschijnlijk te druk met al die Jessica Alba-prikkels te verwerken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik zeg dat ik dit soort dingen totaal niet kan onthouden?
Hoeveel mensen in een volleybalteam spelen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja over wie het vaakst de CL had gewonnen.
De andere sportvraag weet ik echt niet meer.
Nee, die heb ik nooit gehad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in een volleybalteam spelen.
Dit zou wel kunnen want na jouw Jennifer Lawrence plaatje ging ik ook even zoeken of ik ergens nog een geschikt Jessica Alba plaatje gearchiveerd had.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, je hersenen zijn waarschijnlijk te druk met al die Jessica Alba-prikkels te verwerken.
Soms wel 20. Er staan er alleen minder in het veld.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was niet hier hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |