Nee jullie zijn allemaal een beetje raar wat dat betreft.quote:
Ik wil niet in dat straatje genoemd worden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee jullie zijn allemaal een beetje raar wat dat betreft.
Fylax en Fokker snappen mij wel.
Wat snap ik?quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee jullie zijn allemaal een beetje raar wat dat betreft.
Fylax en Fokker snappen mij wel.
Zwaar leven die knul ja, gelukkig is hem een artikel 5 bespaard gebleven, anders had hij helemaal een nare dag.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Later hoorde ik dat hij gewoon een slechte dag had.
Als jouwquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:19 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel aardig van de ondertitelaars dat ze zijn "ik ben beter als jouw vriend" hebben verbeterd voor hem
[ afbeelding ]
Wollah!quote:
Vind ik niet aardig dat je zo over Mani praat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
Feedback is het topic met die downie in de OP.
Het enige dat in de OP staat, is een slecht sinterklaasgedicht van mij en Disana, gevolgd door een plaatje van een downie met een beker waarop mijn UI staat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 01:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik niet aardig dat je zo over Mani praat.
Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 21 april 2015 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het enige dat in de OP staat, is een slecht sinterklaasgedicht van mij en Disana, gevolgd door een plaatje van een downie met een beker waarop mijn UI staat.
Originaliteit is ver te zoeken. Ik vind eigenlijk dat bassie & adriaan.gif gewoon in de OP moet.
Harry, de kracht van herhaling. #Herharryquote:Op dinsdag 21 april 2015 02:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |