quote:Op maandag 20 april 2015 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee maar ik vond hem zo schattig
Was eigenlijk een soort F&F meet; omringd door opgezette dieren praten over honden en katten en naar boerderijfotootjes kijken.quote:Op maandag 20 april 2015 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd he!
Jammer trouwens dat je niet naar die NWS meet wilde komen, we hebben de hele avond over hondjes gepraat. Specularium fleurde zien der ogen op.
Lijkt me wel een fijne stoel ja.quote:Op maandag 20 april 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook wel.
Ik had het over dat wasrek, maar oké.quote:Op maandag 20 april 2015 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me wel een fijne stoel ja.
Vergeet de door midden gezaagde paspoppen met ondergoed niet!quote:Op maandag 20 april 2015 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was eigenlijk een soort F&F meet; omringd door opgezette dieren praten over honden en katten en naar boerderijfotootjes kijken.
Leuk uitzicht was dat ja.quote:Op maandag 20 april 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet de door midden gezaagde paspoppen met ondergoed niet!
Sorry ik ben een beetje druk met zinloos geweld plegen in GTA V.quote:Op maandag 20 april 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani zit nu een enorme post met schattige honden gifjes voor te bereiden. Niet vergeten remlof te quoten he!
Dat boeit echt niemand.quote:Op maandag 20 april 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje druk met zinloos geweld plegen in GTA V.
Zit die daarin jaquote:Op maandag 20 april 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
En opeens zie je fucking Jimmy Fallon in Band of Brothers, immersion = kill.
Wetenschap?quote:Op maandag 20 april 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een ebola vraag had ik net.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |