Niet actief, maar doe wel oefeningen thuis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
Is iemand hier actief met voeding bezig en muscle training?
quote:
quote:
Ik had deze gemaakt:quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klinkt goed! Even gegoogled, lijkt me makkelijker te maken dan pompoensoep. Nog nooit met pompoen gewerkt :$
Jij kan ook zo goed karate?quote:
Muscle training wel, voeding (nog) niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
Is iemand hier actief met voeding bezig en muscle training?
Helaas niet, afgelopen weekend heb ik als gevolg van nadenken over het gesprek van vorige week en wat 'bijkomende dingen' nog een flinke terugval inclusief flink huilen gehadquote:
Ik heb nog wel een piano voor jequote:
Het is eng, maar je hoeft er niet te postenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
|Er zijn topics buiten deze sc?Thanks, zal ik eens rondkijken
Met gewichten en zo? Ik wil ook, maar ik wil niet afvallen (cardio is geen optie dus) en ook niet meer eten. Echt een dom probleem weer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet actief, maar doe wel oefeningen thuis.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:33 schreef aeque het volgende:
Net een lekkere sinasappel-yoghurt smoothie gemaakt.
Wantquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:33 schreef aeque het volgende:
Net een lekkere sinasappel-yoghurt smoothie gemaakt.
Binnenkort eens met aardbei of bosvruchten proberen.quote:
Ned 3?quote:
Bietje lurken tochquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is eng, maar je hoeft er niet te posten
En op wie lijk jij?quote:
NPO 3.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Binnenkort eens met aardbei of bosvruchten proberen.
[..]
Ned 3?
Zonder suiker he, dus kan zijn dat hij dan voor sommigen iets minder is.quote:
Haha ja dat snapte ik, maar vroeg me af wat er mee was.quote:
Ik gebruik soms met water gevulde colaflessen als gewichten. Maar over het algemeen doe ik buikspieroefeningen en ga ik weer squatten en opdrukken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met gewichten en zo? Ik wil ook, maar ik wil niet afvallen (cardio is geen optie dus) en ook niet meer eten. Echt een dom probleem weer.
Dat ben ik nog steeds, ook al doe ik het jaren niet meer.quote:
Heerlijke plaatsvervangende schaamte,quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ja dat snapte ik, maar vroeg me af wat er mee was.
Still sounds good, manquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Zonder suiker he, dus kan zijn dat hij dan voor sommigen iets minder is.
Welke band heb je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ben ik nog steeds, ook al doe ik het jaren niet meer.
Damnquote:
Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijke plaatsvervangende schaamte,
Wat is daar te doen dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies.
Ik ga naakte lichamen kijken op RTL5
In ieder geval niet over paarden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
Vrouw aan de bar 'hi hi hiiii' ? Geen idee waar het over gaat.
Hey die blog volg ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had deze gemaakt:
http://chickslovefood.com/turkse-linzensoep-mercimek-corbasi/
Stuk Turks brood erbij en je zit vol voor de avond.
Is erg simpel inderdaad. Het voornaamste probleem van een pompoen is het schillen en snijden. Wat een karwei is dat zeg.
Al ging het de laatste keer wel beter dan de vorige keren.
Zit je in een kroeg?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
Vrouw aan de bar 'hi hi hiiii' ? Geen idee waar het over gaat.
Gebruik ik mijn smoothiemaker ook nog een keer.quote:
Groen. Daarna komt bruin en dan zwart.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies.
Ik ga naakte lichamen kijken op RTL5
Deze man weetquote:
Nee dat was te zien op NPO 3. Helaas, ik zit thuis. Ik heb een barretje in m'n aachtertuin, wist je dat?quote:
Respectquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Groen. Daarna komt bruin en dan zwart.
Ik zet het net aan. Dat haar is veel te kort.quote:
Mijn vader in zijn kelder, als het af is tenminste. Moet ik ooit nog een meet houden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee dat was te zien op NPO 3. Helaas, ik zit thuis. Ik heb een barretje in m'n aachtertuin, wist je dat?
En haar haar is eigenlijk nog wel het leukste aan haarquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zet het net aan. Dat haar is veel te kort.
Daarvoor heb ik judo gedaan al ben ik daar bij geel mee gestopt. Daarna ben ik tae kwon do gaan doen en toen had ik rode band. Zwart kwam daarna.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Respect![]()
Ik heb nooit aan dat soort sporten gedaan
Het werkt blijkbaar welquote:
Nice! Daar lopen andere mensen ook zo binnen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee dat was te zien op NPO 3. Helaas, ik zit thuis. Ik heb een barretje in m'n aachtertuin, wist je dat?
SC Relaties.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Wow het voelde heel even alsof ik stoned was.
Wat is deze tovenarij.
Wanneer gaan we drinken danquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nope, we hebben hier geen achteromquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Het werkt blijkbaar wel
[..]
Nice! Daar lopen andere mensen ook zo binnen?
Martial art Thijsquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik judo gedaan al ben ik daar bij geel mee gestopt. Daarna ben ik tae kwon do gaan doen en toen had ik rode band. Zwart kwam daarna.
Nee, ze is gewoon nee. Althans vind ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En haar haar is eigenlijk nog wel het leukste aan haar
Anders had je dat gedaan? Is er plek voor een fok meet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nope, we hebben hier geen achterom
Ik heb hem opgeslagen. Volgende keer zal ik die maken en dan kijken welke ik lekkerder vind.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey die blog volg ik.
Deze klinkt ook wel goed en iets trouwer aan het Turkse recept:
http://mijnmixedkitchen.b(...)rkse-linzensoep.html
Is het liefde?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Wow het voelde heel even alsof ik stoned was.
Wat is deze tovenarij.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb de foto's om het hard (hihi hard) te maken.
Weet je dat heel zeker?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk niet dat het door jullie kwam.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Anders had je dat gedaan? Is er plek voor een fok meet?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn vader in zijn kelder, als het af is tenminste. Moet ik ooit nog een meet houden.
quote:
quote:
Dat ben ik met je eens...quote:
Klopt. Dat doe jij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb de foto's om het hard (hihi hard) te maken.
Plus pool party en garden party in één.quote:
Wanneer het mij uitkomt natuurlijkquote:
Aeque is eerst aan de beurt met said kelderquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Anders had je dat gedaan? Is er plek voor een fok meet?
Een Fok!meet die eindeloos gaat duren.quote:
Zie je dat nu pas?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Aeque is eerst aan de beurt met said kelder
Grumpy, je tekstje boven UI.
Drank kan ik natuurlijk altijd meenemenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wanneer het mij uitkomt natuurlijkVolgens mij ligt er nu alleen geen drank
Ik heb nog niets staan…. dus wie weetquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef HeatWave het volgende:
R&P / [BBQ-meet] Onvergetelijke Hittegolf in het Vondelpark 16-5.
Komen bitches.
Kom wel een drankje doen hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Even gekeken en bij voorbaat kom ik al niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef HeatWave het volgende:
R&P / [BBQ-meet] Onvergetelijke Hittegolf in het Vondelpark 16-5.
Komen bitches.
oh, ik dacht dat ik snel wasquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas?
Dan is mijn andere easter egg nog veilig en wordt niet zo snel ontdekt.
Huilen is goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Muscle training wel, voeding (nog) niet.
[..]
Helaas niet, afgelopen weekend heb ik als gevolg van nadenken over het gesprek van vorige week en wat 'bijkomende dingen' nog een flinke terugval inclusief flink huilen gehad
[..]
Ik heb nog wel een piano voor je
Geen idee op wie ik lijk
O lol ja dat ook inderdaad. Maar die andere heeft niks met mijn UI, ondertitel of signature te maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat ik snel washij heeft geen paasei meer? Er was toch nog iets
Waarom?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Even gekeken en bij voorbaat kom ik al niet.
Laten we gewoon gaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog niets staan…. dus wie weet
Want ino?quote:
Vuig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe aan tai chi. Boeha!quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik judo gedaan al ben ik daar bij geel mee gestopt. Daarna ben ik tae kwon do gaan doen en toen had ik rode band. Zwart kwam daarna.
Ik zal morgen mijn agenda erop naslaan voor de zekerheidquote:
Ow shit die heb ik niet gezien.quote:
Hoe lang al?quote:
Ja duh, maar soms moet je eens gek doen, nieuw mottoquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal morgen mijn agenda erop naslaan voor de zekerheidMaar ik vind dingen doen met vrienden leuker dus als er daarvan iets tussen komt…
Zijn wij je vrienden niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal morgen mijn agenda erop naslaan voor de zekerheidMaar ik vind dingen doen met vrienden leuker dus als er daarvan iets tussen komt…
He bah artquote:
Komt goed!quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Dat is t ook, maar niet als je het te vaak doet. Als in, meerdere keren op een dagquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huilen is goed
Dat is geen terugval, dat is vooruitgang
Ja maarquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja duh, maar soms moet je eens gek doen, nieuw motto
Neequote:
Sinds september. Inmiddels bezig met tweede cursus (volledige vorm is opgeknipt in drie stukken / cursussen). Vind het erg leuk om te doen, ook al bak ik er niks vanquote:
Fuck dat, als ik dat kan, kan jij dat ookquote:
Dan nog steeds. Het voelt kut, maar dat moet juistquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
He bah art
[..]
Komt goed!
[..]
Dat is t ook, maar niet als je het te vaak doet. Als in, meerdere keren op een dag
Gedeeltelijk eens. Bij een depressie is dat geen vooruitgangquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huilen is goed
Dat is geen terugval, dat is vooruitgang
Tai Boha!quote:
Je doet je best, dat telt alquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds september. Inmiddels bezig met tweede cursus (volledige vorm is opgeknipt in drie stukken / cursussen). Vind het erg leuk om te doen, ook al bak ik er niks van
Ik zal morgen kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck dat, als ik dat kan, kan jij dat ook
Extreem kut. Maar het moet inderdaad. Al werkt schrijven ook goed. Dat heb ik vanmiddag nog gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan nog steeds. Het voelt kut, maar dat moet juist
Gewoon doen dan. Wat let je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens. Bij een depressie is dat geen vooruitgang
Maar ik wil nu eigenlijk ook even flink hard janken en hopen dat ik me beter voel
Is goed moppiequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal morgen kijken
Maar dan wel samen want eng
Lukt me nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Extreem kut. Maar het moet inderdaad. Al werkt schrijven ook goed. Dat heb ik vanmiddag nog gedaan.
[..]
Gewoon doen dan. Wat let je?
5 jaar kickboxen/muy thai gedaan, pas lekker zelf opquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tai Boha!
En een jaartje taekwondo, dus kijk maar uit
Moppie moppie moppie, ik vind je helemaal toppie….quote:
Klinkt als een zomerhitquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Moppie moppie moppie, ik vind je helemaal toppie….
quote:
Maar daar heeft hij toch geen last van?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens. Bij een depressie is dat geen vooruitgang
Maar ik wil nu eigenlijk ook even flink hard janken en hopen dat ik me beter voel
Prima, kut, gewoon gaan met z'n tweeënquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Moppie moppie moppie, ik vind je helemaal toppie….
Ken je dat nummer niet?quote:
Dat was toch van Brace?quote:
Ik vind het vooral belangrijk dat ik het leuk vind om te doenquote:
Hm, ik wil je wel wat toesturen, maar of dat een goed idee is? Probeer anders gewoon een beetje te relaxen en de gedachten uit te zetten?quote:
Neuh, maar het was zo fout en slecht dat het soort cultstatus heeft.quote:
Huilbuien die extreem zijn klinkt wel zo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij toch geen last van?
Om een specifiek iets, of gewoon ff blegh?
Was lief bedoeldquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima, kut, gewoon gaan met z'n tweeën
Wil je op misschien?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog niets staan…. dus wie weet
Het van je af schrijven? Of meer verhalen schrijven (als in: lekker een andere wereld bedenken)?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Extreem kut. Maar het moet inderdaad. Al werkt schrijven ook goed. Dat heb ik vanmiddag nog gedaan.
[..]
Gewoon doen dan. Wat let je?
Van wie is het?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, maar het was zo fout en slecht dat het soort cultstatus heeft.
NEE! Ik ga ronald verder kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, ik wil je wel wat toesturen, maar of dat een goed idee is? Probeer anders gewoon een beetje te relaxen en de gedachten uit te zetten?
Hosti en ik gaan op misschienquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik dat elke avond opzet voor ik ga slapen
Ja, bizarquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef aeque het volgende:
Die Marlies, beetje eisen dat de man moet betalen.
Ik zat er wel dicht tegenaan doordat echt alles tegelijkertijd mis ging en er gewoon echt teveel shit om me heen gebeurde waar ik nare gevoelens van kreeg. Al herken ik een depressie wel, die heb ik op mijn 15e behoorlijk extreem gehad inclusief zelfmoordneigingenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij toch geen last van?
Om een specifiek iets, of gewoon ff blegh?
Dat van mij ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Huilbuien die extreem zijn klinkt wel zo.
Gewoon blegh om gister / eergisteren. Moet er gewoon even uit denk ik, dan voel ik me wel beter
[..]
Was lief bedoeld
Krijg die man dan wel waar voor zijn geld?quote:
Nou, ik ontwijk al die shit met mijn maand aikido-ervaring hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
5 jaar kickboxen/muy thai gedaan, pas lekker zelf op
Nee, ook niet eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Krijg die man dan wel waar voor zijn geld?
quote:
Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb in je fobo gekeken maar daar staat ook niets. Niks easter egg.
Hosti had ik alquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef Californium het volgende:
[..]
NEE! Ik ga ronald verder kijken![]()
[..]
Hosti en ik gaan op misschien![]()
Toch apart dat je dat soort gevoelens ideeën hebt als je niet zo'n weekend hebt, maar ook als je het wel hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon blegh om gister / eergisteren. Moet er gewoon even uit denk ik, dan voel ik me wel beter
[..]
Was lief bedoeld
Lekker is dat hequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat ik het leuk vind om te doen
Het is echt even een uurtje verplicht ontspannen in de week
Oh die heb ik wel eens gehoord jaquote:
Iets met makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat van mij ookEn wederom, niet zo aanstellen
Ik moest een beetje huilen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef aeque het volgende:
Die Marlies, beetje eisen dat de man moet betalen.
Seagal is ook een baas. Nu durf ik niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik ontwijk al die shit met mijn maand aikido-ervaring hoor![]()
Verkapte 'Steven Seagal is een held'-post
Dat kun je toch ook hebben als je een enorme confrontatie met jezelf aangaat? Hoeft toch niet meteen een depressie te zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Was lief bedoeld
Komt goed, MOPPIEquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Iets met makkelijker gezegd dan gedaan
Maar ik ga mijn best doen
Ik ga helemaal stuk hier :'Dquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef Fascination het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)euwe_held_seije.html
Dit gaat de held van alle fokkers worden, hoor.
Ik zou ook betalen, daar niet van. Maar het eisen gaat wel wat ver.quote:
Ik zet op een rijtje wat ik nu echt wil bereiken in mijn leven, ga dan nadenken hoe dat te doen etc. En daarnaast schrijf ik op welke negatieve gedachten er zijn, wanneer en waarom ze ontstaan en waarom ze onzin zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het van je af schrijven? Of meer verhalen schrijven (als in: lekker een andere wereld bedenken)?
Dacht ik alquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:57 schreef Californium het volgende:
[..]
NEE! Ik ga ronald verder kijken![]()
[..]
Hosti en ik gaan op misschien![]()
Nog een keer gekeken, het enige wat me opvalt is een rasta man smiley.quote:
Had ik het toch goed met Bracequote:
Zo zondequote:
Betalen voor vrouwenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou ook betalen, daar niet van. Maar het eisen gaat wel wat ver.
Echt serieus? Ik vind dat echt zo overbodig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou… Ik denk dat het er wel tegenaan zitquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook hebben als je een enorme confrontatie met jezelf aangaat? Hoeft toch niet meteen een depressie te zijn?
Lekker laten gaan dan. Lukt je dat op eigen commando?
"Dus je zit wel op facebook? Dat is ook wel een beetje gay, he?"quote:
Misschien maar goed ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nog een keer gekeken, het enige wat me opvalt is een rasta man smiley.
Ik ken Fok! hier niet goed genoeg voor.
Dat kan ik me wel voorstellen, als de hele boel ineens bij elkaar komt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zat er wel dicht tegenaan doordat echt alles tegelijkertijd mis ging en er gewoon echt teveel shit om me heen gebeurde waar ik nare gevoelens van kreeg. Al herken ik een depressie wel, die heb ik op mijn 15e behoorlijk extreem gehad inclusief zelfmoordneigingenMaar nee, zo erg is t nu gelukkig by far niet
Je hebt gelijk, hij zegt het zelf ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou… Ik denk dat het er wel tegenaan zit
Maar nee, lukt me niet
Gewoon 50-50. Bij een tweede of derde date word het anders.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
Ach ergens wel, maar het is eerder dat ik het überhaupt met vrienden bij het uitgaan ook wel doe.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt serieus? Ik vind dat echt zo overbodig.
Doe ik meequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij zegt het zelf ook
Helpt een borrel en een passend muziekje misschien?
Tai boha motherfucker!quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Seagal is ook een baas. Nu durf ik niet meer
Hahahaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]Paar weken niet geweest en was veel opgefokter
Is wel chill als je je matties kan vrijhouden als ze een mindere periode hebben ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ergens wel, maar het is eerder dat ik het überhaupt met vrienden bij het uitgaan ook wel doe.
Op advies van de therapeut? Helpt het je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zet op een rijtje wat ik nu echt wil bereiken in mijn leven, ga dan nadenken hoe dat te doen etc. En daarnaast schrijf ik op welke negatieve gedachten er zijn, wanneer en waarom ze ontstaan en waarom ze onzin zijn.
[..]
Dacht ik alGoed plan! Have fun
Ik pas evenquote:
Een link van Fas, dit moet ik kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef Fascination het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)euwe_held_seije.html
Dit gaat de held van alle fokkers worden, hoor.
Ja, ik vond die taekwondotrappen ook altijd heerlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha
Had ik bij de karate ook. Dan gingen we sparren en dan mocht je lekker los. Blauwe plekken maar het voelde goed
Wat is dat nou weer, eerst aanbieden en dan zelf aftaaien? : oquote:
Vorige week ongegeneerd staan janken bij een bepaald liedje. *proberen gaatquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij zegt het zelf ook
Helpt een borrel en een passend muziekje misschien?
Ik wist niet dat we gingen groepjankenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer, eerst aanbieden en dan zelf aftaaien? : o
Meestal ben ik dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is wel chill als je je matties kan vrijhouden als ze een mindere periode hebben ja.
Heerlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Vorige week ongegeneerd staan janken bij een bepaald liedje. *proberen gaat
Af en toe janken is lekker therapeutischquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we gingen groepjanken
Nope, depressies gun je je ergste vijand niet. En ja, de timing was niet fijn. Maar gelukkig ben ik net op tijd door iemand verwezen naar een psycholoog.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen, als de hele boel ineens bij elkaar komt.
Gelukkig maar geen depressie, dat is geen beste bedoening
Nee, op advies van een ervaringsdeskundige hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op advies van de therapeut? Helpt het je?
MInder werkeloze maten regelenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Meestal ben ik dat.Ik weet niet wat het is.
"Opgehaald"quote:
Maar in groepsverband...?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe janken is lekker therapeutisch
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk
Ben benieuwd welk liedje dat was
Ze hebben allemaal een baan en beter salaris.quote:
Ja, da's vaak zo, dat je dat zelf dan niet zietquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, depressies gun je je ergste vijand niet. En ja, de timing was niet fijn. Maar gelukkig ben ik net op tijd door iemand verwezen naar een psycholoog.
[..]
Nee, op advies van een ervaringsdeskundige hier
Blij dat ik kon helpenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, depressies gun je je ergste vijand niet. En ja, de timing was niet fijn. Maar gelukkig ben ik net op tijd door iemand verwezen naar een psycholoog.
[..]
Nee, op advies van een ervaringsdeskundige hier
Goed nummer.quote:
I wish I couldquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe janken is lekker therapeutisch
Iedereen heeft wel een liedje waar net wat meer gedachten en gevoelens achter zitten toch?quote:
Het waren twee foksters die me dat op het hart gedrukt hebben. En daar blijf ik ze eeuwig dankbaar voor. En nee, zelf zie je de uitweg vaak niet in zo'n situatie. Het is net alsof je in een labyrint van hoge heggen staat en keer op keer een doodlopende weg inloopt op weg naar de uitgang.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's vaak zo, dat je dat zelf dan niet zietGelukkig oplettend iemand om je heen
En mooi, is dit topic toch nog ergens goed voor
Ik zou daar ook van gaan janken, maar om hele andere redenenquote:
Heb dat altijd met dat fire nummer van hem.quote:
You're welcomequote:
Die moet ik echt niet hebben als ik zit te grienenquote:
And all of my family, rise from their seatsquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb dat altijd met dat fire nummer van hem.
Wat dan wel? Drank?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die moet ik echt niet hebben als ik zit te grienen
Mooi dat het werkt voor jequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:12 schreef yats het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een liedje waar net wat meer gedachten en gevoelens achter zitten toch?
[..]
Het waren twee foksters die me dat op het hart gedrukt hebben. En daar blijf ik ze eeuwig dankbaar voor. En nee, zelf zie je de uitweg vaak niet in zo'n situatie. Het is net alsof je in een labyrint van hoge heggen staat en keer op keer een doodlopende weg inloopt op weg naar de uitgang.
Dat wil er wel eens aan vooraf gaanquote:
Ja die ging goed jaquote:
Meh, ligt er een beetje aan. Jank sowieso veel als ik de dag van tevoren gezopen hebquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die moet ik echt niet hebben als ik zit te grienen
Nou ja, de weg is nog lang. Gelukkig is t eigenlijk alleen een zelfvertrouwensprobleem dat zich in andere dingen uit. Dat valt redelijk op te lossen of in ieder geval in te perken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi dat het werkt voor je
Gelukkig heb je nu wat vaste grond om verder op te bouwen. Laat je niet gek maken door al die emoties die los komen
Fax kom er maar in. (no pun)quote:
Werkt wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou daar ook van gaan janken, maar om hele andere redenen![]()
Werkt hij nu niet voor je?
Ik wil het verhaal wel horenMaar no budding in hoor
Okequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat wil er wel eens aan vooraf gaan
Maar nee, gewoon even een rustig plekje voor mezelf
Zou je je daar voor op kunnen geven? Ik ben wel benieuwd naar mijn 'ideale match'quote:
Vast wel, gewoon ff BNN mailenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Zou je je daar voor op kunnen geven? Ik ben wel benieuwd naar mijn 'ideale match'
Niet 'tijdens' het drinken zelf?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, ligt er een beetje aan. Jank sowieso veel als ik de dag van tevoren gezopen hebDan is een knuffel wel prettig soms
Yats, laat jij vrouwen en alles daarom heen nu gewoon voor wat het is. Dat maakt je situatie denk ik alleen maar 'slechter' als je je daar ook mee bezig gaat houden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Zou je je daar voor op kunnen geven? Ik ben wel benieuwd naar mijn 'ideale match'
Valt te overwegenquote:
Is niet schattigquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet 'tijdens' het drinken zelf?
Wel schattig hoor
De drempels waar je overheen moet op die weg kunnen heel hoog zijn. Probeer een laddertje te zoekenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, de weg is nog lang. Gelukkig is t eigenlijk alleen een zelfvertrouwensprobleem dat zich in andere dingen uit. Dat valt redelijk op te lossen of in ieder geval in te perken.
Ga er eens echt minder mee bezig zijn in je hoofd, met dat daten, zoals je steeds zegt van plan te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Pure nieuwsgierigheid aeque. Ik verwacht de komende tijd weinigquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Yats, laat jij vrouwen en alles daarom heen nu gewoon voor wat het is. Dat maakt je situatie denk ik alleen maar 'slechter' als je je daar ook mee bezig gaat houden.
Dit dus!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Yats, laat jij vrouwen en alles daarom heen nu gewoon voor wat het is. Dat maakt je situatie denk ik alleen maar 'slechter' als je je daar ook mee bezig gaat houden.
Kom op. Je kunt het. Lekker jankenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is niet schattigZijn een paar nummer die ik moet horen en dan is het al feest
Dat heb ik gelukkig maar met 1 specifiek nummer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, valt nog meequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig maar met 1 specifiek nummer.
Veiliger ook voor omstandersquote:
Ik vind het schattigquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook dat moet je niet doen. Je bent er nu gewoon zelf niet klaar voor om dat te ervaren. Als iets je zelfvertrouwen kan schaden is dat het wel. Je hoeft me niet te geloven, maar voor mij was dit in ieder geval wel zo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Pure nieuwsgierigheid aeque. Ik verwacht de komende tijd weinig
Welke nummers?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die's mooiquote:
Nou ja zeg, bied ik eens een keer wat aan om op te zuigen is het nog niet goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd die natte lap even lekker bij je.
Nou... Bij de eerste noten ga ik al.quote:
Hoi Tina.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen moet ik beginnen met mijn stoelgangdagboek bijhouden.
Beste advies in deze thread.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon langzaam benaderen en er overheen proberen te komenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De drempels waar je overheen moet op die weg kunnen heel hoog zijn. Probeer een laddertje te zoeken(Iets wat voor jou werkt in plaats van tegen jou)
Zie de post onder jouw postquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga er eens echt minder mee bezig zijn in je hoofd, met dat daten, zoals je steeds zegt van plan te zijn.
Ik geloof jequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook dat moet je niet doen. Je bent er nu gewoon zelf niet klaar voor om dat te ervaren. Als iets je zelfvertrouwen kan schaden is dat het wel. Je hoeft me niet te geloven, maar voor mij was dit in ieder geval wel zo.
Ja jij ook met martial art skillsquote:
Je gelooft hem, maar ga je er ook iets zelf mee doen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon langzaam benaderen en er overheen proberen te komen
[..]
Zie de post onder jouw post
[..]
Ik geloof je
Oh, was je dat aan het doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ja zeg, bied ik eens een keer wat aan om op te zuigen is het nog niet goed
Daar mag je best wel eens een kontje bij krijgen hequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon langzaam benaderen en er overheen proberen te komen
[..]
Zie de post onder jouw post
[..]
Ik geloof je
Ja herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou... Bij de eerste noten ga ik al.
Wel meerdere nummers waarbij ik watraak, maar janken doe ik echt alleen van dat nummer. Ja of verschillende nummers als ik mij sowieso bagger voel, maar dat is anders.
Zo verdien ik mijn geld ja.quote:
Geen behoefte aan ook, of krop je dingen op?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja jij ook met martial art skills![]()
Maar goed ik huil dus nooit.ik toon weinig tot geen emoties. Ik denk dat alleen mensen die mij goed zouden kennen, weten wanneer ik emotioneel ben. Laten die mensen er nu heel weinig zijn. Of misschien zelfs wel helemaal niet.
Dus ook geen nummer(s) waarvan ik ik ga huilen.
Is nieuw, zal volgende keer duidelijker zijnquote:
Ik? Oh ik heb zo mijn momenten, maar dat heeft met wat andere dingen te maken. Dat is meer een frustratie ding.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.
Maar heb het idee dat je je sowieso de laatste dagen wat beter voelt dan een tijdej terug, maar kan ook aan mij liggen
Ik heb niets gepland de komende tijdquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je gelooft hem, maar ga je er ook iets zelf mee doen?
True...Maar ik ga er niet om vragen. Althans, enkel bij mijn beste vriendquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar mag je best wel eens een kontje bij krijgen he
Broodjes bakken is zo leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef Myraela het volgende:
Omnomnom, de broodjes zijn perfect gelukt.
Haha je weet hoe ik het bedoel, gewoon zo lekker random. En er is niks mis mee, als je dan weer zo lekker random zie posten zit ik gelijk zo:quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo verdien ik mijn geld ja.
Heb vanmiddag ook al mijn eerste zwangerschapstest ooit gedaan voor dat onderzoek. Was reuzespannend.
Gewoon niet mee bezig houden Yats.quote:
Ik denk dat dat beter werkt, ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is nieuw, zal volgende keer duidelijker zijn
En wat was de uitslag?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb vanmiddag ook al mijn eerste zwangerschapstest ooit gedaan voor dat onderzoek. Was reuzespannend.
Beide, en misschien nog wel belangrijker niet goed weten hoe ik dat moet doen, niemand hebben waarbij ik dat zou willen/kunnen/durven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen behoefte aan ook, of krop je dingen op?
Ik heb een tijdje geleden meegedaan met zoiets. Moest elke week weer lachen als ze vroegen of ik zwanger zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Yvie ben jij zwanger?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden meegedaan met zoiets. Moest elke week weer lachen als ze vroegen of ik zwanger zou kunnen zijn.
Dat sta je in ieder geval niet helemaal alleenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb niets gepland de komende tijd
[..]
True...Maar ik ga er niet om vragen. Althans, enkel bij mijn beste vriend
Ze heeft een drieling, wist je dat niet?quote:
Probeer het eens bij jezelfquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat was de uitslag?![]()
Wat voor onderzoek ga je aan meewerken?
[..]
Beide, en misschien nog wel belangrijker niet goed weten hoe ik dat moet doen, niemand hebben waarbij ik dat zou willen/kunnen/durven.
Chocobabyquote:
Ja goed, zoals ik al zei, kan ook gewoon aan mijn opvatting liggen hoor. Maar herkenbaar, alhoewel ik hier mijn hart meer op mijn mouwen draag dan irlquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik? Oh ik heb zo mijn momenten, maar dat heeft met wat andere dingen te maken. Dat is meer een frustratie ding.
Ik denk dat niemand hier mijn slechte periode zou kunnen benoemen (behalve wat insiders). Op een gegeven moment heb je bijna een perfect masker.
Nee dat wist ik niet. Wie is de vader(s)?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft een drieling, wist je dat niet?
Ben ik nu ook niet. Al blijft het natuurlijk fijn om een keer iemand te treffen met dezelfde wederzijdse klik op die manierquote:
Jij doet niet onbevlekte ontvangenis?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden meegedaan met zoiets. Moest elke week weer lachen als ze vroegen of ik zwanger zou kunnen zijn.
Dus, wanneer ga je op mijn natte lap zuigen? #smoothquote:
Die 's'quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Wie is de vader(s)?
Ik krijg de komende tijd nog even geen kind gelukkig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat was de uitslag?![]()
Wat voor onderzoek ga je aan meewerken?
Dat lukt al aardig. Maar daar kom je maar zo ver mee.quote:
Hoeveel maanden?quote:
Oh mijn haat momenten moet je niet opvatten als zijnde dat ik slecht in mijn vel zit hoor. That's just me.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja goed, zoals ik al zei, kan ook gewoon aan mijn opvatting liggen hoor. Maar herkenbaar, alhoewel ik hier mijn hart meer op mijn mouwen draag dan irl
Hehe, inderdaad. Maar ja, Maria lukte het ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Technisch gezien is het mogelijk en die mogelijkheid wil natuurlijk niet uitsluitenquote:
Oke, interessant.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg de komende tijd nog even geen kind gelukkig.
Het gaat over obstipatie, ik moet voedingssupplementen nemen en markers die niet verteerd worden, wat rontgenfoto's laten maken en een dagboek bijhouden.
Waar heb je behoefte aan? Je gevoelens te kunnen delen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lukt al aardig. Maar daar kom je maar zo ver mee.
[..]
Hoeveel maanden?
Ja ja, je noemde me gewoon indirect eigenlijk een sletquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Technisch gezien is het mogelijk en die mogelijkheid wil natuurlijk niet uitsluiten
[..]
NIets mis mee. irl ben ik hetzelfde, meeste mensen hier ken ik toch niet dus dan heb ik daar minder problemen mee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh mijn haat momenten moet je niet opvatten als zijnde dat ik slecht in mijn vel zit hoor. That's just me.
Zowel hier als in irl weten mensen eigenlijk bizar weinig van mij, ben ik heel selectief in.
Ja, en meer sociale contacten. Ik ben erg eenzaam.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar heb je behoefte aan? Je gevoelens te kunnen delen?
Ben een slet als je meerdere bedpartners hebt dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ja, je noemde me gewoon indirect eigenlijk een slet
Nja als je probeert zwanger te worden is het niet heel erg netjes/tactischquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ben een slet als je meerdere bedpartners hebt dan?
Dan ben je er dus wel mee bezig, lees als je posts van vandaag en gister eens terug en ga inzien hoeveel jij je daar mee bezig houdt. Ik zeg net dat ik weinig over mijzelf praat dus bij deze dan maar een keer een exclusieve post.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik nu ook niet. Al blijft het natuurlijk fijn om een keer iemand te treffen met dezelfde wederzijdse klik op die manier
Meer meetenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en meer sociale contacten. Ik ben erg eenzaam.
[..]
Ben een slet als je meerdere bedpartners hebt dan?
Ik kreeg een oprispingquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus, wanneer ga je op mijn natte lap zuigen? #smooth
Alleen toch als je een monogame relatie hebt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja als je probeert zwanger te worden is het niet heel erg netjes/tactisch
Bij twi op het werk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Broodjes bakken is zo leuk.
Waar gaan ze geserveerd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |